Schijt ze dan niet het zwembad onder?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen weer zwemmen met mijn dochtertje. Te leuk!
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schijt ze dan niet het zwembad onder?
Haha watquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schijt ze dan niet het zwembad onder?
Eigenlijk moest ik eerst nog ergens anders aan denken maar dat komt doordat ik strafrechtcolleges volg en daarbij zou dat redelijk ongepast zijn geweestquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee man. Godskolere is dat je eerste gedachte bij baby zwemmen?
Doe normaal...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik eerst nog ergens anders aan denken maar dat komt doordat ik strafrechtcolleges volg een daarbij zou dat redelijk ongepast zijn geweest
Haagse_Bennoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik eerst nog ergens anders aan denken maar dat komt doordat ik strafrechtcolleges volg een daarbij zou dat redelijk ongepast zijn geweest
Oh je heet Bennie, sorryquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo, dat zou onze goede vriendschap op het spel zetten.
Zo, leef jij ook nogquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het moet altijd ordinair worden met Paxcon hè.
Ik zou best een avondje ordinair willen worden met Paxje, anders.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij draaft een beetje door. Ik zei alleen dat ik morgenochtend ging zwemmen met mijn dochtertje. Hij dacht meteen dat ze het hele zwembad onder zou poepen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dit terwijl het common sense is dat vrouwen helemaal niet poepen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij draaft een beetje door. Ik zei alleen dat ik morgenochtend ging zwemmen met mijn dochtertje. Hij dacht meteen dat ze het hele zwembad onder zou poepen.
Nou het was nog best netjes tochquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeetje kaneelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou best een avondje ordinair willen worden met Paxje, anders.
Over klein gesprokenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor. Mij krijgen ze niet zo makkelijk klein!
Oh wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |