quote:Op zondag 21 februari 2016 14:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Gatverdamme! Wat een kuttopic!
[ afbeelding ]
Gatverdamme! Wat een kutuser!
[ afbeelding ]
Godverdomme! Wat een kind!![]()
Bedankt Hans.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:46 schreef Koral het volgende:
Al dat gebashkan alleen maar omdat je iets herkend wat deel van jezelf is. Als het niet deel van jezelf was zou het je wel onverschillig laten
Ik herken erin dat ik een schijthekel heb aan arrogante irritante kutkinderen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:46 schreef Koral het volgende:
Al dat gebashkan alleen maar omdat je iets herkend wat deel van jezelf is. Als het niet deel van jezelf was zou het je wel onverschillig laten
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik herken erin dat ik een schijthekel heb aan arrogante irritante kutkusers.
Gewoon NIET aan beginnen.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Behalve die van mij dan, als ik dat ooit broed.
Anders krijgen we nog een Pulzzar, moeten we niet hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:44 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Gewoon NIET aan beginnen.
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Sowieso mogen alle kinderen op deze wereld een pijnlijke dood sterven.
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik herken erin dat ik een schijthekel heb aan arrogante irritante kuttopics.
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Sowieso mogen alle kuttopics op deze wereld een pijnlijke dood sterven.
geimporteerde neger/chinees wor datquote:Op zondag 21 februari 2016 19:46 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Anders krijgen we nog een Pulzzar, moeten we niet hebben.
Dachten de kijkers dus ook en daarom werd ie er na een handjevol afleveringen weer uit geknikkerd.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Gatverdamme! Wat een kutkind!
Werd hij in die serie ook teruggebracht naar zijn echte ouders of een weeshuis ofzo? Of was hij gewoon opeens verdwenen?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:58 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dachten de kijkers dus ook en daarom werd ie er na een handjevol afleveringen weer uit geknikkerd.
Opeens was ie er niet meer en ze hebben het er ook nooit meer over, nog wel een keer een kleine verwijzing.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:10 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Werd hij in die serie ook teruggebracht naar zijn echte ouders of een weeshuis ofzo? Of was hij gewoon opeens verdwenen?
Bedankt Hansquote:Op maandag 22 februari 2016 14:17 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
hebben het er ook nooit meer over, nog wel een keer een kleine verwijzing.
Je ziet een keer een melkpak op de keukentafel
Dan had hij juist gebleven. Dat is juist de storyline, alles wat kut en irritant is voor Al blijftquote:Op maandag 22 februari 2016 11:58 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dachten de kijkers dus ook en daarom werd ie er na een handjevol afleveringen weer uit geknikkerd.
?quote:
Kijk eens naar de 8ste post in dit topicquote:
Zie alleen een kruisje vriend.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Kijk eens naar de 8ste post in dit topic
Je faaltquote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Zie alleen een kruisje vriend.![]()
Daar moest je nog lang over nadenken, maar toch nog een geweldige comeback.quote:
Zo jij mag ook op m'n lijstje pretentieuze kutusersquote:Op maandag 22 februari 2016 22:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Daar moest je nog lang over nadenken, maar toch nog een geweldige comeback.![]()
Mag ik die ook eens gebruiken?
Hier nog een voorraad saaie, voorspelbare smileys voor je:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hopelijk genoeg)
Je hebt ze vast hard nodig.
Alvast welterusten.
Verdomme, wat heb ik gedaan!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 februari 2016 22:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo jij mag ook op m'n lijstje pretentieuze kutusers
Oké kneusquote:Op maandag 22 februari 2016 22:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Verdomme, wat heb ik gedaan!!!!!!!!!!!!
Nu doe ik vanavond geen oog meer dicht!
Haal me a.u.b. van die lijst!!!!!!!!!!!!!!
p.s wie ben jij en wat voeg je hier zelf toe?
En nu krijg jij het laatste woord van me, fijn hè.
Je was me voor...quote:Op maandag 22 februari 2016 14:53 schreef thabrid het volgende:
Dat valt tegen, dacht bij seven aan seven of nine![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je was me voor...
lekkere chick is dat
Beetje grote bek maar voor 48 best primaquote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds met haar 48 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |