vooral de perfectie van jezelf.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik kan niet wachten op kinderen!
Is toch het mooiste wat er is, het bloed voortzetten van je perfecte famillie
precies maar het gaat om de bloed in de aderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vooral de perfectie van jezelf.
Lastigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
precies maar het gaat om de bloed in de aderen.
Alles wat niet mijn bloed draagt behandel ik als stront
jawel ach het maakt allemaal niet uitquote:
ken je Black Ops 2 ook? is ook een leuk spel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
help me beslissen.
Minecraft of blach ops 2?
ja die heb ik op de plastion 3quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ken je Black Ops 2 ook? is ook een leuk spel.
Je wilde twee weken geleden nog voorgoed het contact met je moeder verbreken maar wel haar geboortedatum voorgoed op je lichaam? Nou ja moet je ook zelf weten natuurlijk, vond het beetje apartquote:
Blijft toch mijn moeder. Ook als ik het contact voor een tijdje met haar verbreek,quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde twee weken geleden nog voorgoed het contact met je moeder verbreken maar wel haar geboortedatum voorgoed op je lichaam? Nou ja moet je ook zelf weten natuurlijk, vond het beetje apart
beetje raar dit!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde twee weken geleden nog voorgoed het contact met je moeder verbreken maar wel haar geboortedatum voorgoed op je lichaam? Nou ja moet je ook zelf weten natuurlijk, vond het beetje apart
Fokkie kom eens met raad.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoezo helpquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fokkie kom eens met raad.
Ik chill en woon naast een droomvrouw.
help
Wat moet ik daar voor raad bij geven? Je bent single, kan dan toch gewoonquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
help
Geen ideequote:
lekker neukenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |