jij weet kwaliteit gwn niet op waarde te schattenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Paris Hilton kan niet acteren
En een slechte verhaallijn, echt een typische Amerikaanse high school film
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nounou wat een problematiek
Oh wist ik niet jmmrquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gister was trouwens lord of the rings two towers extended versie op tv, heb gwn weer gekeken
ik vind het altijd wel tof als je er bent, hoop dat je weer blijft hangen tot uurtje of 3quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja![]()
Of ik ben volledig naar de tering omdat ik hier tot 3 uur 'snacht rondhang of ik kan hier een half uurtje zijn omdat alle tijd voor 12 uur opgaat aan werk en studie
Harry Potter is niet te vergelijken met lotrquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lotrheb daar nog nooit meer dan 2 minuten van gezien. Harry Potter alleen onder lichtelijke dwang
De films komen niet helemaal uit de verf. Zeker ook omdat er aan tijd ingeboet moet worden. En dan duren ze nog drie uur. Zo slaan ze bijv. helemaal over dat Frodo en kompanen in The Old Forrest gered worden door Tom Bombadil en later nog eens in The Barrow-Downs. En dat is maar een voorbeeld. Daardoor is het soms wat warrig en simpel. Geweldig veel details worden overgeslagen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lotrheb daar nog nooit meer dan 2 minuten van gezien. Harry Potter alleen onder lichtelijke dwang
Jij weet niet wat kwaliteit isquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij weet kwaliteit gwn niet op waarde te schatten
Wat ben je van plan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
groetjes alvast voor als ik dadelijk niet meer kan posten
lobi.
Wil ik altijd graag doen maar dat komt er altijd wel op neer dat ik 's ochtends 5 ristretto's moet drinkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel tof als je er bent, hoop dat je weer blijft hangen tot uurtje of 3
Harry Potter is 1000x beter iddquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Harry Potter is niet te vergelijken met lotr
Jammer had je wel moeten doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wou je appen maar dacht doe het niet
jammer
Zie BNW FB.quote:
Morgen krantenwijk ofzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
groetjes alvast voor als ik dadelijk niet meer kan posten
lobi.
Films wellicht. Harry Potter ken ik verder niet. Maar die J.K Dinges kan echt niet aan Tolkien tippen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Harry Potter is 1000x beter idd
Je kunt het ook even aanpassen en ietsjes subtieler brengen.quote:
Nee vond het echt jammer dat hij niet dood gingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Harry Potter is 1000x beter idd
Nee het slaat echt helemaal nergens op dit. Een goede mod ziet zich genoodzaakt om te stoppen omdat een fucking nazi gewoon zijn gang mag gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt het ook even aanpassen en ietsjes subtieler brengen.
Heb zowel de films gekeken en de boeken gelezen, maar zet HP toch boven LOTRquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Films wellicht. Harry Potter ken ik verder niet. Maar die J.K Dinges kan echt niet aan Tolkien tippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |