Bahquote:
Dat is gewoon ziekquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik had trouwens laatst bij de sumo alle rondes helemaal volgemaakt en tot slot nog 2 bollen ijs op
ohquote:
Ik zat zo enorm vol dat ik gewoon moest uitbuiken in het restaurantquote:
Vind je het gekquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat zo enorm vol dat ik gewoon moest uitbuiken in het restaurant
en Ezell kwam tot de 6e ronde, maar daar nam ze nog maar 2 gerechtjes
Rijst zit in de sushi hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het gek
Rijst of noodles erbij ook?
Johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Nee, maar wel beefrolletjes en eendenborstfilet en zalm enzoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JohNee ik bedoel die kommen, met chicken curry en ramen enzo
Beefrolletjes met kaas genotquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar wel beefrolletjes en eendenborstfilet en zalm enzo
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had ook 1 ronde met 5x garnalenspiesjes
Wat voor sushi vind je het lekkerst daar?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had ook 1 ronde met 5x garnalenspiesjes
Het is gewoon chemisch maar ja. Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, maar dit klinkt wel lekker.
geflambeerde zalmquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor sushi vind je het lekkerst daar?
Crunchy avocado is zooo lekkerquote:
Vraag of een van je huisgenoten boodschappen gaat doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
Jongens,
ik heb echt heel erg zin in chocolade
maar het regent
en ik ben aangekomen
zal ik het halen of niet
Ik heb wel een paraplu en ik ben nog niet buiten geweest vandaag dus het zou wel even gezond zijn om naar buiten te gaan toch
Gewoon doen. Beter dat je even naar buiten gaat tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
Jongens,
ik heb echt heel erg zin in chocolade
maar het regent
en ik ben aangekomen
zal ik het halen of niet
Ik heb wel een paraplu en ik ben nog niet buiten geweest vandaag dus het zou wel even gezond zijn om naar buiten te gaan toch
Er is maar een huisgenoot thuis en hij is een beetje raar en hij slaapt nogquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vraag of een van je huisgenoten boodschappen gaat doen
Oke, ga ik doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon doen. Beter dat je even naar buiten gaat toch
hij slaapt nog?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Er is maar een huisgenoot thuis en hij is een beetje raar en hij slaapt nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |