Ik "wist" het al snel. Idd door dingen die ik bij Saar ook had... luchtbellen in mn buik, heel sterk ruiken, vroeg wakker, stervenshonger...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
Vraagje voor de dames die al meerdere keren zwanger zijn geweest: hoe snel na je ei wist je de tweede (of eerste) keer al dat je zwanger was?ik heb echt allemaal dingetjes die ik de eerste keer ook had nu, en ik maak mezelf gek want ik kán er nog niks van merken, toch?
NOD is ergens tussen 4 en 8 maart, en ik ben nu dus 4-8 DPO afh van mijn cycluslengte, ik had m alleen nog niet helemaal goed in de smiezen en wegens goed eigebruik ook niet zo goed mijn slijm in de gaten kunnen houden als normaal ...![]()
Klachten die ik bij Melba het hele eerste semester had:
-minder eetlust
-s nachts wakker
-opgeblazen gevoel in buik / rommeldarmen/diarree en lucht
-steken down under
Maar het is jouw 1e toch? Bij mn dochter voelde ik tot aan mn nod niks... en daarna vooral misselijk, nu herkende ik signalen veel eerder als horende bij een zwangerschap van mijn lijf.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik voel me nu (6w+1d) nog precies hetzelfde als in de week voordat ik ongesteld moet worden (alleen pijnlijke borsten), dus aan mijn ervaring heb je niks.
Yup, maar zonder positieve test had ik het nu dus nog steeds niet geweten.quote:
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:52 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Yup, maar zonder positieve test had ik het nu dus nog steeds niet geweten.Wel prima verder, misselijkheid wil ik best aan mij voorbij laten gaan!
Elke keer vanaf een dag of 4-5 na de eisprong. Opgeblazen gevoel, misselijke vlagen en ander soort afscheiding waren bij mij altijd de eerste symptomen. Na 7 dagen had ik steeds al een heel vaag tweede streepje. Spannend, kwak!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
Vraagje voor de dames die al meerdere keren zwanger zijn geweest: hoe snel na je ei wist je de tweede (of eerste) keer al dat je zwanger was?ik heb echt allemaal dingetjes die ik de eerste keer ook had nu, en ik maak mezelf gek want ik kán er nog niks van merken, toch?
NOD is ergens tussen 4 en 8 maart, en ik ben nu dus 4-8 DPO afh van mijn cycluslengte, ik had m alleen nog niet helemaal goed in de smiezen en wegens goed eigebruik ook niet zo goed mijn slijm in de gaten kunnen houden als normaal ...![]()
-minder eetlust
-s nachts wakker
-steken down under
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:21 schreef BlueEyes het volgende:
Zo..
Dag 25 en nu alweer ongesteld.
Hoe dan???
Nu word ik dus niet meer voor mijn 40e weer mama en dat is even slikken.
niet leukquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:21 schreef BlueEyes het volgende:
Zo..
Dag 25 en nu alweer ongesteld.
Hoe dan???
Nu word ik dus niet meer voor mijn 40e weer mama en dat is even slikken.
Dat was maar één keerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, ik wist het meestal op 10 dpo, maar ik weet dat Burdie het meestal al na het batsen weetkan dus prima, heel spannend!
Hormonen zijn mij nog steeds vreemd en mijn kind is al bijna 10 maanden. Het kan dus wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik dacht elke maand door allerlei 'symptomen' zoals opgezette buik, rommelende darmen, hoofdpijn, jeukende borsten of weet ik wat dat het misschien wel eens raak kon zijn en steeds was het niet zo. En in de maand dat het raak was, had ik helemaal geen specifieke dingetjes. Het enige wat anders was dan anders was dat de krampen die normaal mijn menstruatie aankondigen niet steeds heviger werden zoals ik gewend was, maar een soort van zeurend op de achtergrond aanwezig bleven en dat vond ik raar. Toen ik op mijn NOD vervolgens nog geen druppel roze afscheiding verloren was terwijl dat normaal wel altijd zo is, durfde ik een beetje hoop te hebben dat het misschien wel eens echt raak kon zijn.
Maar ik hoor steeds van mijn man dat hij mij sowieso niet echt anders vindt tijdens de zwangerschap dan ervoor dus wie weet hebben hormonen wel niet zo'n groot effect op mij![]()
*zei ze heel hoopvol*
Ja hier nog 1. Hoewel men mij ook wel 'ijskonijn' noemt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:16 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Hormonen zijn mij nog steeds vreemd en mijn kind is al bijna 10 maanden. Het kan dus wel.
Deze zwangerschap voelde ik 6 dagen nadat we een leuke avond hadden nattigheid. Maar dat heb ik natuurlijk keihard ontkent tegenover mezelf want ik kon immers niet zwanger zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
-minder eetlust
-s nachts wakker
-steken down under
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |