Brb even Mycroften.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb ik al antwoord op gegeven
Hallo crip. Groetjes terug.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:52 schreef Crip het volgende:
taz niemand groet me terug.Is goed met jullie
ja, en met jou?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:52 schreef Crip het volgende:
Het gaat hartstikke goed met me, hoe is het met jou?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:52 schreef Crip het volgende:
En jou ook gvdquote:Op zondag 21 februari 2016 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat hartstikke goed met me, hoe is het met jou?
hallo jou en je dadjokes helemaal zat vervelend verwaand kutkind, ik ben Der_Mannquote:Op zondag 21 februari 2016 00:53 schreef Crip het volgende:
[..]
gvd ben jou en je dadjokes helemaal zat vervelend verwaand kutkind
Nou nou nou, waz met jou?quote:
This doesn't make sense.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo jou en je dadjokes helemaal zat vervelend verwaand kutkind, ik ben Der_Mann
Hehe niets van dat maar vraag me iets af maar dan moet ik wel eerst weten welke van de volgende series je kijkt:quote:Op zondag 21 februari 2016 00:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je wil een kiprestaurant beginnen die lugubere zaakjes doet?
En hoe kunnen we jou opbeuren?quote:
Mijn buurvrouw heet Gemma en mijn moeder is slecht met namen en sws allochtoon. Dus ze zegt altijd ''Hoi, Gamma!''quote:
is een betere naam dan Gemmaquote:Op zondag 21 februari 2016 00:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heet Gemma en mijn moeder is slecht met namen en sws allochtoon. Dus ze zegt altijd ''Hoi, Gamma!''
Dat zeg ik!quote:Op zondag 21 februari 2016 00:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heet Gemma en mijn moeder is slecht met namen en sws allochtoon. Dus ze zegt altijd ''Hoi, Gamma!''
keihard gelachenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Hee Crip waddupquote:Op zondag 21 februari 2016 00:52 schreef Crip het volgende:
Aaah leukquote:
quote:
Hahaquote:Op zondag 21 februari 2016 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed gelukte paint, IRL ziet ze er ook zo uit, beter dan de foto 12/10 zou geld voor geven.
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De huishoudbeurs is bij deze gewaarschuwd. Zet er ook even een bounty onder als je wil, rem.
Geen van alle.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe niets van dat maar vraag me iets af maar dan moet ik wel eerst weten welke van de volgende series je kijkt:
Mad Men
Suits
The Good Wife
Numb3rs.
Black Sails is ook een leuke nieuwe verassing he?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen van alle.
Ik kijk weer veel andere series nu.
Vikings
BCS
Walking Dead
Black Sails
en binnenkort weer verder met:
Game of Thrones
Banshee
Ah, daar is het huishoudelijke terreur in eigen persoon.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen zou Bates Motel moeten kijken.
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, daar is het huishoudelijke terreur in eigen persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |