Blame Erwinquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
verfrissend en Groningen in één zin
Wel een buitenlander.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
Idrissi is wel een verfrissende speler dit jaar voor Groningen
Dat kan!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
verfrissend en Groningen in één zin
Duwde jij ook vaak op Q?quote:
Ik schopte op alles wat bewoog.quote:
Bij mij was dit Q. E was speler selecteren bij een corner en dergelijke.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
E was altijd smerige tackle toch?
Achttien.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel punten heeft AZ meer gehaald dan Feyenoord dit jaar?
Dan ergeren wij ons daar allebei aanquote:
Huilen eerder.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moeten jullie ook altijd zuchten als John in beeld is?
Volgens Drizzt is het, irriteren aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ergeren wij ons daar allebei aan
Wie?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens Drizzt is het, irriteren aan.
Ik kan me nog wel een paar gevalletjes bij Ajax herinneren in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het vaker gebeurd dat een speler tijdens het siezoen van rugnummer is gewisseld?
Ja hoor, vooral bij winterstop-transfers.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het vaker gebeurd dat een speler tijdens het siezoen van rugnummer is gewisseld?
Zoals?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een paar gevalletjes bij Ajax herinneren in ieder geval
Als ik mij goed herinner Van Rhijn en Boerrigter in het recente verledenquote:
Fluistert die in welke hoek ie moet schieten?quote:
Van Rhijn ging na het seizoen dat VD Wiel wegging van 20 nog iets naar 2 in de winterstop.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we hier een discussie gaan houden over hoe een pingel te nemen?quote:
Ja, zoiets denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fluistert die in welke hoek ie moet schieten?
24 dacht ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Van Rhijn ging na het seizoen dat VD Wiel wegging van 20 nog iets naar 2 in de winterstop.
Huntelaar ook volgens mij.
Hij schoot 'm niet hard en/of zuiver genoeg in.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen we hier een discussie gaan houden over hoe een pingel te nemen?
Wokken is voor paupersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wokken jullie gezamenlijk of liever alone?
Wok away, I will follow.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog nooit gedaan, wokken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |