quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:16 schreef Krisvc het volgende:
Geduld is overrated Kazy.Vooral als ze wel graag wil maar het niet lukt.
Hier mag het wat minder snel soms. Gister probeerde ze vanuit een halve kruiphouding te gaan zitten.
Schattigste feature van het moment? Als ze heel gefocust is steekt ze d'r tong half uit d'r mond.
Daar knap je van op hč? Ik moest dinsdag op mijn werk blijven slapen. Van 23.00 tot 5.45, heerlijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 06:53 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben vannacht een 'jouw kamer, mijn kamer gedaan'. Ik op een matras in L z'n kamer (z'n ledikantje lag niet zo lekker) en L bij mijn man in bed. Heerlijk om weer eens een nachtje te kunnen slapen, dit gaan we vaker doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek je ruzie?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:12 schreef Mariposas het volgende:
Wat goed twist! En ach, die van jou ligt weer flink voor op andere baby's wat haar betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je juist een goede moeder omdat je naar de dokter bent gegaan en er iets aan hebt laten doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:59 schreef silliegirl het volgende:
Ach Selvaria, wat een leuke dame heb je!![]()
voor slechte nachten..
Voor de rest maar half bijgelezen, want werk en druk, enzo. Werken went wel weer, W. achterlaten gaat al makkelijker.
Gisteren was hij naar het KDV en ik kreeg echt een extreem blije baby terug! Hij heeft zo zitten lachen en schateren de hele avond.
Maar goed; ik voel me enigszins schuldig en slechte mama want ik ging dus woensdag naar de ha met W. vanwege geirriteerde hoofdhuid. Zalfje gehad en sindsdien krapt W. niet meer achter zijn oortjes (ik dacht dat 'ie dat deed door vermoeidheid) en slaapt hij 's nachts ook ineens goed. Zou dat arme kind dan steeds zo'n jeuk hebben gehad?
Maar ik heb het eerst anderhalve week aangekeken en met olie gesmeerd, dacht dat het "gewoon" berg wasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ben je juist een goede moeder omdat je naar de dokter bent gegaan en er iets aan hebt laten doen
Succes! Als je een spreidbroekje moet, vind je zo een routine die het beste voor jullie werkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:01 schreef Aerenia het volgende:
Vandaag met A naar de kinderorthopeed. Afgelopen week zagen ze bij de echo iets dat wees op heupdysplasieIk hoop zo dat het meevalt en dat er gewoon niets aan de hand is! Weet dat het niet het ergste is (het is goed te behandelen), maar als ze behandeld moet worden met zo'n spreidbroekje enz. wordt de verzorging wel een stuk ingewikkelder (en ik moet alles alleen doen - mijn ex bedacht tijdens de zwangerschap namelijk dat ie nog niet klaar was voor kinderen, dus die zien we niet meer
). Heb voor mijn kleine meid natuurlijk alles over,en voel me schuldig dat ik er zo tegen op zie nu
![]()
Dus duimen dat het gewoon HEEL erg meevalt
oh, dat lijkt me pijnlijk zeg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:59 schreef Adrian4 het volgende:
Mag ik even off-topic klagen?
Ik ben gisteren naar de tandarts geweest en die heeft mijn vier voortanden vervangen voor kronen. Althans, er staan nu noodkronen op en de echte kronen zijn in de maak en die worden over twee weken geplaatst.
Alles is nu opgezet en kapot in mijn mond, kan amper praten. Willem kijkt me ook steeds raar aan, ik zie er volgens mij ook raar uit.
Maar nu komt het ergste. De noodkronen zijn vannacht kanariegeel geworden. Ik heb de tandarts al gebeld, maar daar kunnen ze niets aan doen. "Sorry mevrouw, maar de echte kronen worden dadelijk heel mooi". Betekent dat ik dus twee weken voor gek loop! Heb al heel de dag een liedje in mijn hoofd: "meisje je laat me schrikken als je lacht. Je tanden zijn zo geel als een kanarievacht"![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
Hoelang heb je het al?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:51 schreef Missladybug het volgende:
Ohh Adrian wat vervelend. Ik heb met je te doen.
Ik heb ook zoiets. Een flinke uitbraak van netelroos. Mn hele handen en armen en hals zitten onder de lelijke bulten plekken. En geen idee hoe het komt en hoe ik er van af kom. En de dokter ook niet.
Frans zit ook al twee weken onder de kleine vlekjes en droge plekjes. Ook wat grotere vlekjes in zijn nek en gezicht gespot. Hij heeft er volgensmij geen last van, dus heb er nog niks mee gedaan. Het lijkt te verergeren als er tandengeweld gaande is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:08 schreef Gevalletje het volgende:
Ik kom ook weer even binnenvallen..
Zojuist laatste spuitje antibiotica gegevenQ is al een paar dagen helemaal beter weer
Oefent steeds met iets laags vastpakken en dan op z'n knietjes gaan zitten. Deur van de vaatwasser kan ie inmiddels opklimmen en gisterochtend stond ie zomaar ineens aan de rand van de bank
.
Maargoed, ik kwam eigenlijk met een vraag. Eind van de ochtend had Q een rood vlekje in z'n gezicht, iets kleiner dan 1cm doorsnee. Na z'n slaapje was ie weg, maar zat er zo'n zelfde op een andere plek in z'n gezicht.. Die was even later ook alweer weg, dus ach, het zal wel. Net terug van boodschappen doen, verschoon z'n luier, heeft ie allemaal hele kleine, rode vlekjes op z'n buik en rug.. Hij zat er ook even aan te krabben toen ik z'n luier verschoonde, nu zit ie er niet aan. Hij had wel lange mouwen romper en lange mouwen shirtje aan (normaal maar 1 laag) en een jasje in deTula, dus wellicht had hij het wel warm (warmtebultjes?) Hij lijkt nu nergens last van te hebben.
Herkent iemand dit? Zou dit zo'n vlekjesziekte kunnen zijn?
Zou balen zijn.. Ook omdat hij pas net weer beter is, maar vooral omdat ik net een berichtje krijg dat een vriendin in het ziekenhuis ligt. Ze wordt volgende week ingeleid en zou voor die tijd nog wel even langswillen, misschien ook met Q. Maar ik lees dat die vlekjesziekten besmettelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |