SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2016 21:22:41 ]
ik neem aan dat hoe lager je staat hoe beter?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kaste:
Jimmy Dean
Frank
Mensen die ik mag
Rest
Chloro, Niels, Stimo, Etto
Hermann
hey ik zocht je alquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
Pink wig, thick ass, give 'm whip lash. I think big get cash make 'm blink fast.
Ga skaten joh gekquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat U het een beetje beleefd houdt?
Dank U wel.
ja wel rustig, die vn jouquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hey ik zocht je al
hoe is je avond
De straten zijn alleen wel nat en dat betekent: Niet buiten kunnen skaten dus zal me vandaag moeten behelpen met oefenen in de parking hier beneden. Toch wel luxe. Ik neem de lift naar de parking en ik heb een oefenterrein met een perfect gladde betonnen vloer. Het is vrij groot ook. Gezamelijke parking van 3 appartementencomplexen breed.quote:
ja samequote:
Nog gebeld met je moeder¿quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
De straten zijn alleen wel nat en dat betekent: Niet buiten kunnen skaten dus zal me vandaag moeten behelpen met oefenen in de parking hier beneden. Toch wel luxe. Ik neem de lift naar de parking en ik heb een oefenterrein met een perfect gladde betonnen vloer. Het is vrij groot ook. Gezamelijke parking van 3 appartementencomplexen breed.
Zo gaan we niet uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zegt m'n moeder altijd; 'Jongen, je moet het goed nat houden.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |