Een penalty is gewoon heel makkelijk. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat ze zoveel gemist worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet altijd in de hoek schieten waar de keeper van denkt dat je hem daar dan niet in schiet. En dan niet die hoek missen.
Er worden zo veel penalty's gemist, op elk niveau, dat ik denk dat jij een beetje een verkeerd beeld van ze hebt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een penalty is gewoon heel makkelijk. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat ze zoveel gemist worden.
Inderdaad, als je een penalty met 200 km/u in de kruising schiet is er niks aan de hand. Waarom doen mensen dit niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een penalty is gewoon heel makkelijk. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat ze zoveel gemist worden.
Ja snap jij dat nou..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een penalty met 200 km/u in de kruising schiet is er niks aan de hand. Waarom doen mensen dit niet.
Bij die snelheid vliegt de bal in brand.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een penalty met 200 km/u in de kruising schiet is er niks aan de hand. Waarom doen mensen dit niet.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)isch-is-voor-gluten/quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam er gister achter dat de huismerk cheese & onion van de Plus glutenvrij is. Heerlijk om na 4 jaar weer eens wat anders dan naturelchips te eten
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er worden zo veel penalty's gemist, op elk niveau, dat ik denk dat jij een beetje een verkeerd beeld van ze hebt.
Lekker bekrompen weerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus het valt te verklaren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Lekker bekrompen weer. Die voetballers hebben namelijk echt wel de techniek om die bal binnen te schieten, maar het gaat mis tussen de oren.
Er wordt veel te weinig op getraind. Als spelers missen geven ze daarna vrijwel altijd toe dat er niet op getraind is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beste stuurlui staan aan wal. Je kletst uit je nek.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Lekker bekrompen weer. Die voetballers hebben namelijk echt wel de techniek om die bal binnen te schieten, maar het gaat mis tussen de oren.
Je kunt spanning en druk niet nabootsen. Daar gaat het mis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er wordt veel te weinig op getraind. Als spelers missen geven ze daarna vrijwel altijd toe dat er niet op getraind is.
Die jongens missen topsportmentaliteit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Elke thuiswedstrijd bij Twente zo. Toen Schreuder zo nodig weg moest viel het reuze mee, maar al die zakdoekjeszwaaiers zitten nu mooi thuis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
Het stadion zit ook prima vol op de lange zijde, zie ik nu pas
Familie onder schot houden. Of bij misgeschoten een weeksalaris inleveren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt spanning en druk niet nabootsen. Daar gaat het mis.
Dat haalt de druk wel van de ketel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Familie onder schot houden. Of bij misgeschoten een weeksalaris inleveren.
Dat werd niet beweerd. Ik vond alleen dat er in de eredivisie veel gemist worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef leolinedance het volgende:
Er werd beweerd dat men in de Eredivisie veel slechter is in het nemen van penalties dan in andere competities. Iemand die daar getallen van heeft?
Iedereen was ze aan het missenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat haalt de druk wel van de ketel.
Was het trouwens Luuk de Jong die de penals elke keer miste?
Zonde, maar toch wordt hij vast wel topscorer.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | De laatste twaalf strafschoppen van PSV DATUM SPELER MIS/RAAK TEGENSTANDER 6-12-2014 Memphis Depay MIS FC Dordrecht 31-1-2015 Memphis Depay MIS Willem II 22-2-2015 Luuk de Jong raak FC Dordrecht 26-2-2015 Luuk de Jong MIS FC Zenit 15-3-2015 Luuk de Jong MIS FC Groningen 2-8-2015 Andrés Guardado MIS FC Groningen 30-8-2015 Jürgen Locadia raak Feyenoord 12-9-2015 Luuk de Jong raak SC Cambuur 22-9-2015 Luuk de Jong raak SC Cambuur 21-10-2015 Jürgen Locadia MIS VfL Wolfsburg 8-11-2015 Luuk de Jong MIS FC Utrecht 30-1-2016 Jürgen Locadia MIS De Graafschap |
Oh, da's ook watquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Iedereen was ze aan het missen.
Werd ook wel tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Wel leuk dat Cabral aardig begint te spelen.
Je overdrijft. Gewoon een goede harde binnenkant is genoeg om de bal buiten bereik van de keeper te schieten. Ook als die in de goede hoek zit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke, maar op welke getallen baseer je dat? Of is het alleen maar een gevoel?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat werd niet beweerd. Ik vond alleen dat er in de eredivisie veel gemist worden.
Mwoah, moet die wel in het zijnetje belanden, anders kan de keeper als die goed gokt er alsnog bij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je overdrijft. Gewoon een goede harde binnenkant is genoeg om de bal buiten bereik van de keeper te schieten. Ook als die in de goede hoek zit.
Ik zeg ook niet dat het niet te verklaren is.quote:
Je kletst zelf uit je nek manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beste stuurlui staan aan wal. Je kletst uit je nek.
Puur gevoelsmatig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, maar op welke getallen baseer je dat? Of is het alleen maar een gevoel?
Op de een of andere manier gingen mijn penalties altijd dwars door het middenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je overdrijft. Gewoon een goede harde binnenkant is genoeg om de bal buiten bereik van de keeper te schieten. Ook als die in de goede hoek zit.
Goede repliek, leeghoofd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet te verklaren is.
[..]
Je kletst zelf uit je nek man.
Het wordt zelden gevraagd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er wordt veel te weinig op getraind. Als spelers missen geven ze daarna vrijwel altijd toe dat er niet op getraind is.
Klopt, maar je kunt prima trainen op een penalty in het zijnetje schieten. Als je rechtsbenig bent dus in de linkerhoek, als je linksbenig bent in de rechterhoek.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah, moet die wel in het zijnetje belanden, anders kan de keeper als die goed gokt er alsnog bij.
Van PSV wist ik het ook wel ja, maar gemiddeld in de Eredivisie heb ik geen idee. Zou wel eens willen weten of wij ook slechter scoren t.o.v. andere landen. Ik heb zo'n boek thuis liggen over voetbalstatistieken, toch maar eens lezenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Puur gevoelsmatig.
Nee, ik ken de statistieken van Feyenoord en PSV en die zijn de laatste 2 jaar dramatisch. Ajax heeft er ook de nodige gemist. Nou zag ik vandaag ook weer 2 pingels gemist worden, dus nu begint het op te vallen.
Kom zelf eens met een onderbouwing. Het enige wat je zegt is: er worden er veel gemist op alle niveaus, dus het is normaal. Pleur toch op manquote:
Het wordt heel vaak gevraagd. Het is alle feyenoord en psv-spelers (die gemist hadden) de afgelopen 2 jaar gevraagd.quote:
Zo werkt het niet, als iedere rechtspoot altijd links zou schieten zou je het de keeper wel makkelijk maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt prima trainen op een penalty in het zijnetje schieten. Als je rechtsbenig bent dus in de linkerhoek, als je linksbenig bent in de rechterhoek.
Zo doe ik het ook. Tuurlijk kun je er op trainen, maar tijdens belangrijke wedstrijden blijft het lastiger.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt prima trainen op een penalty in het zijnetje schieten. Als je rechtsbenig bent dus in de linkerhoek, als je linksbenig bent in de rechterhoek.
Serieus ja? Ik hoor het zelden en kijk toch veel wedstrijden. Zal ik wel niet opletten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het wordt heel vaak gevraagd. Het is alle feyenoord en psv-spelers (die gemist hadden) de afgelopen 2 jaar gevraagd.
Het feit dat er maar een paar spelers wereldwijd zijn die consequent hun penalty's binnenschieten zegt genoeg over de moeilijkheidsgraad er van. Jij doet vanachter je bureau alsof het werkelijk een fluitje van een cent is een goede penalty te produceren. Dat is gewoon klinkklare onzinquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kom zelf eens met een onderbouwing. Het enige wat je zegt is: er worden er veel gemist op alle niveaus, dus het is normaal. Pleur toch op man. Juist het feit dat er op professioneel niveau veel gemist worden is echt dramatisch.
Pierre van Hooijdonk stond nog 1,5 uur na de training op het veld om vrije trappen te oefenen. Het schijnt dat ie ze er ook wel eens in schoot. Waarom kan dit volgens jou met penalty's niet dan?
Ze zeggen het in de interviews, niet in de wedstrijdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik hoor het zelden en kijk toch veel wedstrijden. Zal ik wel niet opletten.
Gewoon allemaal die Messi - Suarez pingel doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Tuurlijk kun je er op trainen, maar tijdens belangrijke wedstrijden blijft het lastiger.
Ik zie ook heel vaak dat voetballers een belachelijke aanloop nemen, dan stoppen ze even om vervolgens weer aan te zettenDat heb je wel zelf onder controle, dus dat moet goed zijn.
Veel penaltynemers weten sowieso niet goed wat ze gaan doen van te voren. Je ziet regelmatig spelers die duidelijk nog niet weten welke hoek ze in gaan schieten bij de aanloop, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Tuurlijk kun je er op trainen, maar tijdens belangrijke wedstrijden blijft het lastiger.
Ik zie ook heel vaak dat voetballers een belachelijke aanloop nemen, dan stoppen ze even om vervolgens weer aan te zettenDat heb je wel zelf onder controle, dus dat moet goed zijn.
Minde niequote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zeggen het in de interviews, niet in de wedstrijd
Dat kan ook uiteraard. Lijkt me wel lachen als de ander het dan niet doorheeft.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon allemaal die Messi - Suarez pingel doen.
Nou, zoiets spreek je af, dus lijkt me niet dat de ander het niet doorheeftquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kan ook uiteraard. Lijkt me wel lachen als de ander het dan niet doorheeft.
Klopt. Maar dat heb je wel zelf onder controle. Die beslissen inderdaad pas als ze schieten. Ze willen dan bv. weten wat de keeper doet. Maar je moet al een plan van aanpak hebben idd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel penaltynemers weten sowieso niet goed wat ze gaan doen van te voren. Je ziet regelmatig spelers die duidelijk nog niet weten welke hoek ze in gaan schieten bij de aanloop, bijvoorbeeld.
Ik heb deze week een filmpje gezien van een speler die hem opzij legt terwijl er niemand inlooptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, zoiets spreek je af, dus lijkt me niet dat de ander het niet doorheeft
Zoals Messi en Neymar het hadden afgesproken? Wie scoorde er ook weer? Hmmm...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, zoiets spreek je af, dus lijkt me niet dat de ander het niet doorheeft
Hoe zie je dat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel penaltynemers weten sowieso niet goed wat ze gaan doen van te voren. Je ziet regelmatig spelers die duidelijk nog niet weten welke hoek ze in gaan schieten bij de aanloop, bijvoorbeeld.
Je bevestigt hier mijn gehele standpunt: het gaat mis tussen de oren. En even een klein lesje sportpsychologie voor jou. De aandachtscirkels van Eberspächer. 5 cirkels, waarbij je in cirkel 1 volledig gefocust op je taak bent. Telkens een cirkel verder betekent meer afleidingen waarmee je bezig bent, waardoor je minder gefocust bent op je taak en dus minder goed zal presteren op die taak. Zoek het zelf nog maar even op voor diepgaandere uitleg.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het feit dat er maar een paar spelers wereldwijd zijn die consequent hun penalty's binnenschieten zegt genoeg over de moeilijkheidsgraad er van. Jij doet vanachter je bureau alsof het werkelijk een fluitje van een cent is een goede penalty te produceren. Dat is gewoon klinkklare onzinJe hebt de spanning op zo'n moment zelf, de keeper die je afleidt, de druk in welke hoek je wil gaan schieten en daarnaast moet de uitvoering ook nog perfect zijn.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb deze week een filmpje gezien van een speler die hem opzij legt terwijl er niemand inloopt![]()
Bij Barça werd er zelfs op die pingel getraind, dus de rest wist ook wel wat er ging komenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoals Messi en Neymar het hadden afgesproken? Wie scoorde er ook weer? Hmmm...
Komt het ooit weer goed?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCC bakt er dus weer geen fuck van.
Je verwacht het niet.
Oké man. Ik zal een brief naar PSV sturen dat jij ze neemt in het vervolg. Iets met cirkels of zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bevestigt hier mijn gehele standpunt: het gaat mis tussen de oren. En even een klein lesje sportpsychologie voor jou. De aandachtscirkels van Eberspächer. 5 cirkels, waarbij je in cirkel 1 volledig gefocust op je taak bent. Telkens een cirkel verder betekent meer afleidingen waarmee je bezig bent, waardoor je minder gefocust bent op je taak en dus minder goed zal presteren op die taak. Zoek het zelf nog maar even op voor diepgaandere uitleg.
Train jij elke dag 50 penalty's dan zal je dat helpen om in cirkel 1 te blijven als je in een wedstrijd een pingel moet nemen. Het automatisme dat er dan in gebakken zit geeft vertrouwen op het moment zelf, waardoor je dus in cirkel 1 kan blijven.
Ach, dit weekend ook geen punten voor De Graafschapquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCC bakt er dus weer geen fuck van.
Je verwacht het niet.
Maar er is er maar eentje zo naar en egoistisch om dan zelf die bal te gaan inschieten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Barça werd er zelfs op die pingel getraind, dus de rest wist ook wel wat er ging komen
Klopt. En dan gaat het nog wel eens mis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bevestigt hier mijn gehele standpunt: het gaat mis tussen de oren. En even een klein lesje sportpsychologie voor jou. De aandachtscirkels van Eberspächer. 5 cirkels, waarbij je in cirkel 1 volledig gefocust op je taak bent. Telkens een cirkel verder betekent meer afleidingen waarmee je bezig bent, waardoor je minder gefocust bent op je taak en dus minder goed zal presteren op die taak. Zoek het zelf nog maar even op voor diepgaandere uitleg.
Train jij elke dag 50 penalty's dan zal je dat helpen om in cirkel 1 te blijven als je in een wedstrijd een pingel moet nemen. Het automatisme dat er dan in gebakken zit geeft vertrouwen op het moment zelf, waardoor je dus in cirkel 1 kan blijven.
Volgend seizoen in de JL gaan ze ook geen potten breken zo. Misschien over een jaar of 8 weer een keer eredivisie.quote:
Ronaldo'tje pesten was hetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar er is er maar eentje zo naar en egoistisch om dan zelf die bal te gaan inschieten.
Te moeilijk voor je?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké man. Ik zal een brief naar PSV sturen dat jij ze neemt in het vervolg. Iets met cirkels of zo.
Dat wordt nog lastig met penaltyseries als iedereen in de cirkel blijft.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké man. Ik zal een brief naar PSV sturen dat jij ze neemt in het vervolg. Iets met cirkels of zo.
Oke dus schuine aanloop = nog niet weten welke hoek te schieten?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schuine aanloop nemen en dan recht op de keeper schieten, bijvoorbeeld.
Dat vond ik juist het mooie aan die strafschop, dat de keeper helemaal niet meer wist waar het vandaan kwamquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Die van Johan Cruijff was ook anders bedoeld toch? Die deden 1 tikje meer dan afgesproken?
Als je weet dat de keeper wacht en je schiet alsnog door het midden. Dan heb je niet echt een plan nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke dus schuine aanloop = nog niet weten welke hoek te schieten?
Zal het doorgeven aan Philip![]()
Nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kreeg PSV terecht een pingel?
Vertel het mij.
Nee, maar het smijten met een dure naam van een theorie die je niet eens zelf uit kunt leggen is een hilarisch zwaktebod. Bovendien is het volledig naast het punt; niemand beweert dat je niet beter wordt in het nemen van penalty's door ze vaker te oefenen en ik al helemaal niet.quote:
HET WAS EEN CADEAU. Te triest die penal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vertel het mij.
Jammer dat je het mij niet wil vertellenquote:
Mwah je kunt hem geven. Maar dan mag ie wel vaker op de stip gelegd worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vertel het mij.
Huh? Nee, natuurlijk niet. Je kunt ook een schuine aanloop nemen en hem dan verwoestend in de bovenhoek rammen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke dus schuine aanloop = nog niet weten welke hoek te schieten?
Zal het doorgeven aan Phillip![]()
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar het smijten met een dure naam van een theorie die je niet eens zelf uit kunt leggen is een hilarisch zwaktebod. Bovendien is het volledig naast het punt; niemand beweert dat je niet beter wordt in het nemen van penalty's door ze vaker te oefenen en ik al helemaal niet.
Het enige wat ik beweer is dat een goede penalty nemen niet zo makkelijk is als hij doet voorkomen. Daar verandert geneuzel over oefenen en concentratiecirkels niets aan en zeker niet als ik het zelf maar op moet zoeken.
Hoe weet je dat de keeper wacht en geen hoek kiest?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je weet dat de keeper wacht en je schiet alsnog door het midden. Dan heb je niet echt een plan nee.
Van sommige keepers weet je dat. Vooral in een penaltyserie bv.?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de keeper wacht en geen hoek kiest?
Kan je hem vantevoren toch gewoon even vragen :Squote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de keeper wacht en geen hoek kiest?
zetten?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me iets af.
Zouden ze bij Cambuur weten hoe je een doelpunt moet zetten?
Het is iets lastiger, maar die vastigheid moet er wel voor zorgen dat je de bal altijd zuiver in de hoek schiet. Tuurlijk kun je dan een keer missen, maar de kans wordt er veel kleiner van.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oja dit forum is niet Brabants.quote:
Wachten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Wat moet de keeper dan statistisch het beste doen? Wachten? Of hoekje kiezen?
Dacht zelf wachten of niet?
Zo las ik je bericht. Jij gaf aan dat veel profs tijdens de aanloop nog niet weten waar ze gaan schieten. Ik vraag mij af hoe jij dat weet, en je geeft aan een schuine aanloop + recht op de keeper schieten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh? Nee, natuurlijk niet. Je kunt ook een schuine aanloop nemen en hem dan verwoestend in de bovenhoek rammen.
Ik heb je nog geen fatsoenlijk onderbouwde uitleg zien geven en dan weer zo'n antwoord. Kleuterquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die eerste.. Het past ook precies.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is iets lastiger, maar die vastigheid moet er wel voor zorgen dat je de bal altijd zuiver in de hoek schiet. Tuurlijk kun je dan een keer missen, maar de kans wordt er veel kleiner van.
Ik neem zelf altijd de penalty's van Van Persie (komt ie weer met Van Persie) als voorbeeld. Die wisselt voortdurend af tussen links en rechts maar schiet de bal altijd zuiver in de hoek.
Waar wil jij graag over discussiëren?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind die hele penalty discussie niet zo heel interessant eigenlijk.
Maar niemand vraagt jou ook wat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
7 penalty's, 7 keer raakquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die eerste.. Het past ook precies.
Van Persie was in het Ned. elftal ook een stabiele penaltynemer of niet.
En niemand luistert ook ooit naar mij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar niemand vraagt jou ook wat.
Ze weten het beter dan bij Roda overigensquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me iets af.
Zouden ze bij Cambuur weten hoe je een doelpunt moet zetten?
VBL / [Live Eredivisieverslagen #232] Frank Lammers is nog steeds kut.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Wat voor topic zit ik eigenlijk te lezen
Bedankt voor dit stukje duidelijkheid.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
VBL / [Live Eredivisieverslagen #232] Frank Lammers is nog steeds kut.
Wat een onwijs goede dag wij hadden bij het wielrennen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Waar wil jij graag over discussiëren?
ergeren. Al kan irriteren ook natuurlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
Deze penalty-discussie begint mij behoorlijk te irriteren.
Voor het eerst sinds de koude oorlog wordt er in dit topic een voetbalinhoudelijke discussie gevoerd, en meteen is er weer kritiek.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
Dat is redelijk onjuistquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds de koude oorlog wordt er in dit topic een voetbalinhoudelijke discussie gevoerd, en meteen is er weer kritiek.
Helaas. Te vroeg gepiekt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een onwijs goede dag wij hadden bij het wielrennen.
Ik vind dit topic inderdaad leuker als er inhoudsloos tegen elkaar wordt aangeluld.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds de koude oorlog wordt er in dit topic een voetbalinhoudelijke discussie gevoerd, en meteen is er weer kritiek.
Is te hoog gegrepen voor sommige mensen he....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
ergeren. Al kan irriteren ook natuurlijk![]()
Nou ja dat is opzich niet erg, maar het gaat he-le-maal nergens over. Het is alsof ik SV zit te kijken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik voel me beledigd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja dat is opzich niet erg, maar het gaat he-le-maal nergens over. Het is alsof ik SV zit te kijken.
Ik ben ook voor een schuine aanloop, volgens mij kun je daardoor beter richten en heb je meer controle over de bal. Door het midden schieten is echt het domste wat je kunt doen, ik zou nooit een penalty door het midden schieten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo las ik je bericht. Jij gaf aan dat veel profs tijdens de aanloop nog niet weten waar ze gaan schieten. Ik vraag mij af hoe jij dat weet, en je geeft aan een schuine aanloop + recht op de keeper schieten.
Dat zijn natuurlijk geen argumenten. Ook met een rechte aanloop kun je recht op de keeper schieten, of in de hoeken. En met een schuine aanloop kun je ook alle kanten op. Je zou het de keeper wel makkelijk maken als hij a.d.h.v. de aanloop van de speler zou kunnen zien waar deze gaat schieten.
Dat ben ik met je eens, maar het toernooi 2014 was veel leuker bijvoorbeeldquote:
2018 wordt leuk. Als Nederland er niet bij is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar het toernooi 2014 was veel leuker bijvoorbeeld
Dit was de speler in kwestie overigens eerder deze avondquote:SC Heerenveen-trainer Foppe de Haan is boos op Younes Namli, die Mitchell Te Vrede vlak voor zijn gemiste strafschop influisterde in welke hoek hij moest schieten. Door de misser van Te Vrede bleef Heerenveen tegen NEC steken op een 1-1 gelijkspel.
De Haan baalde tegenover FOX Sports van dit resultaat. 'We moeten hier eigenlijk gewoon met 3-1 winnen, als je naar de kansen kijkt. Te Vrede neemt normaal een goede strafschop, maar die Namli komt vlak voordat hij neemt nog even een praatje met een houden. Dat is het laatste wat je moet doen, een doodzonde.'
*ergeren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
Een penaltyserie gaat puur om wie zijn zenuwen het meest onder controle heeft. Het heeft weinig met voetballende kwaliteiten te maken - het komt ongeveer dichter bij het darten. Je moet de bal vanaf een bepaalde afstand in het juiste hokje krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit was de speler in kwestie overigens eerder deze avond
Ik ga deze zomer eens heerlijk genieten van een heerlijk eindtoernooi zonder mensen die aan je vragen wat buitenspel isquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:28 schreef Sked het volgende:
[..]
2018 wordt leuk. Als Nederland er niet bij is.
Kom fegtuh dan.quote:
Dat is een van de pluspunten van het missen van een toernooi inderdaad. Mensen die 'fanatiek' een wedstrijd volgen en 1 minuut na de wedstrijd al weer vergeten zijn wat de eindstand was.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer eens heerlijk genieten van een heerlijk eindtoernooi zonder mensen die aan je vragen wat buitenspel is
Ik kots op die mensen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is een van de pluspunten van het missen van een toernooi inderdaad. Mensen die 'fanatiek' een wedstrijd volgen en 1 minuut na de wedstrijd al weer vergeten zijn wat de eindstand was.
Ik denk dat het op FOK ook wel te merken is, wat gezien de topics rond normale interlands niet eens erg zou zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is een van de pluspunten van het missen van een toernooi inderdaad. Mensen die 'fanatiek' een wedstrijd volgen en 1 minuut na de wedstrijd al weer vergeten zijn wat de eindstand was.
Dat ben ik dan weer niet helemaal met je eens, maar dat weet jequote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat het op FOK ook wel te merken is, wat gezien de topics rond normale interlands niet eens erg zou zijn
Als ik toch elke keer weg zou moeten gaan als ik me zou irriteren dan kwam ik hier al niet eens meer.quote:
ergeren*quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik toch elke keer weg zou moeten gaan als ik me zou irriteren dan kwam ik hier al niet eens meer.
En dat kan natuurlijk niet, want er zijn echt mensen die me dan gaan missen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:32 schreef Tchock het volgende:
Cambuur verliest voor de zevende keer op rij. Als dat je club overkomt ben je toch ook echt een schande voor de Eredivisie.
Iddquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
Heerlijk, zo'n Panenka na die discussie
In Brabant zeggen we ook geen 'doelpunt zetten' manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja dit forum is niet Brabants.
Maken dan.
Leg eens uitgebreid uit waarom je dat vindt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een waardeloze manier om een penalty te nemen.
Dan ga je hier weg.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Ja sorry hoor ik ga al, wist niet dat je boos zou worden.quote:
Jij irriteert iedereen hier al veel te lang.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
Te veel risico. Tuurlijk zal het voor een pure technische speler mogelijk zijn om met een schijnbeweging de keeper in de luren te leggen (zoals ook Ziyech nu deed) maar als je er 20 neemt zullen er minimaal 5 mis gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg eens uitgebreid uit waarom je dat vindt.
Met deze stand kan dat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Te veel risico. Tuurlijk zal het voor een pure technische speler mogelijk zijn om met een schijnbeweging de keeper in de luren te leggen (zoals ook Ziyech nu deed) maar als je er 20 neemt zullen er minimaal 5 mis gaan.
Ik ook niet, maar dat is niet gebaseerd op feiten maar op mijn gevoel. Er zijn bedrijven (Infostrada o.a.) die hier ladingen statistieken over bijhouden, het zou zo maar kunnen zijn dat de kans op een doelpunt hoger is bij rechtdoor schieten. Ja, je hebt kans dat de keeper hem heeft of dat ie over gaat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een schuine aanloop, volgens mij kun je daardoor beter richten en heb je meer controle over de bal. Door het midden schieten is echt het domste wat je kunt doen, ik zou nooit een penalty door het midden schieten.
Dan heb je echt stalen ballen nodig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met een 0-0 of een achterstand op het bord moet je het nooit doen.
Het punt met een penalty door het midden schieten is dat je een heel goede schijnbeweging in huis moet hebben om de keeper op het verkeerde been te zetten. Dat trucje kun je vast en zeker aanleren, maar als je dat niet kunt is het risico echt heel groot. De meeste penalties die ik de laatste jaren gemist heb zien worden waren te veel door het midden geschoten. (soms dus niet eens bewust door het midden)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is niet gebaseerd op feiten maar op mijn gevoel. Er zijn bedrijven (Infostrada o.a.) die hier ladingen statistieken over bijhouden, het zou zo maar kunnen zijn dat de kans op een doelpunt hoger is bij rechtdoor schieten. Ja, je hebt kans dat de keeper hem heeft of dat ie over gaat.
Bij het kiezen van een hoek heb je echter nog het extra risico dat je naast kunt schieten.
Wat een raar stukje tekst.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit was de speler in kwestie overigens eerder deze avond
Zomfg, leuke grap.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt ook helemaal geen ballen.
Haha snap je, omdat je een meisje bent xD
Dat was bij mij toch sowieso al het geval.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:45 schreef GGMM het volgende:
Mijn waardering voor jullie, slaat steeds meer om in een soort adoratie.
Of als het de beslissende strafschop is in een strafschoppenserie in een finale of zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met een 0-0 of een achterstand op het bord moet je het nooit doen.
Duh, ik heb jou op een ontzettend groot voetstuk staan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was bij mij toch sowieso al het geval.
Hoe kom je hier nu weer bij, waarom minimaal 5? Gewoon een gokje?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
maar als je er 20 neemt zullen er minimaal 5 mis gaan.
En dan tóch JL spelen komend jaarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopla, 4e overwinning op rij
Kijk maar uit, Ajax en PSV, want Twente komt er aan!
Hmja, als je het op deze onfatsoenlijke manier wilt verwoorden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan heb je echt stalen ballen nodig.
Tja. Het is lef hebben, maar je neemt gewoon een groot risico. Er zijn ook genoeg mislukte panenka's bekend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of als het de beslissende strafschop is in een strafschoppenserie in een finale of zo.
Yes.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, ik heb jou op een ontzettend groot voetstuk staan.
Leukste ex-collega ooit.
Filmpje van 5 gemiste panenka's opgezochtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nu weer bij, waarom minimaal 5? Gewoon een gokje?
Ja dan sta je wel een beetje voor paal hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hmja, als je het op deze onfatsoenlijke manier wilt verwoorden.
[..]
Tja. Het is lef hebben, maar je neemt gewoon een groot risico. Er zijn ook genoeg mislukte panenka's bekend.
Gebaseerd op het feit dat de keeper al in het midden staat en dat penalty's die ik gemist zie worden vrijwel altijd een beetje door het midden zijn ingeschoten. Heb ik daar cijfers voor? Nee. Heb ik veel gemiste pingels gezien? Wel redelijk wat ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
edit: Je beweert dat dit het domste is wat je kunt doen? Gebaseerd op wat?
Bij het kiezen van een hoek heb je echter nog het extra risico dat je naast kunt schieten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dan sta je wel een beetje voor paal hoor.
ohquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Filmpje van 5 gemiste panenka's opgezochtMaar oké, het is een beetje een gokje ja.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan tóch JL spelen komend jaar
Nee maar die penalties geven wel een goed beeld van wat er allemaal mis kan gaan bij een panenka. Het vergt gewoon veel techniek om zo'n boogballetje op de juiste snelheid te nemen.quote:
Oke, ik weet het ook niet hoor. Maar ben dus in dat boek begonnen (Corners moet je kort nemen) en staan best wat verrassende dingen in. Dus sta nergens meer van te kijken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat de keeper al in het midden staat en dat penalty's die ik gemist zie worden vrijwel altijd een beetje door het midden zijn ingeschoten. Heb ik daar cijfers voor? Nee. Heb ik veel gemiste pingels gezien? Wel redelijk wat ja.
Dat boek ken ik niet. Maar klinkt wel interessant. Statistieken zijn sowieso wel interessant.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, ik weet het ook niet hoor. Maar ben dus in dat boek begonnen (Corners moet je kort nemen) en staan best wat verrassende dingen in. Dus sta nergens meer van te kijken.
quote:SC Heerenveen liet in de slotfase van het duel met NEC een gouden kans liggen om de drie punten in Friesland te houden. Bij een 1-1 stand mocht Mitchell te Vrede aanleggen van elf meter, maar de spits zag zijn inzet gekeerd worden door de Nijmeegse goalie Brad Jones. Niet hij, maar ploeggenoot Younes Namli was na afloop de gebeten hond.
“Hij vertelde in welke hoek ik moest trappen”, aldus Te Vrede na afloop in gesprek met FOX Sports. Alhoewel het advies van de jonge Deen goedbedoeld was, bracht hij Te Vrede wel uit zijn concentratie. “Het was misschien niet handig van Namli om naar me toe te komen. Eigenlijk moet hij dat niet doen.”
Hoezo, welke opstelling is er vandaag uit de bingo komen rollen?quote:Op zondag 21 februari 2016 11:21 schreef Tagliano het volgende:
De Boer lijkt dus weer eens creatief te zijn
Jan-Joost had het over:quote:
Interessant. Ik snap alleen niet waarom je twaalf wedstrijden voor het einde nog elk weekend loopt te puzzelen met je opstelling.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jan-Joost had het over:
Veltman-Viergever-Dijks
Bazoer-Gudelj-Klaassen-Schone (met een ruit lijkt mij dan)
El Ghazi-Milik-Younes
Het zal mede ingegeven zijn door de problemen achterin natuurlijk, maar het is volkomen debiel dat De Boer nog steeds geen idee lijkt te hebben met welke aanval hij idealiter wil spelenquote:Op zondag 21 februari 2016 11:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Interessant. Ik snap alleen niet waarom je twaalf wedstrijden voor het einde nog elk weekend loopt te puzzelen met je opstelling.
Verse koffiequote:Op zondag 21 februari 2016 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik drink thuis eigenlijk nooit koffie.
Ja dat kan ookquote:Op zondag 21 februari 2016 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben gewoon te lui om het te zetten eerlijk gezegd.
Bayer Leverkusen - Borussia Dortmundquote:Op zondag 21 februari 2016 11:42 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog leuke buitenlandse wedstrijden vandaag?
Oostende - Gentquote:Op zondag 21 februari 2016 11:42 schreef Jojoortje het volgende:
Chelsea-City kan wel vermakelijk worden (gewoon op BBC)quote:Op zondag 21 februari 2016 11:42 schreef Jojoortje het volgende:
Atletico tegen Villarreal, de derby van Baskenland.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:42 schreef Jojoortje het volgende:
Daar reken ik wel op.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vitesse kan lekkere punten pakken vandaag in de strijd om P3.
quote:Op zondag 21 februari 2016 11:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atletico tegen Villarreal, de derby van Baskenland.
Dit zijn de best beschikbare elf.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tevreden over de opstelling?
Ja, dat is wat ik zeg. Niet dat Atletico - Villarreal de derby is.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik denk dat je Athletic tegen Sociedad bedoeld
Mooi moment om te toppen en voor het eerst 2x oprij te winnen. Psv mag geen problemen opleveren.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado treft Twente over twee weken wel op een verkeerd moment zeg.
Ja, alle vertrouwen in...quote:Op zondag 21 februari 2016 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi moment om te toppen en voor het eerst 2x oprij te winnen. Psv mag geen problemen opleveren.
Eet en drinkt u smakelijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga zometeen eitjes koken..
En dan brood roosteren
En dan op m'n brood kaas, tomaatjes en ei en een beetje peper en zout.
Omnomomnom.
Dank.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eet en drinkt u smakelijk.
Tenzij Roda de drie puntjes meeneemtquote:Op zondag 21 februari 2016 12:20 schreef hafcfan het volgende:
Op De Graafschap na allemaal aids vandaag.
Dan is het nog steeds allemaal aids, alleen met een grappige uitslagquote:Op zondag 21 februari 2016 12:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tenzij Roda de drie puntjes meeneemt
Leuke aids, ook goedquote:Op zondag 21 februari 2016 12:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds allemaal aids, alleen met een grappige uitslag
Dat is onmogelijkquote:Op zondag 21 februari 2016 12:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tenzij Roda de drie puntjes meeneemt
Dat dacht ik ook van PEC B. Maar ik verwacht ook wel dat Feyenoord minimaal een puntje pakt vandaagquote:
Vanochtend veel te vroeg wakker geworden nadat ik gisteren ook kut had geslapen.quote:
Sterkte ermeequote:Op zondag 21 februari 2016 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanochtend veel te vroeg wakker geworden nadat ik gisteren ook kut had geslapen.
Wat een kutzooi.
Je hebt vakantie toch? Kan je genoeg slapen komende week.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanochtend veel te vroeg wakker geworden nadat ik gisteren ook kut had geslapen.
Wat een kutzooi.
Die is op zijn tijd nog wel vermakelijk. Bijvoorbeeld als hij glashard ontkent dat hij de verkeerde transfersom voor Santos had vermeld in een topicquote:
Ik keek deze wedstrijd toch al op mute, dat scheeltquote:
nopquote:Op zondag 21 februari 2016 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je al mail terug gehad?
Aansteller.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een kutzooi.
Ah oké. Kan je het anders niet via de Nederlandse fanzone proberen?quote:
Heb je ook genoten van Henk de Jong bij de Tafel van Kees?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aansteller.
HET GAAT BEGINNEN!
Manschot is bij mij wel een beetje in aanzien gestegenquote:Op zondag 21 februari 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook genoten van Henk de Jong bij de Tafel van Kees?
Ik vertrouw die man nog steeds niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:31 schreef Sked het volgende:
Die Turk fluit.
Ik zeg nu alvast dat de scheids de lul is zodat ik dat de komende anderhalf uur niet hoef te doen
Ik kon hem verrassend goed aan net maar alles en iedereen is leuk met Beugelsdijk in de buurt.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook genoten van Henk de Jong bij de Tafel van Kees?
Beugelsdijkquote:Op zondag 21 februari 2016 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon hem verrassend goed aan net maar alles en iedereen is leuk met Beugelsdijk in de buurt.
Zat Beugelsdijk bij Kees?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beugelsdijk.
Eric Gudde was vreselijk.
Mooi, dan kun je een hele hoop leren van de andere users dusquote:
Barney.gifquote:Op zondag 21 februari 2016 12:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je een hele hoop leren van de andere users dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |