jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha. Heeft de tattoo nog afgegeven?
jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
heb je eindelijk traantje onder je oog ins?
Dat was wel te verwachten ja. Nu gewoon meerdere keren per dag insmeren, af en toe even beetje schoonmaken.quote:
Hm ken ik niet zo goedquote:
eerste paar dagen schoonmaken voor het insmerenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten ja. Nu gewoon meerdere keren per dag insmeren, af en toe even beetje schoonmaken.
Ik heb er altijd maar een. Altijd zoeken.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Altijd bijzonder hoe je in één avond van 5 naar 1 aansteker gaat.
Koop dure zippo kaolo fijnquote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb er altijd maar een. Altijd zoeken.
Ik zou er meer moeten hebben, maar dan raak ik ze ook kwijt.
Als je 7x per dag moet smeren (ligt er aan hoe snel het weer droog is) dan is dat niet nodig hoor. Ik heb dat echt nooit gedaan.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerste paar dagen schoonmaken voor het insmeren
Komende dagen niet gym pfffquote:Op zondag 21 februari 2016 14:46 schreef Fok-it het volgende:
Eerste keer wakker worden hele arm was zo stijf
En was eerste uurtjes best misselijk ook wel
daar gingen wij ook nog wel eens op vakantiequote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ken ik niet zo goed
Wij gignen soms naar het Zwarte Woud
Het doet echt heel veel pijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik wil ook wel een tattoo, maar vind het eng
ik kreeg papiertje mee van de shop waarop stond dat ik het 3x per dag schoon moest maken en insmerenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je 7x per dag moet smeren (ligt er aan hoe snel het weer droog is) dan is dat niet nodig hoor. Ik heb dat echt nooit gedaan.
de pijn is echt ondragelijkquote:Op zondag 21 februari 2016 14:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik wil ook wel een tattoo, maar vind het eng
Ja dat zeg ik net hier boven ook 2 a 3x zal ik wel doen. Maar smeren kan soms wel vaker voorkomen dan 3x, verschilt echt per persoon en ook de plek waar je je tattoo hebt,quote:Op zondag 21 februari 2016 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kreeg papiertje mee van de shop waarop stond dat ik het 3x per dag schoon moest maken en insmeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |