Dus klep houden voortaan, pauper.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh godverdomme hahaha niet eens gezienblinde vink die ik ben
hihi wat leuk en ludiek hoor, zo origineel ook zo'n post woest grappig jijquote:
hahahahahah, pauperquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus klep houden voortaan, pauper.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:58 schreef Modus het volgende:
"Ik sta in een lijstje op internet met allemaal andere kneuzen die ik verder niet eens ken.."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het een tamelijk povere poging mij te dissen, maargoedquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahah, pauperzegt er 1 wat
![]()
![]()
en m'n neusschotje is nog behoorlijk in orde hoor![]()
![]()
pak elkaar even op de mond, dan kunnen jullie weer verderquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind het een tamelijk povere poging mij te dissen, maargoed. Faliekant mislukt eigenlijk, maar dat ben je wel gewend.
Hij zou z'n excuses moeten aanbieden voor zo'n faal, eigenlijk. Volledig de plank misgeslagen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
pak elkaar even op de mond, dan kunnen jullie weer verder
Lol, kom 1 op 1 dan, ik ros je helemaal af manquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind het een tamelijk povere poging mij te dissen, maargoed. Faliekant mislukt eigenlijk, maar dat ben je wel gewend.
zou betalen om te zienquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lol, kom 1 op 1 dan, ik ros je helemaal af man
Jijquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]

Jij hahabhabajaaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje sneu om de hele tijd je moeder grappen te maken man. Of najah, wat door moet gaan als grap want je grappen zijn van een droevig niveau.
Maargoed, zoveel hoef je niet te verwachten van iemand die niet eens in de KLB kaste stond. Zo weinig was je waard
internetheld gespotquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je een nieuw pispaaltje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHA die NG zit alweer in m'n DM hoor, wát aan afgang![]()
. Kerel, stop met FOK! aub
.
GVDDDquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schoten gelost, doelen gemist, vergelding op handquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zit met de broek op de enkels en met het figuurlijke water in de mond?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:06 schreef Catkiller het volgende:
Altijd genieten hoe van die stelletjes die eerst helemaal verliefd waren ineens gaan bekvechten.
Weer zo'n dm mietjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHA die NG zit alweer in m'n DM hoor, wát aan afgang![]()
. Kerel, stop met FOK! aub
.
Ja, maar je bent wel minder waard.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zaten allebei in dezelde kaste, trap er niet in.
aanwezig, aan en wazig, aanwazigquote:
Gaat er hard aan toe hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afbakening van territorium
misschienquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik dan zo'n bordjesdragend chick zijn.
Nah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |