hier zit NERGENS een plukkerij waar ik op de fiets heen kan... en vakkenvullen = te jongquote:
Dit is fout.quote:
Dit is goed.quote:
nah, als ie op z'n 13e een spelcomputer koopt wil dat natuurlijk niet zeggen dat hij meteen gedoemd is tot een leven vol schulden. Maar dat het goed is een beetje te sparen ben ik natuurlijk wel met je eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:36 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Hij is 13 en heeft helemaal geen geld, en is van plan de eerste 200 euro die hij verdient op te maken aan een spelcomputer. Met mij gaat het prima, met TS iets minder lijkt me.
dat is toch sparen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
nah, als ie op z'n 13e een spelcomputer koopt wil dat natuurlijk niet zeggen dat hij meteen gedoemd is tot een leven vol schulden. Maar dat het goed is een beetje te sparen ben ik natuurlijk wel met je eens.
wat is je favoriete spelletje op die computer?????quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:42 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, de New Nintendo DS XL.
Ik heb zelf zo'n ding en ik heb er dagelijks enorm veel plezier van.
Ik durf zelfs te stellen dat mijn leven pas compleet was toen ik die computer had.
Foto's?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:42 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, de New Nintendo DS XL.
Ik heb zelf zo'n ding en ik heb er dagelijks enorm veel plezier van.
Ik durf zelfs te stellen dat mijn leven pas compleet was toen ik die computer had.
Mario!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is je favoriete spelletje op die computer?????
werkt niet. alleen turken hiero, kunnen nauwelijks nederlands of nemen alle kaartjes mee en voeren de afvalbak... en in de andere wijk is idd wel een optie... Bedankt!!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:43 schreef tailfox het volgende:
maar TS hang briefjes op bij de supermarkt(wel eerst vragen of dat mag
Schrijf een briefje in het turks.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef CatKing het volgende:
[..]
werkt niet. alleen turken hiero, kunnen nauwelijks nederlands of nemen alle kaartjes mee en voeren de afvalbak... en in de andere wijk is idd wel een optie... Bedankt!!
Ga gewoon op een boerderij werkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef CatKing het volgende:
[..]
werkt niet. alleen turken hiero, kunnen nauwelijks nederlands of nemen alle kaartjes mee en voeren de afvalbak... en in de andere wijk is idd wel een optie... Bedankt!!
Tja, wie niet wil werken heeft minder geld, wijze les op een vroege leeftijdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:36 schreef CatKing het volgende:
[..]
we hebben hier prachtige containers... net iets te verleidelijk
Kun je dan ook zo de toeter indrukken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je in een kart zit en racet tegen anderen.
Wat is dat schitterend zeg.
Als 13 jarige is er op foldertjes lopen na geen wit werkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Nizno het volgende:
Oke, zullen we een poging doen om met legale witte manieren TS van een antwoord te voorzien?
En vooral gewoon even ontopic blijven?
Als je 13 of 14 jaar oud benquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als 13 jarige is er op foldertjes lopen na geen wit werk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |