chestquote:Op zondag 21 februari 2016 14:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ligt ook beetje aan waar toch
waar heb je hem?
ik zat meer op mn achter/onderbeen te denken
quote:
Op de huid is wel handig ja hahahaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
Als je geen pijn wilt Etsu moet je het op plekken doen waar je veel vet hebt, sowieso huid
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op de huid is wel handig ja hahaha
op mn kont maar dan moet ik m telkens showenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
Als je geen pijn wilt Etsu moet je het op plekken doen waar je veel vet hebt, sowieso huid
Denk dat het op je reet serieus een beetje kriebelig aanvoelt alleenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
op mn kont maar dan moet ik m telkens showen
heb hem op mijn bovenarmquote:Op zondag 21 februari 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net hier boven ook 2 a 3x zal ik wel doen. Maar smeren kan soms wel vaker voorkomen dan 3x, verschilt echt per persoon en ook de plek waar je je tattoo hebt,
Ik ken helaas iets te veel mensen die dat hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ga denk nooit een tattoo nemen, misschien een hakenkruis op me borst ooit
Sieg op je linkerwang en Heil op je rechter tochquote:Op zondag 21 februari 2016 14:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ga denk nooit een tattoo nemen, misschien een hakenkruis op me borst ooit
I kill niggers op je borst tochquote:Op zondag 21 februari 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sieg op je linkerwang en Heil op je rechter toch
nee kan je niet maken dan neemt niemand je aan hoorquote:Op zondag 21 februari 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sieg op je linkerwang en Heil op je rechter toch
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee kan je niet maken dan neemt niemand je aan hoor
haha, dat zou je wel willen he van mijn ontblote bovenlichaamquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha, dat zou je wel willen he van mijn ontblote bovenlichaam![]()
nee maak wel foto als het helemaal mooi geheeld is
dm je ontwerp wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |