mag ik ook zien ins?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha, dat zou je wel willen he van mijn ontblote bovenlichaam![]()
nee maak wel foto als het helemaal mooi geheeld is
dm je ontwerp wel
waarom zouden je collegas je borst zien?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig vinden ze je vast wel een toffe kerel op het werk als ze erachter komen dat je een hakenkruis op je lijf hebt staan.
Ik heb wel wat neven met Good night left side op hun lichaam.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig vinden ze je vast wel een toffe kerel op het werk als ze erachter komen dat je een hakenkruis op je lijf hebt staan.
Er staat dus "er achter komen". Kan ook zijn omdat je het een keer verteld tegen een collega ofzo die je mag.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom zouden je collegas je borst zien?
oh zo ja naja zolang het bedrijf er geen schade van oploopt lijkt me het geen probleemquote:Op zondag 21 februari 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er staat dus "er achter komen". Kan ook zijn omdat je het een keer verteld tegen een collega ofzo die je mag.
Anders gewoon in Polen werken johquote:Op zondag 21 februari 2016 14:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh zo ja naja zolang het bedrijf er geen schade van oploopt lijkt me het geen probleem
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb wel wat neven met Good night left side op hun lichaam.
Ik zou nu natuurlijk kunnen vragen wat er grappig aan isquote:
hoezo een pre?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders gewoon in Polen werken joh
Daar is dat een pre.
Oh ja moeilijk uit te leggen, ik vind het op zich wel "grappig" dat mensen daar schijt aan hebben en gewoon doen. Of het slim is dat is een 2de vraag.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou nu natuurlijk kunnen vragen wat er grappig aan is
Begrijpelijke tattoo als je ziet hoe Polen door linksen is genakt.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou nu natuurlijk kunnen vragen wat er grappig aan is
Ik bedoelde meer of Ama wist wat de leus betekendequote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijke tattoo als je ziet hoe Polen door linksen is genakt.
maar ook door rechtsquote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijke tattoo als je ziet hoe Polen door linksen is genakt.
Ach je zal er vaak geen baan mee krijgen hoorquote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of Ama wist wat de leus betekende![]()
Maar ik vind het ook niet heel schokkend moet ik zeggen nee
Ik ben wel bekend met links, rechts enz. En alles erom heen. Naja alles, wel veel.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of Ama wist wat de leus betekende![]()
Maar ik vind het ook niet heel schokkend moet ik zeggen nee
Hitler was niet extreem rechts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |