hehehequote:
Ik vind het feit dat ze een verkleining heeft gedaan spijtiger. Nu is er nog minder materiaal dat nog geschoten kan worden!quote:Op zondag 21 februari 2016 23:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
hehehe![]()
Jammer dat ze een geek speelt in Modern Family, anders hadden we wel meer materiaal.
En nu nog pilsen! !quote:Op maandag 22 februari 2016 00:04 schreef renwan het volgende:
Godverdomme wat een prachtige dag!
Eerst bier, dan wegrennen voor de ME, daarna wedstrijdje kijken, pizza vreten en Geerd meeten![]()
![]()
Boh jaquote:
Nou zou ze anders nu ook niet uit bed trappen zegmaarquote:Op maandag 22 februari 2016 00:10 schreef renwan het volgende:
Vroeger toen ik nog een klein renwannetje was vond ik WWF echt de shit, gaf me ook menig stijfje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut niet! Lita zou ik zo hard geven want die heeft een kop alsof ze hem eraf neuktquote:Op maandag 22 februari 2016 00:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou zou ze anders nu ook niet uit bed trappen zegmaar![]()
Een lekker ontbijtje met een bakkie koffie een goede reden om ze de keuken in te schoppenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou zou ze anders nu ook niet uit bed trappen zegmaar![]()
Kijk die blik dan, die laat niks van je heelquote:Op maandag 22 februari 2016 00:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Absoluut niet! Lita zou ik zo hard geven want die heeft een kop alsof ze hem eraf neukt![]()
Ik ga liever zelf wel lopen ze ook niet stiekem naar de buurmanquote:Op maandag 22 februari 2016 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekker ontbijtje met een bakkie koffie een goede reden om ze de keuken in te schoppen
Net eerste open !!quote:Op maandag 22 februari 2016 00:54 schreef renwan het volgende:
Geerd ben je al aan het bier onderhand?
Heb nog een halve open en hierna nog een halve liter maar daarna kap ik ermee. Kutnachtdienstenquote:
Ohja! PROOSTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |