Dat klopt, daarom probeer ik er hier dan ook een IFO van te maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
UFO uiteraard.
Je weet immers niet wat het was.
Dat zou zomaar kunnen idd. Had dit nog niet eerder gehoord. Die privéjets, vliegen die ook wat langzamer en lager over dan normale vliegtuigen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:48 schreef hoas het volgende:
Een privejet dus, herkenbaar aan dat diepe bladblazergeluid.
Nee, privéjets zijn normale vliegtuigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:53 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen idd. Had dit nog niet eerder gehoord. Die privéjets, vliegen die ook wat langzamer en lager over dan normale vliegtuigen?
Ballonnen zijn doorgaans geluidloos.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:30 schreef vaduz het volgende:
Laat er toevallig een buurman een elektrische auto op?
Wat hebben ballonnen hiermee van doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ballonnen zijn doorgaans geluidloos.
Die laat je op. Net als vliegers.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:32 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wat hebben ballonnen hiermee van doen?
hihaho goeden garpquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die laat je op. Net als vliegers.
Tja, als je het verkeerde werkwoord gebruikt...quote:
Dan heeft de zin opeens een andere betekennis.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, als je het verkeerde werkwoord gebruikt...
Nee. Ik woon in een dorpje 50 meter van het weiland af aan de ene kant en 150 meter aan de andere kant. Het was luid en duidelijk dat er iets laag door de lucht vloog.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:30 schreef vaduz het volgende:
Laat er toevallig een buurman een elektrische auto op?
En waar woon jij dan wel?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:41 schreef Fokker89 het volgende:
Mag ik vragen hoelaat?
Ik hoor het hier ook elke nacht wel, en dat is dan een Antonov 12, die dingen maken zelfs op kruishoogte nog een lawaai waar je U tegen zegt.
voor zover ik me kan herinneren was het rond 03:00 uur. Locatie is Noord Twentequote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:41 schreef Fokker89 het volgende:
Mag ik vragen hoelaat?
Ik hoor het hier ook elke nacht wel, en dat is dan een Antonov 12, die dingen maken zelfs op kruishoogte nog een lawaai waar je U tegen zegt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
voor zover ik me kan herinneren was het rond 03:00 uur. Locatie is Noord Twente
Ja lijkt er inderdaad op. Dat zal hem wel zijn dan. Hoorde hem zelf wel sowieso 2 minuten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier een filmpje met het geluid van een AN-12 ook op 20.000 ft, lijkt dus dat hij heel laag vliegt, maar dat ding maakt gewoon een teringherrie, lijkt het er wat op?
Da's wel een mooie site.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:05 schreef nattermann het volgende:
Kijk eens op www.flightradar24.com, zoek je locatie op en het betreffende tijdstip.
Nee, dat hoor je nauwelijks, en dan zou je dat geluid ook wel herkennen, want die vliegen wel 50x per dag over twente.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:53 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Da's wel een mooie site.
[ afbeelding ]
Dit moet hem zijn geweest, een Boeing 777 35E. Van Taipei naar Parijs.
Die kan blijkbaar dus ook een best kabaal maken, maar het had misschien ook met de condities van afgelopen nacht te maken dat het geluid hier zo sterk naar binnen trok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |