oke sorry ik hou alweer op.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Kun je ophouden met baggeren? Het is wel weer mooi geweest.
Het heeft idd meer succes met mooi weer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Kun je ophouden met baggeren? Het is wel weer mooi geweest.
Dat is wel een beetje cliche en veel moeitequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:24 schreef matthias24 het volgende:
wat je ook kan doen is met de trein naar brussel gaan en dan naar haar huis lopen en dan voor haar deur met een luidspeaker een mooi en ontroerend nummer zingen.meiden houden daarvan.
Ik zou alleen een whatsapp hartje sturen denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Sms/app sturen met: Ik ben ook verliefd op jou...
Ik werk met treinen, ik kan er wel eentje voor je regelen voor een kleine vergoedingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef Fer het volgende:
En heb je al een trein gekaapt, om je naar Brussel te brengen?
Ja... dat ze gillend wegrent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:09 schreef matthias24 het volgende:
koop een mooie ring en vraag haar ten huwlijk.sucses gegarandeerd.
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef probeer het volgende:
Wat doe je dit weekend? Trein naar Brussel pakken.
Ja, je bent echt hilarisch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef matthias24 het volgende:
regel een luxe vakantie naar miami voor twee personen. 5 sterren hotel en alles inbegrepen.dat zal ze vast leuk vinden.
Leuke humor. Mijn vriendjes en ik lachten hier ook altijd om toen we 12 waren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef matthias24 het volgende:
regel een luxe vakantie naar miami voor twee personen. 5 sterren hotel en alles inbegrepen.dat zal ze vast leuk vinden.
Wat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:24 schreef matthias24 het volgende:
wat je ook kan doen is met de trein naar brussel gaan en dan naar haar huis lopen en dan voor haar deur met een luidspeaker een mooi en ontroerend nummer zingen.meiden houden daarvan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:11 schreef Leandra het volgende:
Mail/App/SMS gewoon naar haar dat het wederzijds is, en dat je haar juist vaker zou willen zien.
Wat heb je te verliezen?
Edit: één van de drie, niet alledrie, dat zou idd een beetje creepy zijn
Ja dit!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:36 schreef matthias24 het volgende:
ga gewoon naar haar toe en zoen haar gewoon spontaan.dat vinden meiden onweerstaanbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |