abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160624915
Wanneer kan je het best mailen dat je je bestelling nog niet hebt? Net voor het Chinese nieuwjaar besteld maar nog niet binnen terwijl mijn vader afgelopen twee weken wat heeft besteld en allang binnen... :P Heb nog 22 dagen over om te claimen bij Ali.
  zondag 13 maart 2016 @ 00:01:45 #296
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160626940
quote:
Qua prestaties prima, maar geen toppers. Wel het meest compact van allemaal. (voor mij belangrijker dan gewicht btw)
Heb op m'n werk de tp-links (die ze ook getest hebben) en die zijn ook prima, maar wel wat lomper.
Nog altijd blij met m'n Xiaomi'tjes. :)

Overigens vandaag de 18000mAh Aukey via Amazon binnen gekregen. Wat een baksteen is dat. :D
(mooi en zwaar met de metalen casing; wel jammer dat de bodem dan wel weer van plastic is, al zou hij dan nog zwaarder zijn geworden natuurlijk)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160632237
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:00 schreef Deezertje het volgende:
Wanneer kan je het best mailen dat je je bestelling nog niet hebt?..........
Als je denkt dat het al veel langer duurt dan gewenst, is een berichtje om te informeren naar de status wel zo wijs. Afhankelijk van het antwoord kan je wat nadrukkelijker benadrukken dat het wel erg lang duurt en aansporen op een resend.
Meestal vragen ze je wat langer te wachten, maar als je een dispute of claim wilt voorkomen is het zaak om tijdig te proberen het anders te regelen.
Als het met CN post is verzonden zou informeren bij het PostNL punt ook nog weleens kunnen helpen, want je krijgt niet altijd een afhaalbericht.
  zondag 13 maart 2016 @ 12:30:33 #298
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_160632647
Iemand hier ervaring met het importeren van een elektrische fiets-ombouwset?
Het importeren zelf lijkt me het grootste gedoe, set van $180 gaat blijkbaar voor $130 per schip-shipping want groot wiel, etc...
Zoiets lijkt me nou juist typische electronica die je voor weinig uit China moet kunnen krijgen ipv in Nederland ¤500+ voor moet betalen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_160633108
quote:
2s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand hier ervaring met het importeren van een elektrische fiets-ombouwset?....
Ik heb het ooit overwogen, maar ben er van teruggekomen. De motor (bv Bafang) en elektronica is nog wel te doen (300,-), maar de accu is ook prijzig (400,-) in China en dan blijkt het prijsverschil al een stuk minder aantrekkelijk te zijn. Vooral als je de importkosten er nog bovenop krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door elinx op 13-03-2016 13:09:43 ]
pi_160643350
Ik zoek AUX kabels van (zeer) goede kwaliteit. Iemand tips of in NL zoeken?
pi_160645049
Hmm... Gratis verzending, doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')