Gewoon terug neuken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]![]()
Maar ik word gek van hun geneuk
Gewoon een beetje jelly dat jij niet elke avond van penetratie geniet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]![]()
Dan zal je moeten investeren in een ontkoppeling...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]![]()
Is gewoon goor om oudere mensen te horen beuken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon een beetje jelly dat jij niet elke avond van penetratie geniet.
Ik weet niet hoe ze eruit zien.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon goor om oudere mensen te horen beuken.
Is praten geen optie, gewoon vragen of het wat rustiger kan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]![]()
Of meedoen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is praten geen optie, gewoon vragen of het wat rustiger kan?
Kijk ik niet natnekquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom noem je HoC niet in dat Netflixtopic?
En dit?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan zal je moeten investeren in een ontkoppeling...
Is srs best tof, heeft niet echt heel veel met politiek te maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:45 schreef Catkiller het volgende:
Politiek drama sowieso.Als ik naar Rutte zijn hoofd en Geert zijn kapsel kijk heb ik al genoeg politiek drama gezien.
Zeg hun gewoon dat ze plafondisolatie regelen!quote:
Ja maar dat is voor laminaat en is meer om te voorkomen dat mensen last hebben van jou als je loopt op die vloerquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor laminaat en is meer om te voorkomen dat mensen last hebben van jou als je loopt op die vloer
Als je onder je zeil iets zachts legt prik je er doorheen met meubels en hakken
Even srs ben jij dertig plus of niet, volgens sommigen wel maar davht vraag het even aan jezelf.quote:
Zal ik je komen halen?>???quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
"niveautje" posten is ook niet echt hoog niveau.
Gewoon aan de onderburen vragen of ze overal eierdozen aan de muren plakken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor laminaat en is meer om te voorkomen dat mensen last hebben van jou als je loopt op die vloer
Als je onder je zeil iets zachts legt prik je er doorheen met meubels en hakken
Geen idee, mentaal iig over de 85quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Even srs ben jij dertig plus of niet, volgens sommigen wel maar davht vraag het even aan jezelf.
Qua IQ er zeker onderquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, mentaal iig over de 85
Mag ik bij jou wonenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon goor om oudere mensen te horen beuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |