quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:50 schreef Mani89 het volgende:
Is je sollicitatiebrief weer eens op de verkeerde stapel beland?
Nee ik houd wel van aandacht, elke aandacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar oke oke. als Specularium een betere TT weet moet die het maar veranderen.
Oh nou dan laten we hem staanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik houd wel van aandacht, elke aandacht.
Zwerversquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:03 schreef anonymoussie het volgende:
In de jaren '90 waren er overal kraakpanden. Met van die kekke punkers.
Dat gaat dan gewoon via Ziggoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu zie ik dat je ook een abbo zelf bij HBO kan nemen maar hoe krijg ik het dan op mijn tv?
Volgens mij doet die het weer. Maar hij is sowieso aan vervanging nodigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat gaat dan gewoon via Ziggo
Hoe is het met de appel van LTDVK?
Spijtig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij doet die het weer. Maar hij is sowieso aan vervanging nodig
Misschien Vikings van History Channel?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vikings?
Geen idee hoe het heet maar zie het vaak op 9gag voorbij komen.
Ik doelde natuurlijk op de eerste zin.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou hij heeft er toch 9 jaar mee gedaan.
Nee het is wel entertainment. Gaf je net hierboven die link.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien Vikings van History Channel?
Daar was ik eigenlijk al bang voor ja maar had hoop.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op de eerste zin.
Ik had ook hoop dat hij kapot bleef.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar was ik eigenlijk al bang voor ja maar had hoop.
Dat weten jullie beter dan ik denk ik :p Zal wel iets met stof en zo zijn denk ik. Oh en oude onderdelen. En vast nog een technisch mankement.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had ook hoop dat hij kapot bleef.
Maar wat was nou het probleem?
Hij deed het zo ineens weer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat weten jullie beter dan ik denk ik :p Zal wel iets met stof en zo zijn denk ik. Oh en oude onderdelen. En vast nog een technisch mankement.
Ja het is een serie, geen documentaire.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee het is wel entertainment. Gaf je net hierboven die link.
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja het is een serie, geen documentaire.
Dunno, ik download of stream alles. Maar het is Vikings van History Channel, zeker wetenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook.
Maar ik heb geen digitale tv. Zal vast wel niet op netflix komen?
Ja. Bij zo'n pakket zit HBO on demand. En Vikings is wel dope ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze hebben op HBO een serie met Vikings. Dat lijkt mij wel tof eigenlijk
En dan kan je gewoon dingen kiezen zoals netflix?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Bij zo'n pakket zit HBO on demand. En Vikings is wel dope ja.
Ik heb schotel, dus dat on demand heb ik niet.
Ja. Hun eigen aanbod.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan kan je gewoon dingen kiezen zoals netflix?
Volgens mij wel voor de pc. Zag net iets voorbij komen voor 7 euro nog wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:37 schreef anonymoussie het volgende:
Wel jammer dat het bij zo'n pakket moet. En dat alleen HBO on demand geen abonnementsvorm heeft.
Ze hebben Vikings dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Staan er veel dingen op die de moeite waard zijn?
Dan kun je net zo goed wat minder legaal downloadenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij wel voor de pc. Zag net iets voorbij komen voor 7 euro nog wat.
Ja weet niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed wat minder legaal downloaden
Huh? Dat is nieuw dan. Want die app zit wel gewoon op mijn SmartTv.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij wel voor de pc. Zag net iets voorbij komen voor 7 euro nog wat.
Idem.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het niet erg om te betalen. Met Netflix ben ik erg blij.
Downloaden en heruploaden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kan ik hier gifs van instagram plaatsen?
Oh zag het op hun site voorbij komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Huh? Dat is nieuw dan. Want die app zit wel gewoon op mijn SmartTv.
Allemaal baardbazenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze hebben op HBO een serie met Vikings. Dat lijkt mij wel tof eigenlijk
Weet ik niet, ik moet die hele zooi nog eens kopen. Maar ik ken natuurlijk de plaatjes en de hype en zo. Baardmannen die op Ragnar willen lijken en dergelijke.quote:
Jeps :pquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Spartacus al gezien op Netflix?
Ragnar zegt mij dan weer niets. Speelt die er in?:Pquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik moet die hele zooi nog eens kopen. Maar ik ken natuurlijk de plaatjes en de hype en zo. Baardmannen die op Ragnar willen lijken en dergelijke.
Iedereen kent RagnarGod.. ik heb ik die serie nog niet eens gezien en zelfs ik ken hem.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ragnar zegt mij dan weer niets. Speelt die er in?:P
Aah ja die heb ik wel op 9gag voorbij zien komenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen kent RagnarGod.. ik heb ik die serie nog niet eens gezien en zelfs ik ken hem.
[ afbeelding ]
Die laatste afl van seizoen 1 was wel een echte knaller. Heerlijk!!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps :p
Vond Marco Polo ook vet.
Wanneer komt volgende seizoen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die laatste afl van seizoen 1 was wel een echte knaller. Heerlijk!!!!!
Weet niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wanneer komt volgende seizoen?
Kijk nu The Americans. Beetje saai is het wel maar ben er bijna klaar mee :p
Ja geloof het wel. Ik had het over Marco :pquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:03 schreef anonymoussie het volgende:
Maar van Spartacus staat gewoon alles erop toch...
Begin jij?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
Zullen we nu weer verder gaan met elkaar belachelijk maken?
Waarom dat nou weer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:20 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks gewoon een lantaarnpaal krom schoppen.
Omdat ik vandaag even een kutdag heb, maar dat gaat wel weer over. Gewoon even wat harde muziek luisteren en zo.quote:
Van die death metal?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag even een kutdag heb, maar dat gaat wel weer over. Gewoon even wat harde muziek luisteren en zo.
Sjaak.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
Zullen we nu weer verder gaan met elkaar belachelijk maken?
Zoiets, gewoon razende terringherrie met teksten dat alles kapot moet en zo. Werkt enorm rustgevend.quote:
Dat bleek in Eindhoven te zijn, not an option.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met die uitnodigingen voor die ene studie?
Kut...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat bleek in Eindhoven te zijn, not an option.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Elf de meester in subtiele beledigingen.
Ik vond het een beetje zwak.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu begint het ergens op te lijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, hoop dat je buikgriep krijgt.
Hoe dat nou weerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Yasmin, de meesteres in gemene, onterechte opmerkingen.
JAAAAAAquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:25 schreef YokiKater het volgende:
Oh god, nu beginnen die kut hooligans ook weer.. godver de godver.
Dacht je bedoeld hier..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:25 schreef YokiKater het volgende:
Oh god, nu beginnen die kut hooligans ook weer.. godver de godver.
Nah, dat is mij iets te veel van het goede.. te ver weg en dan moet ik echt helemaal opnieuw beginnen.quote:
Ja dat wel. Heb je nog wel contact met ze? Misschien dat ze via via iets soortgelijks kunnen regelen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, dat is mij iets te veel van het goede.. te ver weg en dan moet ik echt helemaal opnieuw beginnen.
Op tv?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, Telstar-Sparta. Vol stadion. Joy
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Heb je nog wel contact met ze? Misschien dat ze via via iets soortgelijks kunnen regelen?
Geen idee, speel meer met het idee om een eigen bedrijf te beginnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is Europol ofzo dan niks voor je? Of zeg ik iets heel geks nu?
Ohquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, speel meer met het idee om een eigen bedrijf te beginnen.
Ik wou nog net niet zeggen ''stik er maar in''quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Dankzij Fokker stik ik net bijna in mijn pizza.
Daar is Efteling veel te netjes voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Je gedachte was al genoeg dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou nog net niet zeggen ''stik er maar in''
Uhuh ...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is Efteling veel te netjes voor.
Nee, maar doet er verder even niet toe hoe of wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg zit![]()
Maar niet echt toch?
Precies.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is Efteling veel te netjes voor.
Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:33 schreef Specularium het volgende:
Hebben jullie allemaal al een topic geopend voor Stijn in VBL?
Okequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maar doet er verder even niet toe hoe of wat.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies.
Ik moet gaan, trouwens. Fijne avond.
[ afbeelding ]
Doeeeeiquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies.
[ afbeelding ]
Hoezo, je bent vanavond toch weer terug?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies.
[ afbeelding ]
Ooit ja. Doei.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo, je bent vanavond toch weer terug?
En nu moet ik hem daar aan het werk zetten?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
MED / Weet Ajacied422 wel of er lucht of zand in een bal zit?
Kan hij nu ook mijn notes zien?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
MED / Weet Ajacied422 wel of er lucht of zand in een bal zit?
Jij mag ze wel lezen hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik 5 minuten crew moeten zijn zodat die dat ook over mij kan vragen :p
je zou ook naar zijn huis kunnen gaan en dan inbreken en dan naar zijn kamer en dan zijn laptop pakken en dan naar fok en dan in zn notes kijken en dan zeggen haha ik kan je notes zien en dan denkt hij hoe dan je bent geen crew en dan zeg je haha ik ben in je huis hij zo huh maar ik ben ook thuis en dan blijkt dat je in een verkeerd huis bent en dat dat je op fok zit gewoon een droom is en dan word je wakker en denk je huh wat gebeurt er en dan staat fokker opeens voor je en probeert je te zoenen en dan schreeuw je en dan word je weer wakker en dan zit je op je zolderkamer te fokken deze post te lezenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik 5 minuten crew moeten zijn zodat die dat ook over mij kan vragen :p
Dan moet ze me eerst een abo geven om te lezen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
je zou ook naar zijn huis kunnen gaan en dan inbreken en dan naar zijn kamer en dan zijn laptop pakken en dan naar fok en dan in zn notes kijken en dan zeggen haha ik kan je notes zien en dan denkt hij hoe dan je bent geen crew en dan zeg je haha ik ben in je huis hij zo huh maar ik ben ook thuis en dan blijkt dat je in een verkeerd huis bent en dat dat je op fok zit gewoon een droom is en dan word je wakker en denk je huh wat gebeurt er en dan staat fokker opeens voor je en probeert je te zoenen en dan schreeuw je en dan word je weer wakker en dan zit je op je zolderkamer te fokken deze post te lezen
Wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
je zou ook naar zijn huis kunnen gaan en dan inbreken en dan naar zijn kamer en dan zijn laptop pakken en dan naar fok en dan in zn notes kijken en dan zeggen haha ik kan je notes zien en dan denkt hij hoe dan je bent geen crew en dan zeg je haha ik ben in je huis hij zo huh maar ik ben ook thuis en dan blijkt dat je in een verkeerd huis bent en dat dat je op fok zit gewoon een droom is en dan word je wakker en denk je huh wat gebeurt er en dan staat fokker opeens voor je en probeert je te zoenen en dan schreeuw je en dan word je weer wakker en dan zit je op je zolderkamer te fokken deze post te lezen
huhquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:43 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb Fylax een postzegel gegeven.
Ik heb het geprobeerd maar mijn topic was binnen een minuut al dicht. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:33 schreef Specularium het volgende:
Hebben jullie allemaal al een topic geopend voor Stijn in VBL?
Oooh, die komt dit jaar nog.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Ik had het over Marco :p
Mooiquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oooh, die komt dit jaar nog.
Wat een slecht verhaal, Felix.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had een post van mij kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kijk eens rechtsonder in het plaatje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja we hadden al vastgesteld dat deze het is ja.
Wat zwaarmoedig weer. Hier een luchtig liedje over fietsen om je wat op te vrolijken.quote:
Ziet er allemaal wel stoer uit maar het zijn gewoon mannen in een rokje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kijk eens rechtsonder in het plaatje.
Nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zwaarmoedig weer. Hier een luchtig liedje over fietsen om je wat op te vrolijken.
Maar dan mis je net het beste gedeelte.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het 4 seconden volgehouden.
Waarom gaan de beelden van een liedje wat over fietsen gaat, over treinen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zwaarmoedig weer. Hier een luchtig liedje over fietsen om je wat op te vrolijken.
Ja sorry van de herrie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
K dacht net dat k mijn voordeur dicht hoorde slaan
Sla hem terug.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Een goede vraag, maar ik maak me niet zo druk over dat soort dingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom gaan de beelden van een liedje wat over fietsen gaat, over treinen?
Engerd. K ben gaan kijken maar zie niks vreemds...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja sorry van de herrie.
Ik sta nu achter je.
Ook nog even onder je bed kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Engerd. K ben gaan kijken maar zie niks vreemds...
Iets met het fundament ofzo, stort vannacht alles in.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb k gedaan.dat geluid klopte echt niet.
Aah. Dat klinkt stukken beter ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iets met het fundament ofzo, stort vannacht alles in.
Misschien kan LTDKV dan jouw laptop krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aah. Dat klinkt stukken beter ja.
Die heb k niet. Mijn pc mag die wel hebben ja. Al doet die macbook het denk k beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien kan LTDKV dan jouw laptop krijgen.
Deurenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Goed zo!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als die tevoorschijn komt pak ik em
Ik denk dat hij het over de deur had.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als die tevoorschijn komt pak ik em
Oh..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over de deur had.
Nee, die is awesome!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ferris buellers day off is echt een kut film
Is die ergens op TV of zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben er mee gestopt. Fucking saai.
Het is wel ouderwets heh, uit 1986. En een 'komedie'. Maar dat soort films maken ze niet meer tegenwoordig, ik vind het jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:43 schreef Specularium het volgende:
Als Yoki zegt dat het goed is moet ik die film misschien even kijken.
Klopt, maar yasminaap denkt dat het een serie van HBO is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er allemaal wel stoer uit maar het zijn gewoon mannen in een rokje.
Moest lachenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klopt, maar yasminaap denkt dat het een serie van HBO is.
Die heeft er een omgekeerde poster van in zijn keuken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
LTKDV is het daar ook wel mee eens denk ik.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft er een omgekeerde poster van in zijn keuken.
Wat dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:18 schreef anonymoussie het volgende:
Leuk hoor.
Bij Tan zien ze iets wat wij niet mogen zien.
Ik zag Lange Hans toen ik zapte.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:18 schreef anonymoussie het volgende:
Leuk hoor.
Bij Tan zien ze iets wat wij niet mogen zien.
Klinkt als een vreselijke kutshow.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef anonymoussie het volgende:
Toen moest iedereen ook lachen.
De naam Lange Frans was opeens heel grappig na dat filmpje.
Eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Het was ook echt kut. Zal wel een gimmick zijn geweest.
Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Klinkt als een vreselijke kutshow.
In de zomer natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwen?
Heb wel zin in een feestje.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwen?
Heb wel zin in een feestje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor die tijd was ik een lurker. Totdat ik met een online spelletje steeds op de server van een groepje FOK!ers aan het spelen was en toen ben ik er ingerold.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tien jaar pas?![]()
Toch gefeliciteerd!
Eigenlijk ben je nog steeds een lurker. Je lurkt aan een pak Yoki-drink.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voor die tijd was ik een lurker. Totdat ik met een online spelletje steeds op de server van een groepje FOK!ers aan het spelen was en toen ben ik er ingerold.
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Heb nu het idee dat het aan netflix ligt. Maar ziggo zou ook storing hebben sinds vanochtend.quote:
Hebben ze ergens een taalfout gemaakt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is aan het chatten met de Microsoft helpdesk
Nee. Ik had een probleempje met m'n Hotmail-account. Dat heb ik nu voorgelegd, maar er moet een speciale afdeling naar kijken. Ik krijg daar nog bericht van.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben ze ergens een taalfout gemaakt?
Dat was toch die iets te hard omhoog gevallen rapper met 53 miljoen dollar schuld?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:07 schreef YokiKater het volgende:
Kanye West maakt meertje van zwembad
Hihi.
Ja, hij heeft een rijke mevrouw heh... Maar ik moest zelf meteen aan gayfish denken .. vandaar het plaatje. Ik vind het een goeien garp.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was toch die iets te hard omhoog gevallen rapper met 53 miljoen dollar schuld?
Leuk plaatje hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een rijke mevrouw heh... Maar ik moest zelf meteen aan gayfish denken .. vandaar het plaatje. Ik vind het een goeien garp.
De snacks zijn al in huis gehaald.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:16 schreef anonymoussie het volgende:
Harry heeft zin in een feessie.
Doe dat maar even ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zou vanavond broccolisoep maken maar daar heb ik geen zin in. Misschien maar eens pizza bestellen
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De snacks zijn al in huis gehaald.
[ afbeelding ]
4 cheese pizza is on its wayquote:
#njosgaatgenietenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
4 cheese pizza is on its way
Moet ik eerst weten wat je van AD vindt.quote:
AD? Geef mij maar NRC. Of bedoelde je dat niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet ik eerst weten wat je van AD vindt.
Failed, sorry.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
AD? Geef mij maar NRC. Of bedoelde je dat niet?
Is je kies er al uit?quote:
Klopt, Family Guy is beter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:54 schreef Peunage het volgende:
American dad is bijna net zo grappig als Family Guy.
Waar?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:01 schreef YokiKater het volgende:
Straks lekker genieten van Bellator, Kimbo gaat weer iemand helemaal kapot stompen.
Spike. Hele event duurt tot 01.00 uur dus die big events zullen wel laat zijn. Shamrock gaat ook stompen.quote:
Oh. Ik dacht dat de eerstvolgende live event over 6 dagen of zo is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Spike. Hele event duurt tot 01.00 uur dus die big events zullen wel laat zijn. Shamrock gaat ook stompen.
Dit is niet live, Bellator 149 was gisteren maar dat zenden ze nu pas hier uit. Ik denk niet dat ik ga afwachten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat de eerstvolgende live event over 6 dagen of zo is.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is niet live, Bellator 149 was gisteren maar dat zenden ze nu pas hier uit. Ik denk niet dat ik ga afwachten.
Klopt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:44 schreef anonymoussie het volgende:
Maar Bellator 150 is over 6 dagen dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |