abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2016 @ 06:51:11 #1
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160034846
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 19 februari 2016 @ 06:53:50 #2
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160034859
Wij hebben vannacht een 'jouw kamer, mijn kamer gedaan'. Ik op een matras in L z'n kamer (z'n ledikantje lag niet zo lekker) en L bij mijn man in bed. Heerlijk om weer eens een nachtje te kunnen slapen, dit gaan we vaker doen!
pi_160034883
Klinkt heerlijk Mari! Miste L nog de nachtvoedingen of hebben jullie dat met een flesje opgelost?

Inge wat een droppie is het toch O+

Over snelle baby's.. Van mij mag mijn uk toch ook wel wat sneller gaan leren bewegen, dan het trage tempo van nu :@ (Het is dat ik weet dat ik ook langzaam was.) En jaja ik weet het: de rust is dan echt over, maar het lijkt me zo leuk om die kleine bijv. zelf te zien rollen. Het begint haar inmiddels ook wel te frustreren dat het niet lukt. Geduld, I haz it not :P
pi_160034892
:W

Klinkt heerlijk Mari. Heb je ook goed kunnen slapen?

Wij hadden een redelijke nacht. 07:00-01:00-05:00. Officieel heeft ze dus doorgeslapen besef ik me ineens. Zo voelt het niet. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_160034973
Geduld is overrated Kazy. :P Vooral als ze wel graag wil maar het niet lukt.

Hier mag het wat minder snel soms. Gister probeerde ze vanuit een halve kruiphouding te gaan zitten.

Schattigste feature van het moment? Als ze heel gefocust is steekt ze d'r tong half uit d'r mond. O+
pi_160035015
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 07:16 schreef Krisvc het volgende:
Geduld is overrated Kazy. :P Vooral als ze wel graag wil maar het niet lukt.

Hier mag het wat minder snel soms. Gister probeerde ze vanuit een halve kruiphouding te gaan zitten.

Schattigste feature van het moment? Als ze heel gefocust is steekt ze d'r tong half uit d'r mond. O+
O+

De mijne steekt een puntje uit als hij mega mega plezier heeft in iets ^^,

focustongetje lijkt me echt super cute O+
Schudden voor gebruik
pi_160035173
FlyingFish, jammer dat het ietsje minder gaat qua groei. Komt goed hoor! Lekker vaak hapjes tussendoor. Het lijkt me lastig als je kindje niet zelf komt.

Estrys, heerlijk zo'n middagdut samen!

Bloesem, ik ken je historie niet. Maar het klinkt alsof je goed bezig bent. Blijf maar lekker even cocoonen onder moeders paraplu.

Inge wat een prachtig schatje heb je daar staan!

Luna, ook al zo'n lekkere middagdut. Gezellig hoor! Mijne wil dat nooit. Op grote bed = keten.

Gister swingend aan de boterhammen *O*

https://vimeo.com/155815943 (werkt dit zo?)

Fijn weekend allemaal! :W
pi_160035234
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 06:53 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben vannacht een 'jouw kamer, mijn kamer gedaan'. Ik op een matras in L z'n kamer (z'n ledikantje lag niet zo lekker) en L bij mijn man in bed. Heerlijk om weer eens een nachtje te kunnen slapen, dit gaan we vaker doen!
Daar knap je van op hč? Ik moest dinsdag op mijn werk blijven slapen. Van 23.00 tot 5.45, heerlijk!
pi_160036257
Hier ook een hele goede nacht, doorslaaps tot 6:30 *O*
En sinds gisteren (maar ik durf het bijna niet te zeggen) lijkt ze ineens veel meer tevreden. Ze heeft gisteren goed geslapen overdag, veel zelf gespeeld en ze was gewoon heel vrolijk O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_160036397
Vandaag met A naar de kinderorthopeed. Afgelopen week zagen ze bij de echo iets dat wees op heupdysplasie :'( Ik hoop zo dat het meevalt en dat er gewoon niets aan de hand is! Weet dat het niet het ergste is (het is goed te behandelen), maar als ze behandeld moet worden met zo'n spreidbroekje enz. wordt de verzorging wel een stuk ingewikkelder (en ik moet alles alleen doen - mijn ex bedacht tijdens de zwangerschap namelijk dat ie nog niet klaar was voor kinderen, dus die zien we niet meer -O- ). Heb voor mijn kleine meid natuurlijk alles over,en voel me schuldig dat ik er zo tegen op zie nu :'(

Dus duimen dat het gewoon HEEL erg meevalt ^O^
pi_160036607
Kazy, ik herken sowieso vaak dingen tussen onze 2 mini's, grappig is dat ja! O+

Ingee wat een plaatje is het toch O+

MissLB wat een heerlijk filmpje! :D O+ onze Minion 'danst' ook een beetje zo, maar dan alleen van links naar rechts

*O* voor goede/betere nachten (al dan niet met baby ;) )!

Aerenia, wat zwaar dat je het plotseling allemaal alleen moest doen zeg! :o Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet hoor, het is ook niet niks (en hoef je je ook niet schuldig over te voelen). En praktisch gezien is het ook gewoon onhandig, maar probeer je inderdaad te richten op het feit dat ze er waarschijnlijk niks aan overhoudt, dat is toch wel een fijne gedachte :)

Ik spat hier even uit elkaar van trots O+ onze Minion kan eindelijk tijgeren!! *O*
Nu al gevoel voor timing; kan ik zometeen mooi opscheppen bij het cb :7 (dat andere baby's met deze leeftijd al rondlopen vergeet ik dan even :{w )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160036630
Hier een prutnacht: 19.00-22.00-0.00-02.00-03.00-04.00-05.00-06.00. Toen is de Duutser er met hem uitgegaan en heb ik verder geslapen tot 07.30, en daarna hebben we samen nog eens verder geslapen tot 09.30.. Beuh, ik weet niet wat hem dwars werd. Hij werd steeds overstuur wakker, dan dronk hij een paar slokken en viel weer in slaap. Maar op een andere manier dan de borst was hij neit te troosten....

Aerenia, dat zou kut zijn zeg...succes! De duimen draaien!
pi_160036892
Aerenia, mijn duimen draaien! Hopelijk valt 't mee.
pi_160036998
Prutnacht... check! Sjaak sliep op vrouw op de bank 22-2.30 en op mij op de bank 2.30-6.30u. Daarna mocht ik nog een uurtje slapen en nu ligt vrouw weer. Ik ben doodop... ik hoop dat deze verkoudheid snel voorbij is voor Sjaak (en voor ons).
pi_160037193
Is hij niet aan het regelen Jagar? Ik las toevallig net in het bv topic over een regelmoment rond zes maanden. Dat is hij nog lang niet natuurlijk O-) maar wie toch? Waren eerdere regelmomenten erg duidelijk herkenbaar bij T?

Aerenia, ik duim dat het meevalt! Niet het eind van de wereld idd als de uitslag toch niet goed is, maar onhandig genoeg om er tegenop te zien. Succes! Red je het verder een beetje in je eentje? Lijkt me sowieso al erg zwaar, zeker op deze manier, zo plotseling.

Twist-mini kan tijgeren! *O*

Cholula, op je werk moeten blijven slapen klinkt voor mij :o met m'n kantoortijden (maar misschien is het bij jou heel normaal) maar wel heel fijn als je dan zo'n nachtje hebt! En jij ook lekker geslapen Mariposas, heerlijk!
Wij deden ook zoiets vannacht: man sliep bij peuter en ik bij baby, zodat we allebei maar 1 kind hadden. Eigenlijk ik, hij wordt sowieso niet van baby wakker als ik er ben. Het was matig succes, ik werd toch van peuter wakker maar wel maar 1x. Baby deed zijn normale nacht incl om kwart over vijf partyyyy! }:| Vooralsnog voelt het wel als meer slaap dus dat is iig winst *O*
pi_160037276
Hopelijk valt het mee Aerenia! En superknap dat je alles in je eentje doet; hoe doe je dat met opvang enzo?

Minion kruipt! Hoe oud is ze nu? N. kan zichzelf nu achteruit duwen, tot haar eigen grote verbazing :)

*O* voor de mensen die goed geslapen hebben, en :Z gewenst voor iedereen die slaap nodig heeft :*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_160037494
Aerenia, hopelijk valt het mee, succes! En respect hoor, ik zou niet weten wat ik zonder man moest. :@ Al ga je dan natuurlijk wel in overlevingsmodus, maar toch.

Go minion! *O*

Ik zag nog lieve R. van ingee. O+

En een tevreden lijkend beertje!

Nu vergeet ik vast een boel dus :* en *O* waar van toepassing.

Ik zit nu ziek thuis, ik heb twee lessen gegeven en tijdens de tweede les werd ik licht in mijn hoofd en kreeg ik enorme buikkramp, ongesteld. :( Voor het eerst sinds de zwangerschap, allemachtig wat valt dat tegen en wat voel ik me nu een mietje :')
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:12:24 #18
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160037522
Wat goed twist! En ach, die van jou ligt weer flink voor op andere baby's wat haar betreft. ;)
pi_160037560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:12 schreef Mariposas het volgende:
Wat goed twist! En ach, die van jou ligt weer flink voor op andere baby's wat haar betreft. ;)
Zoek je ruzie? :(
pi_160037601
:* voor de slechte nachten..

Hier was het wel weer prima, ze heeft lekker tussen ons in geslapen :) Geloof rond 02.00 uur een flesje en daarna geslapen tot 06.30 uur. Toen mocht ik cadeautjes uitpakken voordat mrIMA naar het werk ging. Dik verwend O+ Van M een voorleesboekje van Woezel en Pip (Ik vind jou zo lief), een broodtrommel met haar foto erop voor op het werk en een werkje van de opvang en van mrIMA een beautybehandeling O+
pi_160037622
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:14 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Zoek je ruzie? :(
_O-
pi_160037626
Yay!! Go Minion Go *O*
pi_160037661
O ja, ik kwam nog even mijn baby's twee favoriete vormen van entertainment laten zien. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160037704
gefeliciteerd, IMA!

En wat een leukerd, Selveria.

Mijn baby slaapt, en ipv dat ik nuttige dingen in huis doe zit ik op de bank onder een deken en heb ik de koektrommel leeggegeten....
pi_160037798
Zijn ook erg leuke sokken! :) En een geweldig kind natuurlijk O+
ti amo pių di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')