Dat zeker ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Sowieso een geweldige acteur, die man die Tuco speelde.
quote:Op zondag 21 februari 2016 01:35 schreef Remqo het volgende:
M'n zogenaamde Mapima-date-paint:
[ afbeelding ]
Met Los Pollos Hermanos
Laat maar zien, is het af?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je ook zin om mijn perfecte paint van jou te zien
Hee, hermann, mij is ter oren gekomen dat je van het straight edge padje af bent.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je ook zin om mijn perfecte paint van jou te zien
dan heb je een bron met slechte informatiequote:Op zondag 21 februari 2016 01:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, hermann, mij is ter oren gekomen dat je van het straight edge padje af bent.
Vind het verhaal maar matigquote:Op zondag 21 februari 2016 01:35 schreef Remqo het volgende:
M'n zogenaamde Mapima-date-paint:
[ afbeelding ]
Met Los Pollos Hermanos
Hij lijkt wel. Al moet ik wel zeggen dat dit een zeer kwaadaardige versie van Rem is.quote:
Ik moet zeggen dat het goed gelukt isquote:
en zonder tandartsverzekeringquote:Op zondag 21 februari 2016 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij lijkt wel. Al moet ik wel zeggen dat dit een zeer kwaadaardige versie van Rem is.
zou je het een 9/10 of 10/10 scorenquote:Op zondag 21 februari 2016 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het goed gelukt is
Da's m'n hele struggle, stripjes tekenen kan ik wel, grapjes neerleggen is wat moeilijker, echter mijn grappen liggen in subltiele detailsquote:
Evil Remqo. We hebben er weer een slechterik bij tegenwoordig.quote:
9.5, zou het een 10 geven als je het ingekleurd had.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je het een 9/10 of 10/10 scoren
het is gewoon een 7/10, haal je niets in je hoofd.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je het een 9/10 of 10/10 scoren
inkleuren met touchpad krijg ik een slappe plasser vanquote:Op zondag 21 februari 2016 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
9.5, zou het een 10 geven als je het ingekleurd had.
Daarom muisquote:Op zondag 21 februari 2016 01:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
inkleuren met touchpad krijg ik een slappe plasser van
zeer inspirerend vind ik dat altijdquote:Op zondag 21 februari 2016 01:51 schreef Le_Professeur het volgende:
bizar dat ze mensen gewoon kunnen helpen via de telefoon bij dat astro tv
2016 en mensen geloven daar nog steeds inquote:Op zondag 21 februari 2016 01:51 schreef Le_Professeur het volgende:
bizar dat ze mensen gewoon kunnen helpen via de telefoon bij dat astro tv
zit met laptop op bed, gebruik muis alleen soms als ik laptop heb aangesloten op TV. maar echt precies werkt dat ding niet op een dekenquote:
Geen vriendin vandaag hermann?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit met laptop op bed, gebruik muis alleen soms als ik laptop heb aangesloten op TV. maar echt precies werkt dat ding niet op een deken
zn vrouw gaat een lange man ontmoeten, met bruin haar, bruine ogen, een baartje en hij gaat er twee dochters bij verwekken.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zeer inspirerend vind ik dat altijd
geen vriendin hele weekend hermannquote:Op zondag 21 februari 2016 01:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen vriendin vandaag hermann?
Dion Graus?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zn vrouw gaat een lange man ontmoeten, met bruin haar, bruine ogen, een baartje en hij gaat er twee dochters bij verwekken.
en dat allemaal in één visioen.
Serene rust. Heerlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen vriendin hele weekend hermann
Toch een goed resultaat, zal het in fobo zettenquote:Op zondag 21 februari 2016 01:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit met laptop op bed, gebruik muis alleen soms als ik laptop heb aangesloten op TV. maar echt precies werkt dat ding niet op een deken
wat een eerquote:Op zondag 21 februari 2016 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toch een goed resultaat, zal het in fobo zetten
Idem hier.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig morgen luie zondag, lekker hele dag geen reet doen
Dan moet je niet meer doorklikken, maar gewoon gaan slapen.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je eigenlijk wil gaan slapen, maar steeds op youtube doorklikt naar een ander lekker nummer?
Ja maar dat werkt dus niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je niet meer doorklikken, maar gewoon gaan slapen.
nee maar ik luister dan ook nooit naar muziek via youtubequote:Op zondag 21 februari 2016 02:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je eigenlijk wil gaan slapen, maar steeds op youtube doorklikt naar een ander lekker nummer?
Herkenbaarquote:Op zondag 21 februari 2016 02:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar ik luister dan ook nooit naar muziek via youtube
heb wel soms het ''ok, nog 1 aflevering dan maar'' syndroom als ik een goeie serie aan het kijken ben
Trusten hermann.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ajuu
ik ga er ook vandoor, trusten Frankie en Remqo en alle lurkers
Truste vrindquote:Op zondag 21 februari 2016 02:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ajuu
ik ga er ook vandoor, trusten Frankie en Remqo en alle lurkers
teleurstellend hequote:Op zondag 21 februari 2016 03:11 schreef wenfer2 het volgende:
Stelletje schone slapers. Het is pas net drie uur geweest en niemand is hier meer te bekennen. Wat een faalhazerij alhier! Drommels!
Wat een aantijgingen zeg.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
noel baasbeetje aan t nakken geslagen?
feessie?quote:Op zondag 21 februari 2016 04:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een aantijgingen zeg.
Straks maar eens richting huis
quote:Op zondag 21 februari 2016 04:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Huisfissaatje ja . Kaartspel en verliezer moet 3 hete pepers of geklapt met natte theedoek
quote:Op zondag 21 februari 2016 04:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Huisfissaatje ja . Kaartspel en verliezer moet 3 hete pepers of geklapt met natte theedoek
Niet verlorenquote:Op zondag 21 februari 2016 04:55 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zou voor de theedoek gaan. Poker je niet?
Was wel oké, ze zijn echt net weg gegaan. Weer terug naar Frankrijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hai cripHoe was je avond met je gasten
Ze zijn dus eigenlijk voor niks gekomen?quote:Op zondag 21 februari 2016 10:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Was wel oké, ze zijn echt net weg gegaan. Weer terug naar Frankrijk.
Gelukkig nog rustige zondag alleen
bij Crip op visite komen 'voor niks' noemenquote:Op zondag 21 februari 2016 10:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze zijn dus eigenlijk voor niks gekomen?
Nee ze waren sws al naar Belgie dus kwamen ze gwn langs.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze zijn dus eigenlijk voor niks gekomen?
Echt he, ben onwijs gezellig.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:01 schreef zeer het volgende:
[..]
bij Crip op visite komen 'voor niks' noemenbro u even lift
Huh? Jij woont toch ook in Belgiëquote:Op zondag 21 februari 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ze waren sws al naar Belgie dus kwamen ze gwn langs.
maak gewoon af waar je aan bent begonnen en kijk dan welke keuzes je hebt, gekquote:Op zondag 21 februari 2016 11:49 schreef Oberkullie het volgende:
Heb zin om een andere studie te doen, ander werk te zoeken en ergens anders te gaan wonen
succes daar meequote:Op zondag 21 februari 2016 11:49 schreef Oberkullie het volgende:
Heb zin om een andere studie te doen, ander werk te zoeken en ergens anders te gaan wonen
Ik ben er voor je.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ja ja ik maak het wel af, heb gwn zo'n rusteloos gevoelquote:Op zondag 21 februari 2016 11:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maak gewoon af waar je aan bent begonnen en kijk dan welke keuzes je hebt, gek
zuid oost azie + australie?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:30 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga denk ik eerst een paar maanden rondreizen straks om 'mezelf te vinden'
Azië ben ik al een paar keer geweest. Misschien Scandinavie IJsland Rusland wil ook nog wel naar Zuid Amerikaquote:
ook leukquote:Op zondag 21 februari 2016 12:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Azië ben ik al een paar keer geweest. Misschien Scandinavie IJsland Rusland wil ook nog wel naar Zuid Amerika
quote:Op zondag 21 februari 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)keyboard_cover_.html
quote:Op zondag 21 februari 2016 11:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Bradster in de mathafacking building![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/6727430/1f0593dd
oke okequote:Op zondag 21 februari 2016 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Alsof dit niet repostwaardig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |