SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Studeren met een functiebeperking. Brief dokter zus, brief reva zo. Nee, niet dat formulier, maar deze. Oohhh nee toch niet. Enz.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef houdjemond het volgende:
Bedoelde het ook weer niet verkeerd tegen jou hoor!
Kan me die frustratie heel erg goed voorstellen helaas
Wat is SMF als ik vragen mag? Klinkt weer als een hele onderneming voor je dus wat het moge zijn, it better be good!
*vervloekt alle instanties weer eens*quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:38 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Studeren met een functiebeperking. Brief dokter zus, brief reva zo. Nee, niet dat formulier, maar deze. Oohhh nee toch niet. Enz.
Ik wil tentamens maken bv iedere vier weken ipv in acht dagen drie tentamens. Geheid dat ik de laatste dan niet haal. Of fysiek niet of er staat onzin in. Steeds weer.
Ik kan slecht voor mijzelf opkomen. Je zou het niet zeggen. Loop weg of ga huilen.
Vergoedingen loop ik hierdoor ook wel eens mis. Als je wegloopt, krijg je niets. Ik wil alles zelf redden, zelf regelen. Net als jullie! En ik wind me er nu al over op.
We kunnen beide wel wat hebben, i know.
Irritant zeg! Dat slecht opkomen ken ik, Ik heb er al moeite mee om bij dialyse te zeggen dat ik eens wat anders op mijn brood wilquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:38 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Studeren met een functiebeperking. Brief dokter zus, brief reva zo. Nee, niet dat formulier, maar deze. Oohhh nee toch niet. Enz.
Ik wil tentamens maken bv iedere vier weken ipv in acht dagen drie tentamens. Geheid dat ik de laatste dan niet haal. Of fysiek niet of er staat onzin in. Steeds weer.
Ik kan slecht voor mijzelf opkomen. Je zou het niet zeggen. Loop weg of ga huilen.
Vergoedingen loop ik hierdoor ook wel eens mis. Als je wegloopt, krijg je niets. Ik wil alles zelf redden, zelf regelen. Net als jullie! En ik wind me er nu al over op.
We kunnen beide wel wat hebben, i know.
Ik zie dat niet als jammeren maar als je hart luchten en dat mag gewoon hoor!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:17 schreef -sabine- het volgende:
Mijn gejammer is klaar.
Volgende patiënt.
Onzekerheid. Denken dat ze dan raar over me gaan denken ofzo. Onzin ik weet het. Maar op dat moment durf ik dat niet ofzo heel apart. Komt uit mijn verleden nog. En ik ben echt niet stil (vroeger wel) en heb meestal wel schijt aan alles maar zulke dingetjes toch nog niet ;pquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:16 schreef -sabine- het volgende:
Eerste al vaak gedaan. Tweede ga ik overmorgen doen.
Ik vervloek mee.
Hoe kan dat LPFAN? Ook jij babbelt hier lekker mee.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:22 schreef Toto69 het volgende:
Letterlijk een 'bloedbad' netging de wond spoelen en in de douche sta je in zo'n 'bak'. Water loopt niet erg snel weg, en ik dacht eerst dat het douchegordijn een gekke schaduw gaf, maar toen ik die er voor weg deed en uit de bak stapte besefte ik me toch echt dat het water helemaal rood gekleurd was
dat beeld werd bevestigd door bloed op de badkamervloer. Waarom het zo ineens zo bloedde is me een raadsel, maar kut blijft het wel. Maandag maar eens de huisarts bellen want ik heb al tijden een hele hoop wild vlees in de wond en dat kan bloeden als een idioot. Misschien dat 'ie de boel kan aanstippen met van dat zilvernitraatspul om het wilde vlees weer wat in te dammen.
Doet momenteel wel meer pijn dan ik de laatste tijd gewend ben, ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]holy F.
Ik zou me helemaal de tering schrikken.
Doe het pijn of voel je het niet eens?
Is dat hetzelfde spul als waar ze wratjes mee stippen?
Houd maar goed in de gaten Toots, en verstandig dat je maandag meteen even belt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:23 schreef Toto69 het volgende:
Thanks bothblijft schrikken, al went het, maar dat water dat rood was was wel creepy
Thanks LPFanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Houd maar goed in de gaten Toots, en verstandig dat je maandag meteen even belt.
Ik ben van de "stomme" vragen vandaag; ben je niet bang dat dat in het openbaar gebeurd? Of heb je altijd iets van, niet verkeerd opvatten, maandverband oid mee/in?
Thnxquote:Op zondag 21 februari 2016 00:01 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Sterkte! Waar is jouw topic trouwens? Ik vroeg me af hoe het ging...
Vooral posten, kerel! Dit is het chronisch ziek frustratie topic en volgens mij voldoet jouw aandoeningen aan alle eisen van een chronische ziekte! Ik was benieuwd hoe het met je gaat.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thnx
Ergens ver weggezakt. Ik buurt hier af en toe wat mee -hopelijk niet te veel- en verder probeer ik er niet te veel over te posten
Een echte knuf is niet seksueel gericht dus dat voelt altijd goed.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:11 schreef Poesopstokje het volgende:
@ Vannelle; ik ben geen hetero, maar wil je toch even een knuff geven![]()
Vandaar mijn opmerkingquote:Op zondag 21 februari 2016 13:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een echte knuf is niet seksueel gericht dus dat voelt altijd goed.![]()
Hug terug bro!quote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vandaar mijn opmerking
Brohugs zijn helemaal hip nu
Ik heb nooit een knuffel nodig, ik doe het alleen maar omdat dat zo fijn voelt.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:54 schreef houdjemond het volgende:
*hetero-knuffel voor iedereen die t nodig heeft*![]()
Spierpijn van mijn eigenwijze tillen van gisteren, en ik weet weer waarom ik beter wel een wekker kan zetten op de zondag.
Probeer doordeweeks ondanks dat ik geen flikker uitvoer toch iets van ritme te creëren, dus wekker rond half 10.
Dacht gisteren zondag-rustdag, ff uurtje bijslapen, en toen was het half 2.
En dat bedoel ik dus, ondanks de consequenties toch doen wat je wil, ik heb daar respect voor als de gevolgen draagbaar zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:39 schreef LPFAN het volgende:
Knuffel!
Ben onderweg naar huis van de huishoudbeurs. Ben helemaal kapot. Erg veel last nu van mijn voeten, rug en vooral mijn benen. Heb denk ik een half uur gezeten totaal, wel trots dat ik het heb volgehouden!
Mag ik vragen hoe oud je bent? Pure nieuwsgierigheid hoorquote:Op zondag 21 februari 2016 21:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voorzichtig over de grenzen gaan is best lastig, vaak gebeurd het bij mij nogal rigoreus en écht te ver.
Morgen begint de revalidatie, zie echt als een berg op tegen de taxirit en bijbehorende last / pijn
Succes morgen!quote:Op zondag 21 februari 2016 21:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voorzichtig over de grenzen gaan is best lastig, vaak gebeurd het bij mij nogal rigoreus en écht te ver.
Morgen begint de revalidatie, zie echt als een berg op tegen de taxirit en bijbehorende last / pijn
Vanwaar de vraag? Ben begin 30.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent? Pure nieuwsgierigheid hoor.
En heel veel succes alvast morgen, moet je lang reizen en heb je al enig idee wat ze gaan doen, of wordt het net zoals bij vannelle (woensdag moet je toch? Oh edit; eerst kijken dan zeiken ) een groot avontuur?
Succes morgen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jah was het ook wel, maar het is zo jammer dat door al dat geslenter en stilstaan je zo moe wordt. Maar goed ik duik nu lekker mijn bed in en zal me me morgen vast een stuk beter voelen. ( Ben ook een klein beetje aangeschotenquote:Op zondag 21 februari 2016 21:46 schreef caroro het volgende:
De grens is een dun lijntje bij ons allemaal merk ik, het is jongleren tussen precies genoeg en net teveel. Ik ga vaak net te ver voor mijzelf, maar ben dan idd liever blij met de ervaring en de volgende dag gesloopt, alsdat ik aan de zijlijn toekijk.
En wat een geknuffel hier vandaag!
Vannelle, toevallig hebben wij ook behang geschrapt en geplakt dit weekend! De kindersurprise melde zich vlak nadat wij ons huis compleet verbouwd hadden 4jaar geleden. En mijn inloopkast moest toen weer omgebouwd worden tot kinderkamer, alleen nooit de moeite genomen om het opnieuw te behangen. Nu ze 3,5 is vonden we het toch wel tijd om er wat aan te doen.
Fijn dat je het leuk hebt gehad op de hhb, LPFan! Zo'n daagje onder de mensen is vermoeiend maar wel de moeite waard!
Succes met de revalidatie, weethetevennietmeer!!!
Jeps, woensdag en ik ben klaar voor het avontuur. Bring it on!!quote:Op zondag 21 februari 2016 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent? Pure nieuwsgierigheid hoor.
En heel veel succes alvast morgen, moet je lang reizen en heb je al enig idee wat ze gaan doen, of wordt het net zoals bij vannelle (woensdag moet je toch? Oh edit; eerst kijken dan zeiken ) een groot avontuur?
😊☺☺☺☺😊quote:Op maandag 22 februari 2016 01:30 schreef vannelle het volgende:
Ik ben vandaag in een lieve bui en daarom laat 1 gedachte me absoluut niet los en dat is het volgende:
We hebben allemaal problemen maar niemand hier laat het koppie hangen, als ik de mogelijkheid had zou ik 1 voor 1 jullie allemaal bezoeken, een dikke knuf geven en benadrukken hoe goed jullie het doen.
Het "gebrek" aan geklaag vind ik echt geweldig, au verhalen zijn geen klacht maar informatief bedoeld.
En daarom vind ik jullie allemaal stoer, helden en nog een paar van dat soort woorden waar ik ff niet op kan komen.
You rock!!
Heel veel succes vandaag en ik hoop dat de taxirit meevalt!quote:Op zondag 21 februari 2016 21:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2016 01:30 schreef vannelle het volgende:
Ik ben vandaag in een lieve bui en daarom laat 1 gedachte me absoluut niet los en dat is het volgende:
We hebben allemaal problemen maar niemand hier laat het koppie hangen, als ik de mogelijkheid had zou ik 1 voor 1 jullie allemaal bezoeken, een dikke knuf geven en benadrukken hoe goed jullie het doen.
Het "gebrek" aan geklaag vind ik echt geweldig, au verhalen zijn geen klacht maar informatief bedoeld.
En daarom vind ik jullie allemaal stoer, helden en nog een paar van dat soort woorden waar ik ff niet op kan komen.
You rock!!
Succes vandaag, rustig aan zover dat kan, en als het niet gaat gaat het niet he..quote:Op maandag 22 februari 2016 07:50 schreef Adriane het volgende:
[..]
😊☺☺☺☺😊
Na jou post kan ik er vandaag weer tegen!
Na een week verzuim ga ik het weer werken. Ik ben benieuwd. Ik heb nog steeds veel last van mijn rug.
Succes!quote:Op maandag 22 februari 2016 07:50 schreef Adriane het volgende:
[..]
😊☺☺☺☺😊
Na jou post kan ik er vandaag weer tegen!
Na een week verzuim ga ik het weer werken. Ik ben benieuwd. Ik heb nog steeds veel last van mijn rug.
Niet echt, enorme krampaanval in mijn been die niet over wou. Kon niet eens mijn voet meer strekken. Nu gaat het op zich wel weer. Wel enorm last nog van mijn voeten waardoor ik amper kan lopen, Maar dat is normaal naar zo'n dag. Ben ik wel gewend en enorm last van mijn rug. Als je kon zitten gister waren het alleen op krukjes en bankjes zonder rugleuning en dat vind mijn rug nooit zo leuk altijd. Maar goed komt allemaal wel weer goed.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:00 schreef Poesopstokje het volgende:
LP; Goede nacht gehad? Hoe voel je je nu?
Jawel het was echt wel waard gelukkigquote:Op maandag 22 februari 2016 12:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Auwtch LP...Ik hoop dat de HHB en alle gezelligheid het goed maakt! Kalm aan en sterkte!
Hoe was het? Succes met bijkomen en dankje!quote:Op maandag 22 februari 2016 13:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dank allemaal, jullie zijn lief(100% hetero hier
).
Inmiddels weer thuis en compleet gesloopt, dus nu even slapen en bijkomen.
Heel veel succes morgen Sylvana.
Groot gelijkquote:Op maandag 22 februari 2016 15:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Haha vannelle, maar goed dat je er vandaag achterkomt en niet morgen![]()
Vandaag nog maar even kalm aan, het autorijden en de revalidatie kosten morgen ook weer genoeg energie.
Mijn nieuwe fysio belde vanmiddag, ik kan volgende week terecht voor m'n spanningsspierpijn. Word volledig gedekt, ik heb een dure minima-aanvullende verzekering. (Ja duur en minima in 1 zin)
Dus fuck de verzekeraar, ik ga ze volledig uitkleden
Ik ben sinds m'n 18e mijn eigen risico al in het eerste kwartaal kwijt. Tel daarbij nog extra zorgkosten op die niet vergoed worden en je bent zomaar een paar honderd euro verder..quote:
Ging best goed, hakt er alleen behoorlijk inquote:Op maandag 22 februari 2016 15:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoe was het? Succes met bijkomen en dankje!
Vannelle, maar goed dat je er op tijd achter komt dan!
Wauw dat is zeker een prima deal! Fijn hoor!quote:Op maandag 22 februari 2016 17:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben sinds m'n 18e mijn eigen risico al in het eerste kwartaal kwijt. Tel daarbij nog extra zorgkosten op die niet vergoed worden en je bent zomaar een paar honderd euro verder..
Betaal nu ¤35,- extra, ongeveer het zelfde als het eigen risico. Alleen wordt nu wél alles vergoed! (Mijn medicatie, CAK, anticonceptie, GGZ etc).
En als extraatje kan ik nu weer eens naar de tandarts, de hoognodige fysio én een nieuwe zonnebril op sterkte.
Prima deal dacht ik zo
En dan te bedenken dat de gemeente waar ik naar toe wil verhuizen deze verzekering GRATIS aanbiedtquote:Op maandag 22 februari 2016 18:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wauw dat is zeker een prima deal! Fijn hoor!
Zeker! Door financiële problemen zit ik alleen in de basis, dan word er echt niet veel vergoed, en 1 keer dialyse en heb mijn eigen risico al weg.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben sinds m'n 18e mijn eigen risico al in het eerste kwartaal kwijt. Tel daarbij nog extra zorgkosten op die niet vergoed worden en je bent zomaar een paar honderd euro verder..
Betaal nu ¤35,- extra, ongeveer het zelfde als het eigen risico. Alleen wordt nu wél alles vergoed! (Mijn medicatie, CAK, anticonceptie, GGZ etc).
En als extraatje kan ik nu weer eens naar de tandarts, de hoognodige fysio én een nieuwe zonnebril op sterkte.
Prima deal dacht ik zo
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zeker! Door financiële problemen zit ik alleen in de basis, dan word er echt niet veel vergoed, en 1 keer dialyse en heb mijn eigen risico al weg.
Ja bizar is dat.. dat eigen risico werd laatst al een straf voor de zieken genoemd.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef vannelle het volgende:
Eigen risico/eigen bijdrage is idd echt een moneypit, jammer dat het zo veel geld moet kosten om maar een beetje normaal te kunnen leven.
Jeetjequote:Op maandag 22 februari 2016 19:47 schreef Laysa het volgende:
Vanmiddag mezelf met spoed bij de reumatoloog moeten melden. Ik had ineens een blauw gekneusde oksel met een uitloper naar mn schouderblad. Na een spoedecho is het zeer hoogst waarschijnlijk dat ik een tussenwervel spier heb gescheurd van het hoesten...
Auw! Beterschap!quote:Op maandag 22 februari 2016 19:47 schreef Laysa het volgende:
Vanmiddag mezelf met spoed bij de reumatoloog moeten melden. Ik had ineens een blauw gekneusde oksel met een uitloper naar mn schouderblad. Na een spoedecho is het zeer hoogst waarschijnlijk dat ik een tussenwervel spier heb gescheurd van het hoesten...
Zeer waarschijnlijk van de heftige hoestbuien in combinatie met de griep...Ik schrok me de teringquote:Op maandag 22 februari 2016 19:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
JeetjeDat is schrikken!
Hoe komt het nu?
Thanks!quote:
Ik bedoel; hoe moet het nu verder?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk van de heftige hoestbuien in combinatie met de griep...Ik schrok me de tering
[..]
Thanks!
Het moet zelf herstellen...Wel een vervolg echo om te kijken of het zich goed hersteltquote:Op maandag 22 februari 2016 19:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel; hoe moet het nu verder?![]()
Herstelt het vanzelf, operatie?
Pfoe.. heel veel beterschapquote:Op maandag 22 februari 2016 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het moet zelf herstellen...Wel een vervolg echo om te kijken of het zich goed herstelt
Beterschap!quote:Op maandag 22 februari 2016 19:47 schreef Laysa het volgende:
Jeetje dat is schrikken! Sterkte ermee!quote:Op maandag 22 februari 2016 19:47 schreef Laysa het volgende:
Beterschap!quote:Op maandag 22 februari 2016 19:47 schreef Laysa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |