ja mij lijkt het ook prima om te werken en daarmee te sparen voor een DS, nightquest bedoelt volgens mij dat hij beter kan sparen voor nuttige dingen ofzo.quote:
dit vind mijn ma nuttiger dan een smartphone?!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja mij lijkt het ook prima om te werken en daarmee te sparen voor een DS, nightquest bedoelt volgens mij dat hij beter kan sparen voor nuttige dingen ofzo.
Ja ook echt reeel. op die leeftijd is 500 euro al bijna een jaar werken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja mij lijkt het ook prima om te werken en daarmee te sparen voor een DS, nightquest bedoelt volgens mij dat hij beter kan sparen voor nuttige dingen ofzo.
Sorry.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Nizno het volgende:
Oke, zullen we een poging doen om met legale witte manieren TS van een antwoord te voorzien?
En vooral gewoon even ontopic blijven?
ja oke.... maar noem jij eens een winkelketen op?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:50 schreef tailfox het volgende:
Maar TS vakken vuller?
mag namelijk volgens de regels wel
Zullen hem zeker aannemen voor 1 uur in de week.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:50 schreef tailfox het volgende:
Maar TS vakken vuller?
De supermarkt in de buurt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef CatKing het volgende:
[..]
ja oke.... maar noem jij eens een winkelketen op?
Spar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef CatKing het volgende:
[..]
Zoals tailfox aangeeft mag het iets meer uren gelukkig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef vaduz het volgende:
[..]
Zullen hem zeker aannemen voor 1 uur in de week.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
Als je 13 of 14 jaar oud ben
•niet meer dan 2 uur werken op een schooldag.
•in het weekend mag je alleen op zaterdag werken en niet meer dan 7 uur.
•Je mag maximaal 12 uur per week werken.
•Je mag alleen werken tussen 07:00 uur en 19:00 uur.
•In vakanties mag je 7 uur per dag werken.
•in vakanties mag je maximaal 35 uur werken per week.
•je mag alleen helpen en niet zelfstandig werken.
nee hoor blijkbaar niet
Ah, Jumbo, Plus, Coop, Deka, Emte, Action, Lidl, Aldi, Dirk, JanLeenders. Genoeg?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef CatKing het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit alleen voor 13 jarige waarvan de ouders een buurtsuper hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:50 schreef tailfox het volgende:
Maar TS vakken vuller?
Ja, 3x Jumbo,2x Aldi, Boni, AH, Dirk, en verder de boze groenteman die me niet wil aannemen aangezien mijn oude vriend die mij nu stalkt en pest, slechte verhalen over mij rond gaat vertellen. Maar dat is een ander verhaalquote:
Dat zijn dus 8 winkels waar je binnen kunt lopen en vragen of ze vakkenvullers nodig hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef CatKing het volgende:
[..]
Ja, 3x Jumbo,2x Aldi, Boni, AH, Dirk, en verder de boze groenteman die me niet wil aannemen aangezien mijn oude vriend die mij nu stalkt en pest, slechte verhalen over mij rond gaat vertellen. Maar dat is een ander verhaal
Gewoon vragen om sollicitatieformulieren en deze invullen. Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef CatKing het volgende:
[..]
Ja, 3x Jumbo,2x Aldi, Boni, AH, Dirk, en verder de boze groenteman die me niet wil aannemen aangezien mijn oude vriend die mij nu stalkt en pest, slechte verhalen over mij rond gaat vertellen. Maar dat is een ander verhaal
je kan ook gaan oppassenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef CatKing het volgende:
[..]
Meeste Supermarkten nemen geen 13 jarigen aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, Jumbo, Plus, Coop, Deka, Emte, Action, Lidl, Aldi, Dirk, JanLeenders. Genoeg?
De meeste winkelketens nemen jongeren onder de 15 jaar vaak niet aan hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn dus 8 winkels waar je binnen kunt lopen en vragen of ze vakkenvullers nodig hebben.
ik wist trouwens niet dat een 13 jarige legaal mocht gaan werkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zoals tailfox aangeeft mag het iets meer uren gelukkig.
[..]
Don't shoot the messengerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Veto.
Iets in mij zegt dat hij daar nog niet voldoende verantwoordelijkheidsgevoel voor heeft.
nouja hij mag misschien schoonmaak werk doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit alleen voor 13 jarige waarvan de ouders een buurtsuper hebben
denk niet dat een jumbo of een AH 13 jarige aanneemt
In veel supermarkten is ramen schoonmaken in elk geval geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja hij mag misschien schoonmaak werk doen.
Kan die beter auto's wassen, verdient veel beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
In veel supermarkten is ramen schoonmaken in elk geval geen overbodige luxe.
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja hij mag misschien schoonmaak werk doen.
Maakt voor de wetgever vast veel uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
in een supermarkt bijvoorbeeld of voor een commercieel schoonmaakbedrijf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |