Ik moest bukken om door de deur te komen, er stond 1 bed en aan het plafond hing een lightbulb, 1 stoel, geen ramenquote:
Ach voor 2,30 zou het mij niks boeien.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moest bukken om door de deur te komen, er stond 1 bed en aan het plafond hing een lightbulb, 1 stoel, geen ramen
Hoe was de wc-situatie in India?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moest bukken om door de deur te komen, er stond 1 bed en aan het plafond hing een lightbulb, 1 stoel, geen ramen
Gat in de grond, geen wc papier maar een kraantjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was de wc-situatie in India?
Soms wel jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:49 schreef Fok-it het volgende:
Voor een euro of tien zit je gewoon in een suite probsbly
Als linkshandige heb je daar wel probleem inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gat in de grond, geen wc papier maar een kraantjeNiemand gebruikt daar zijn linkerhand, want dat is hun poepafveeghand
Als je dan lekker in een restaurant met je linkerhand je chapati door je curry aan het dippen bent vind iedereen je een enorme viespeuk jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als linkshandige heb je daar wel probleem inderdaad
Je moet je wel bedenken dat dit India is he sof. In Japan heb je wc's die je reet schoonwassen terwijl er allerlei geurtjes naar keuze uit de wc-pot komen en je allerlei geluidjes kan instellen zodat mensen niks kunnen horenquote:
India is het meest smerige schijthol waar ik ooit ben geweestquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je wel bedenken dat dit India is he sof. In Japan heb je wc's die je reet schoonwassen terwijl er allerlei geurtjes naar keuze uit de wc-pot komen en je allerlei geluidjes kan instellen zodat mensen niks kunnen horen
Ik zou alleen naar Japan willen van heel Aziequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je wel bedenken dat dit India is he sof. In Japan heb je wc's die je reet schoonwassen terwijl er allerlei geurtjes naar keuze uit de wc-pot komen en je allerlei geluidjes kan instellen zodat mensen niks kunnen horen
Maar je wilt wel graag naar Afrika, daar heb je dat ook hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
Ik kan echt niet tegen vieze dingen en vieze mensen. Beetje smetvrees denk ik
Is lachen johquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
Ik kan echt niet tegen vieze dingen en vieze mensen. Beetje smetvrees denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik vind het daar anders ofzo. Ik weet niet, kan het niet uitleggenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je wilt wel graag naar Afrika, daar heb je dat ook he
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is lachen joh
Zoals in India kwam ik dit tegen
super eng zulke mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Zwitserlandquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar Europa heeft ook genoeg moois te bieden verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |