Als je opgegroeid bent in de ijstijd is het al snel lente.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb jij soms thermostaat thuis op 30 staan of zo dat het lenterig aanvoelt?
Dat doen oude mensen sowiesoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raam staat hier open, maar was daarstraks even in de tuin. Vond het zacht aanvoelen. Jammer alleen van die zeikregen nu.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan langzaam door naar de prostaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mmm lekker met jouw vingertjes mijn vingertjes kietelen
Jij bent ook opgegroeid in een ijstijd, knuppelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je opgegroeid bent in de ijstijd is het al snel lente.
Mijn prostaat is jouw prostaat G <3quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan langzaam door naar de prostaat.
Niet waarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent ook opgegroeid in een ijstijd, knuppel
Ja, die gozer weet niet waar hij over lult.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent ook opgegroeid in een ijstijd, knuppel
Aangezien er landijs is, leven we technisch gezien in een IJstijd.quote:
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/IJstijdquote:Een ijstijd of glaciatie is een geologisch tijdvak waarin ijskappen voorkomen. Om verwarring met het begrip glaciaal te voorkomen is het beter te spreken van een ijstijdvak. Aangezien er heden ten dage ijskappen liggen op bijvoorbeeld Groenland en Antarctica, leven we tegenwoordig in een ijstijdvak
Prostatuéquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn prostaat is jouw prostaat G <3
Ik hou niet van munt thee dus sorry date gaat niet doorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
shisha en munt thee beste
wanneer
altijd worldclass savesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatste kans had erin gemoeten
de zomer is ook ijstijdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, die gozer weet niet waar hij over lult.
[..]
Aangezien er landijs is, leven we technisch gezien in een IJstijd.
dan mogen die ook wegquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echte mannen houden van voetbal
andere smaken thee is ook mogelijk hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou niet van munt thee dus sorry date gaat niet door
matig genomenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrije trap op mooie plek nu
maak er aardbeithee van en we datenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
andere smaken thee is ook mogelijk hoor
Matige smaakquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maak er aardbeithee van en we daten
Ben je nu serieusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maak er aardbeithee van en we daten
Bosvruchten is te doen maar aardbei staat op 1. Ik haat meloensmaak en kokosthee lijkt mij walgelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Matige smaak. Liever bosvruchten, meloen is ook wel oké
.
Wel eens kokosthee geprobeerd? Fucking goeie.
ik vind fruit in thee altijd matigquote:
Nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ben je nu serieus![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik wel normale thee dan?
ewwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:35 schreef madeliefff het volgende:
Rooibosthee, muntthee, jasmijnthee, sinaasappel met kaneel van twinings
Ik heb biologische losse zwarte thee voorje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik vind fruit in thee altijd matig
maar heb ik wel vaker gemeld
haal sinaasappel met kaneel weg en dan is het gewoon perfectquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:35 schreef madeliefff het volgende:
Rooibosthee, muntthee, jasmijnthee, sinaasappel met kaneel van twinings
dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb biologische losse zwarte thee voorje.
wat vind je van sterrenmunt thee?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Matige smaak. Liever bosvruchten, meloen is ook wel oké
.
Wel eens kokosthee geprobeerd? Fucking goeie.
pffffffffffffffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |