quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:21 schreef seto het volgende:
ik hoop oprecht dat jij een chill weekend hebt henk
Pizza van een lokale Italiaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ga ik vanavond koken of pizza bestellen?
Zal wel snel een Basic Fit vestiging bij komen.quote:
joh.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:26 schreef Ethanolic het volgende:
Hij bedoelt dat je een dikke opa bent Cor!!!
Ik heb al eens gemeld dat ik jonger dan Sneek ben.quote:
de nyp hier is legit goedquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Pizza van een lokale Italiaan.
i.i.g. niet Domino's of NYP.
Yeah right. Die meuk is overal hetzelfde.quote:
vriend anders ga je lekker huilequote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Yeah right. Die meuk is overal hetzelfde.
jezus wat is die reddit bedroevend zegquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:26 schreef Beach het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ar_old_woman_online/
lol
hey dima
Niet bepaald brekend nieuws...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jezus wat is die reddit bedroevend zeg
Homemade vriendquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:12 schreef seto het volgende:
mexicaans eten bestellen in NL
jij hebt ballen vriendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:01 schreef seto het volgende:
hebben jullie ook weleens dat jullie een nummer echt tof vinden, zien wat voor figuur het gemaakt heeft en het dan meteen een minder tof nummer vindenlink naar het nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This video is not available in your country.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:01 schreef seto het volgende:
hebben jullie ook weleens dat jullie een nummer echt tof vinden, zien wat voor figuur het gemaakt heeft en het dan meteen een minder tof nummer vindenJa, dat heb ik met Orjan Nilsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |