Gus was sws een briljant en uitgediept personagequote:Op zondag 21 februari 2016 01:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zou goed kunnen inderdaad, heb online ook achtergrondinformatie over Gus gelezen en zijn banden met het Pinochetregime, interessant en geeft je echt een andere kijk op het personage.
wat vind jij van de theorie dat hij battie is en die ene vent die werd vermoord bij het zwembad zijn vriend was?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zou goed kunnen inderdaad, heb online ook achtergrondinformatie over Gus gelezen en zijn banden met het Pinochetregime, interessant en geeft je echt een andere kijk op het personage.
Oh oke dat had ik nog niet gelezenquote:Op zondag 21 februari 2016 01:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die acteur heeft nog yogalessen gehad om zo relaxt over te kunnen komen.
Dat vond ik juist zo mooi aan Gus, hij bleef kalm onder de zwaarste omstandigheden
Soz slecht excuus ik weet het maar batterij bijna op en moet zo weer echt gaan werken dus kom hier morgen op terug.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vind jij van de theorie dat hij battie is en die ene vent die werd vermoord bij het zwembad zijn vriend was?
Waar denk je waar ik die Licence to Chill vandaan heb?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Kalm? Hij was gewoon emotieloos op die momenten.
kan niet wachtenquote:Op zondag 21 februari 2016 01:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Soz slecht excuus ik weet het maar batterij bijna op en moet zo weer echt gaan werken dus kom hier morgen op terug.
Dacht van Timothy Dalton.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar denk je waar ik die Licence to Chill vandaan heb?
quote:Op zondag 21 februari 2016 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar denk je waar ik die Licence to Chill vandaan heb?
Frank weetquote:
Vond die Skyler om meerdere reden behoorlijk irritant inderdaad net als Walter Jr. btw. Jij?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het goede vind ik vooral dat ie nu eenmaal dood gaat en het interesseert hem geen ruk meer. Terwijl zijn vrouw, een van de meest gehate karakters eigenlijk verder kijkt.
Ik pest geen ouwe mannetjes, ik behandel Frank toch ook aardig?quote:
Box G.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gustavo Fring, wat een geweldig personage was dat.
briljant toen ze ontvoerd waren in dat huisje en hij heletijd aan het pingelen was.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik pest geen ouwe mannetjes, ik behandel Frank toch ook aardig?
Hij had ze wel degelijk maar toonde die niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Kalm? Hij was gewoon emotieloos op die momenten.
Op die momenten niet. Het was gewoon een robot. Alleen op momenten waar het kon liet hij het merken.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hij had ze wel degelijk maar toonde die niet.
Toen die ouwe in het politiebureau aan de diarree zatquote:Op zondag 21 februari 2016 01:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
briljant toen ze ontvoerd waren in dat huisje en hij heletijd aan het pingelen was.
quote:Op zondag 21 februari 2016 01:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond die Skyler om meerdere reden behoorlijk irritant inderdaad net als Walter Jr. btw. Jij?
Had wel meer willen weten over de band tussen Gus en Tuco.
Die scene met die explosieven in Tuco's kantoor was ook tof.
Nou ja, walter streeft naar een beter leven voor zijn gezin. Hij verdient geld en klaar. Skyler weet dat ze er nog lang is nadat hij weg en ze dus gezeik krijgt, want de figuren waar Walter zich mee in laat laten zoiets niet meer gaan. Eigenlijk probeert ze al in zijn leven een afstand in te bouwen.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond die Skyler om meerdere reden behoorlijk irritant inderdaad net als Walter Jr. btw. Jij?
Had wel meer willen weten over de band tussen Gus en Tuco.
Die scene met die explosieven in Tuco's kantoor was ook tof.
quote:Op zondag 21 februari 2016 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen die ouwe in het politiebureau aan de diarree zat
Tuco was meer de tegenhanger van Gus, hoewel de rol van Tuco vrij kort was, hij was wel een impulsieve psycho, Gus was veel berekender en behield z'n kalmtequote:Op zondag 21 februari 2016 01:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Tuco was misschien nog wel genialer dan Gus![]()
Heb me echt kapot gelachen om zijn maniertjes.
[ afbeelding ]
Ik vond Tuco juist een bron van ergernis.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Tuco was misschien nog wel genialer dan Gus![]()
Heb me echt kapot gelachen om zijn maniertjes.
[ afbeelding ]
Dat maakte het juist zo leuk. Tuco was echt zo'n type die je verwacht in dat wereldje, zo'n madman, die uit niets iemand tot puin kon slaan. Die handlangers waren ook echt poepie bang voor hem, omdat je gewoon niet wist wanneer je weer iets triggerde bij hem.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tuco was meer de tegenhanger van Gus, hoewel de rol van Tuco vrij kort was, hij was wel een impulsieve psycho, Gus was veel berekender en behield z'n kalmte
De lagen van zo'n organisatie waren gewoon perfect uitgewerkt. Precies zoals je het verwacht.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond Tuco juist een bron van ergernis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |