quote:Quik vraagje!
Op zondag 24 november 2002 14:18 schreef kicker-id het volgende:
Ik heb inmiddels 4 senseo crema apparaten gehad. De koffie is super, maar het apparaat sucks echt zwaar de pan uit. Alle 4 hebben ze wel wat, de een sluit niet goed af, de andere warmt niet meer op etc...Ben ik nu de enige of hebben er meer mensen last van?
quote:Kort antwoord: Veel! lekkerder.
Op zondag 24 november 2002 14:24 schreef frank_woei het volgende:[..]
Quik vraagje!
Smaakt de koffie echt beter met zo'n apparaat of is een standaard koffieapparaat ook wel goed ?
quote:Wat is het verschil dan
Op zondag 24 november 2002 14:26 schreef qbus het volgende:[..]
Kort antwoord: Veel! lekkerder.
quote:Allebei. Je merkt dat de koffie van een uitstekende kwaliteit is en het romige crema-laagje vormt een soort finishing touch.
Op zondag 24 november 2002 14:27 schreef frank_woei het volgende:[..]
Wat is het verschil dan
Romiger, of smaakvoller?
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 24-11-2002 14:30]
quote:Maar dan wel DE Cafitesse prestige graag
Op zondag 24 november 2002 14:28 schreef -roys- het volgende:
gewoon een vers bakje uit een goeie automaat is veel beter.
quote:*Gaat voor kerst van zijn vriendin een senseo crema machine vragen
Op zondag 24 november 2002 14:30 schreef qbus het volgende:[..]
Allebei. Je merkt dat de koffie van een uitstekende kwaliteit is en het romige crema-laagje vormt een soort finishing touch.
quote:Ja.
Op zondag 24 november 2002 14:28 schreef -roys- het volgende:
gewoon een vers bakje uit een goeie automaat is veel beter.
Maar ze zijn alle 4 al bij de import geweest voor reparatie............
Maar ik zie dat er tot nu toe nog weinig mensen problemen hebben gehad, dus het zal dan wel bad luck zijn geweest.......
quote:"Zijn nieuwe koffiemachine kreeg dus niet zo heel veel gehoor, al heeft-ie er nu wel koffie voor"
Op zondag 24 november 2002 14:18 schreef kicker-id het volgende:
Ik heb inmiddels 4 senseo crema apparaten gehad. De koffie is super, maar het apparaat sucks echt zwaar de pan uit. Alle 4 hebben ze wel wat, de een sluit niet goed af, de andere warmt niet meer op etc...Ben ik nu de enige of hebben er meer mensen last van?
quote:Wacht maar tot ik er een keer één koop. Ik heb áltijd dat soort ellende.
Op zondag 24 november 2002 14:37 schreef kicker-id het volgende:
Nee, ik heb er 4. 1 op de zaak, 1 thuis, 1 bij vriendin, 1 bij moeder..........
Dus ik heb 4 x 2 jaar garantie = 8 jaarMaar ze zijn alle 4 al bij de import geweest voor reparatie............
Maar ik zie dat er tot nu toe nog weinig mensen problemen hebben gehad, dus het zal dan wel bad luck zijn geweest.......
quote:Dat begrijp ik als de topicstarter er al vier gehad heeft...
Op zondag 24 november 2002 14:24 schreef GizartFRL het volgende:
is ook een verkoop succes, die dingen zijn niet aan te slepen bij de DE winkels.
1.lekkage tussen deksel en apparaat, meestal veroorzaakt door niet goed plaatsen van de pad of vuil in de rubber ring.
2. Lekkage uit onderkant apparaat, ding is dan echt defect
3. Deksel gaat niet meer open, niet forceren maar af laten koelen en dan kan het deksel wel open.
4. Apparaat doet niets bij ingebruikname, eerst de gebruiksaanwijzing lezen daar staat duidelijk in dat je hem eerst met water door moet spoelen voordat hij functioneerd oftwel: RTFM
Daarom zijn er op het moment die dingen haast niet meer te vinden, want ze zijn ze aan het reworken...
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:18 schreef _SunShine_ het volgende:
We hebben hem al bijna een jaar, en sinds vandaag weet ik hoe dat stomme ding werktmaar verder nergens last van hoor...
Kan geen aparaat tegenop
de koffie is wel super overigens!
Ik drink alleen Dark Roast en Milano.
ff een picie gemaakt
sloot niet goed af en elke keer het aanrecht zeiknat omdat het water er bovenlangs uitkwam. nu heeft ze een andere en issie goed.
Wil nooit meer iets anders!!!
Wij drinken de mokka smaak, errug lekker.
En heb laatst die vienna en rio de janeiro geprobeerd. De vienna vond ik niet zo, maar de rio was lekker.
Heb de Milano nog staan, ben benieuwd.
quote:Je bent niet de enige. Die Senseo zooi komt mijn huis ook niet in.
Op woensdag 8 oktober 2003 18:30 schreef toska het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die die koffie niet lekker vind. Bah slappe hap.
quote:koop er een waar je je eigen koffie in kan doen. Die dingen met capsules zijn net als inktjet printers, je betaald met de capsules/pads nog eens extra.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:11 schreef MSXUser het volgende:[..]
Je bent niet de enige. Die Senseo zooi komt mijn huis ook niet in.
(ben intussen aan het rondkijken voor een echte, goede espressomachine)
quote:Precies, en hier in Groningen hebben we een zaakje die 300+ soorten koffie verkoopt... kom daar maar eens tegen op met je senseo
Op zondag 12 oktober 2003 00:29 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
koop er een waar je je eigen koffie in kan doen. Die dingen met capsules zijn net als inktjet printers, je betaald met de capsules/pads nog eens extra.
Nu snel gaan pitten anders kom ik mijn nest niet uit voor
de F1 race om 07.30.
Uiteraard bij het wakker worden eerst de Senseo aanslingeren.
Teruste.
quote:Mocca gourmet en ik vind de Rio de Janeiro en de Milano ook wel lekker.
Op zondag 12 oktober 2003 11:20 schreef Virus.NL het volgende:
En welke smaak drinken jullie nou het meest??Ik: Dark Roast en Milano
quote:Dat is eng idd.
Op woensdag 11 december 2002 23:05 schreef Alfisti het volgende:
3. Deksel gaat niet meer open, niet forceren maar af laten koelen en dan kan het deksel wel open.
quote:Ik ben zelf van Italiaanse komaf en ik denk dat ik m'n familie aldaar eens ga inschakelen om eens wat rond te gaan kijken. Goed een machine van 'La Marzocco' wordt een beetje te gek, maar er zijn genoeg andere, betaalbare merken
Op zondag 12 oktober 2003 00:29 schreef Pietverdriet het volgende:
koop er een waar je je eigen koffie in kan doen. Die dingen met capsules zijn net als inktjet printers, je betaald met de capsules/pads nog eens extra.
quote:Ik heb inderdaad een gewone koffiezetter, maar drink senseo wel eens bij vrienden. Is best te pruimen, ik vind de koffie alleen veeeeeeels te duur. Maar zoals de topicstarter er een op zijn werk heeft, dat mag mijn baas ook wel eens voor mij doen!
Op zondag 24 november 2002 14:28 schreef cptmarco het volgende:
smaak is even wennen, maar daarna is het heerlijke koffie. Als je veel koffie drinkt met meerdere mensen kun je beter een gewoon koffiezetapparaat nemen. Dat is dan handiger, maar voor 1 of 2 personen is het ideaal...
quote:Ga jij ff lekker je pony's bevruchten man
Op zondag 12 oktober 2003 17:54 schreef PonyLover het volgende:
Mijn ponys vinden het klote koffie
quote:Waar?
Op zondag 12 oktober 2003 01:15 schreef tvdleur het volgende:[..]
hier in Groningen hebben we een zaakje die 300+ soorten koffie verkoopt... kom daar maar eens tegen op met je senseo
quote:Simon Lévelt koffie en theespeciaalzaken
Op zondag 12 oktober 2003 19:20 schreef Loedertje het volgende:
Waar?
Bij het opwarmen van kwam er een schroeilucht uit die mij er heel erg snel toe bracht om de stekker er uit te trekken... En natuurlijk geen garantie meer ('t is een Senseo 1.0, die hadden nog maar 12 maanden garantie en ik heb het ding nu bijna twee jaar, om precies te zijn 19 maanden)
Maandag maar eens bellen met de klantenservice, die is namelijk niet open in het weekeinde...
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 20:35 schreef MSXUser het volgende:[..]
Simon Lévelt koffie en theespeciaalzaken
Zwanestraat 38
9712CN Groningen
050-3114333
quote:Hulde aan Philips!
Op zaterdag 1 november 2003 20:21 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Mijn Senseo is vanochtend kapot gegaan, denk ik...Bij het opwarmen van kwam er een schroeilucht uit die mij er heel erg snel toe bracht om de stekker er uit te trekken... En natuurlijk geen garantie meer ('t is een Senseo 1.0, die hadden nog maar 12 maanden garantie en ik heb het ding nu bijna twee jaar, om precies te zijn 19 maanden)
Maandag maar eens bellen met de klantenservice, die is namelijk niet open in het weekeinde...
Ondanks de verlopen garantie wordt hij toch kostenloos gerepareerd!
quote:volgens europees recht heb jij recht op 2 jaar garantie.
Op donderdag 20 november 2003 11:26 schreef NT-T.BartMan het volgende:[..]
Hulde aan Philips!
Ondanks de verlopen garantie wordt hij toch kostenloos gerepareerd!
quote:mjaaa, maar geldt dat ook als dat europese recht nog niet van toepassing was op het moment van aankoop? Er was toen duidelijk sprake van 1 jaar.
Op donderdag 20 november 2003 11:29 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
volgens europees recht heb jij recht op 2 jaar garantie.
Hoe dan ook: ik ben er blij mee!
quote:Europees recht op 2 jaar garantie is al jaren van toepassing, alleen de Nederlanders doen er weer eens niets mee.
Op donderdag 20 november 2003 11:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:[..]
mjaaa, maar geldt dat ook als dat europese recht nog niet van toepassing was op het moment van aankoop? Er was toen duidelijk sprake van 1 jaar.
Hoe dan ook: ik ben er blij mee!
Zelf vind ik het ook een topautomaat, hebben ze goed bedacht!
Nog geen problemen gehad met lekken enzo.
quote:gloeiende gloeiende... ik had een webmailtje gestuurd via de senseo crema apparaat... kreeg een mailtje terug dat ze niet rubbere ringen deden opsturen.. en dat ik maar naar de handyman moest gaan..
Op donderdag 12 december 2002 10:45 schreef Zeempie het volgende:
Is een bekend probleem. Die rubberen ring lekt en is niet goed.
Als je Philips belt sturen ze je een gratis nieuwe ring zo vaak je wilt.Daarom zijn er op het moment die dingen haast niet meer te vinden, want ze zijn ze aan het reworken...
7eurie betaald voor een stukje rubber... bijna 15 piek...
Als je de watertank er op zet, dan schakelt dit ventiel om en 'ontlucht' (met medenemen van wat water) via de onderkant.
quote:Heb ook een ander espresso apparaat, zo eentje waar je koffiegeruis moet doen in een schepje en in toestel vastklikken
Op zondag 23 november 2003 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf erbij, koop een echt espresso apparaat, eentje met een goeie pomp. die duurder, maar dan heb je ook wat, en je kan echte espresso bonen gebruiken, en echte espresso maken.
* Pietverdriet is errug blij met zijn X1 van Francis Francis
quote:Als je het apparaat doorzaagd zit er bij het aansluitpunt van het snoer een stickertje met daarop type 1 of type 2
Op maandag 24 november 2003 22:11 schreef Breemz het volgende:
Hoe weet je of je een oude of nieuwe versie hebt? zijn er uiterlijke kenmerken waar je het aan kunt zien?! Lekkere koffie trwns
quote:Kerel grappig man
Op maandag 24 november 2003 22:14 schreef PonyLover het volgende:[..]
Als je het apparaat doorzaagd zit er bij het aansluitpunt van het snoer een stickertje met daarop type 1 of type 2
quote:Nu even serieus...
Op maandag 24 november 2003 23:27 schreef jagermeister1 het volgende:
Kan hier iemand mij misschien vertellen wat de oude en wat de nieuwe versie is. Het liefst met afbeelding. Ik heb er nu namelijk ook een, maar weet niet welke versie het is. We hebben hem ongeveer een maand of 2 a 3 geleden gekocht bij Office Center (mooie aanbieding), maar iets doet mij vermoeden dat ze ons de oude versie hebben aangesmeerd.
quote:Uuh...als jij een pak melk in de aanbieding koopt ga jij ervan uit dat ie bedorven is?
Op maandag 24 november 2003 23:50 schreef PonyLover het volgende:[..]
Nu even serieus...
Ik weet niet of je de verschillende versies aan het uiterlijk kunt herkennen maar bij een goedkope aanbieding van dit normaal niet al te dure apparaat kun je er van uitgaan dat het nog om de oude versie gaat
quote:Volgens mij zijn de zwarte altijd van het nieuwe type. Geldt de aanbieding dus ook voor zwart dan hoef je niet bang te zijn om met een oude thuis te komen.
Op maandag 24 november 2003 23:50 schreef PonyLover het volgende:[..]
Nu even serieus...
Ik weet niet of je de verschillende versies aan het uiterlijk kunt herkennen maar bij een goedkope aanbieding van dit normaal niet al te dure apparaat kun je er van uitgaan dat het nog om de oude versie gaat
quote:Nee.. ik bedoel dat ze misschien een oude partij goedkoop weg doen omdat er een verbeterde versie is
Op dinsdag 25 november 2003 00:01 schreef jagermeister1 het volgende:[..]
Uuh...als jij een pak melk in de aanbieding koopt ga jij ervan uit dat ie bedorven is?
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:27 schreef jagermeister1 het volgende:
Kan hier iemand mij misschien vertellen wat de oude en wat de nieuwe versie is. Het liefst met afbeelding. Ik heb er nu namelijk ook een, maar weet niet welke versie het is. We hebben hem ongeveer een maand of 2 a 3 geleden gekocht bij Office Center (mooie aanbieding), maar iets doet mij vermoeden dat ze ons de oude versie hebben aangesmeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |