SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh jongquote:
Mijn ene opa was 87 geweest als hij nog had geleefd, en de andere zeker boven de 90. Weet niet precies.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn opa was ook 71 geweest als ie nog had geleefd
rip opa
helaas is mijn enige opa die ik ken al 30 jaar doodquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ene opa was 87 geweest als hij nog had geleefd, en de andere zeker boven de 90. Weet niet precies.
Mijn opa van vaderskant stierf zo'n 3 jaar voor ik geboren werd. Dus daar weet ik ook niet alles van.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helaas is mijn enige opa die ik ken al 30 jaar dood
jammer
liefquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:53 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sanogo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
105 miljoen transferbudget met Ajax in FM.
Wat zal ik eens kopen
Rusnákquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik eens kopen
ik wilde laatst ook fm spelenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik eens kopen
Veermanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik eens kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |