ZIjn dan ook schijtbeesten hequote:
Heeft een vriendin van mij gedaan toen ze 18 wasquote:Op zondag 21 februari 2016 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zou het wel lullig zijn als je kind van 16 de naam van zn vriendinnetje tattooeerde.
drugs are badquote:Op zondag 21 februari 2016 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Wat zou jij doen als je kon toveren?
a. Ik zou een grote spuuglelijke nieuwbouwwijk bouwen voor m’n familie.![]()
ik wilde deze quotenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft een vriendin van mij gedaan toen ze 18 wasOp een truckersfestival
quote:
Ik moest echt mijn best doen om haar niet keihard uit te lachen toen ze het liet zienquote:
Zou t kei dom vinden maar los daarvan gewoon super lief dat iemand dat voor jou doet.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest echt mijn best doen om haar niet keihard uit te lachen toen ze het liet zien
Maar dan overheerst toch de domheid wel?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou t kei dom vinden maar los daarvan gewoon super lief dat iemand dat voor jou doet.
Het was de naam van een jongen met wie ze niet echt een stabiele relatie hadquote:Op zondag 21 februari 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou t kei dom vinden maar los daarvan gewoon super lief dat iemand dat voor jou doet.
Ooooh, ik dacht joooooooooooouw naamquote:Op zondag 21 februari 2016 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was de naam van een jongen met wie ze niet echt een stabiele relatie had
Ik zou crack wel op mijn arm laten tatoeërenquote:Op zondag 21 februari 2016 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, ik dacht joooooooooooouw naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |