Een penalty is gewoon heel makkelijk. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat ze zoveel gemist worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet altijd in de hoek schieten waar de keeper van denkt dat je hem daar dan niet in schiet. En dan niet die hoek missen.
Er worden zo veel penalty's gemist, op elk niveau, dat ik denk dat jij een beetje een verkeerd beeld van ze hebt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een penalty is gewoon heel makkelijk. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat ze zoveel gemist worden.
Inderdaad, als je een penalty met 200 km/u in de kruising schiet is er niks aan de hand. Waarom doen mensen dit niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een penalty is gewoon heel makkelijk. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat ze zoveel gemist worden.
Ja snap jij dat nou..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een penalty met 200 km/u in de kruising schiet is er niks aan de hand. Waarom doen mensen dit niet.
Bij die snelheid vliegt de bal in brand.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een penalty met 200 km/u in de kruising schiet is er niks aan de hand. Waarom doen mensen dit niet.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)isch-is-voor-gluten/quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam er gister achter dat de huismerk cheese & onion van de Plus glutenvrij is. Heerlijk om na 4 jaar weer eens wat anders dan naturelchips te eten
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er worden zo veel penalty's gemist, op elk niveau, dat ik denk dat jij een beetje een verkeerd beeld van ze hebt.
Lekker bekrompen weerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus het valt te verklaren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Lekker bekrompen weer. Die voetballers hebben namelijk echt wel de techniek om die bal binnen te schieten, maar het gaat mis tussen de oren.
Er wordt veel te weinig op getraind. Als spelers missen geven ze daarna vrijwel altijd toe dat er niet op getraind is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beste stuurlui staan aan wal. Je kletst uit je nek.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Lekker bekrompen weer. Die voetballers hebben namelijk echt wel de techniek om die bal binnen te schieten, maar het gaat mis tussen de oren.
Je kunt spanning en druk niet nabootsen. Daar gaat het mis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er wordt veel te weinig op getraind. Als spelers missen geven ze daarna vrijwel altijd toe dat er niet op getraind is.
Die jongens missen topsportmentaliteit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Elke thuiswedstrijd bij Twente zo. Toen Schreuder zo nodig weg moest viel het reuze mee, maar al die zakdoekjeszwaaiers zitten nu mooi thuis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
Het stadion zit ook prima vol op de lange zijde, zie ik nu pas
Familie onder schot houden. Of bij misgeschoten een weeksalaris inleveren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt spanning en druk niet nabootsen. Daar gaat het mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |