nee dat niet, maar ze zijn wel aangevallenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hitler was niet extreem rechts.
Zeker economisch niet.
Hehequote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter betaalt ze je terug in natura
o ja hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ze zijn wel aangevallen
weet niet of een hakenkruis dan zo goed teken geeft
Nee dat misschien niet. Maar vind het niet in dezelfde gradatie vallen als ene hakenkruis ofzoquote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach je zal er vaak geen baan mee krijgen hoor
Dat is wat ik ook bedoelde met : Of het nou zo slim is.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach je zal er vaak geen baan mee krijgen hoor
Finland is daarna dan ook niet 40 jaar nog harder gepakt door communisme.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
das wel cool
in finland word het niet zo gewaardeerd
Qua carriere is een tattoo sowieso best vaak niet slim helaasquote:Op zondag 21 februari 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook bedoelde met : Of het nou zo slim is.
Nope alleen tijdens WW2 zijn ze slachtoffer geworden van communismequote:Op zondag 21 februari 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Finland is daarna dan ook niet 40 jaar nog harder gepakt door communisme.
Dan vergeet dat snel hoor.
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat je doet/wilt doen en waar je de tat hebtquote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua carriere is een tattoo sowieso best vaak niet slim helaas
Mijn tats zullen dan ook altijd bedekbaar zijn in pakquote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua carriere is een tattoo sowieso best vaak niet slim helaas
Uiteraard. Maar op veel werkplekken hoef je niet met een tattoo aan te komen die zichtbaar isquote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat je doet/wilt doen en waar je de tat hebt
kan het op mijn werk gewoon flikkenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar op veel werkplekken hoef je niet met een tattoo aan te komen die zichtbaar is
Zijn ze wel steeds losser in hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar op veel werkplekken hoef je niet met een tattoo aan te komen die zichtbaar is
Op het momenten dat je iets met je handen doet is het vaak al een stuk minder problematisch jaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan het op mijn werk gewoon flikken
heb toch niks met de gasten te maken
Mijn moeder moest haar tats toen ze nog werkte wel echt bedekken hoor in Nederland.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ze wel steeds losser in hoor.
Horeca is wel wat makkelijker daarin ja. Of als je in een callcenter gaat werken, ze geven geen neuk als je hele kop onderzitquote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan het op mijn werk gewoon flikken
heb toch niks met de gasten te maken
In het bedrijfsleven sowieso nietquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ze wel steeds losser in hoor.
mja volgens mij maakt het in de horeca sowieso niet zo barveel uitquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het momenten dat je iets met je handen doet is het vaak al een stuk minder problematisch ja
Ligt aan het restaurant natuurlijk, maar meestal zal het wel kunnen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mja volgens mij maakt het in de horeca sowieso niet zo barveel uit
ook meiden in de bediening met tats op hun polsen
Sommige werkgevers vinden het nog steeds niet chill. Maar ik merk wel om mij heen dat het wel steeds minder een probleem is (mits je gewoon een beetje netjes eruit ziet verder, als je bijv. een paar bloemen op je arm hebt staan dan doen ze daar tegenwoordig wat minder moeilijk over).quote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder moest haar tats toen ze nog werkte wel echt bedekken hoor in Nederland.
vroeg het voor de grap eens aan de sous chefquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Horeca is wel wat makkelijker daarin ja. Of als je in een callcenter gaat werken, ze geven geen neuk als je hele kop onderzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |