abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160148289
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 14:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

ik kan het niet vinden op Funda. ;)
Verder kijken dan Funda. ;)
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 15:39:57 #202
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160148328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:38 schreef HSG het volgende:

[..]

Verder kijken dan Funda. ;)
Zoals? :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160148350
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zoals? :P
Weet ik veel. Ga er zelf heen bijvoorbeeld. :P
  dinsdag 23 februari 2016 @ 15:43:17 #204
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160148420
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:40 schreef HSG het volgende:

[..]

Weet ik veel. Ga er zelf heen bijvoorbeeld. :P
Ja, dat zal makkelijk gaan voor mij. :P

Maar je kan niet ontkennen dat dergelijke woonsituaties voor een dergelijke prijs in Nederland een stuk minder gewoon is, blijkbaar moet je er zelfs off the grid voor naar zoeken. Terwijl dat hier juist gemeengoed is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160148466
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, dat zal makkelijk gaan voor mij. :P

Maar je kan niet ontkennen dat dergelijke woonsituaties voor een dergelijke prijs in Nederland een stuk minder gewoon is, blijkbaar moet je er zelfs off the grid voor naar zoeken. Terwijl dat hier juist gemeengoed is.
Mwoah elders zijn natuurlijk veel mooiere plekken om te wonen. De vraag is echter of je op andere punten er beter af bent.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 15:47:21 #206
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160148524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef HSG het volgende:

[..]

Mwoah elders zijn natuurlijk veel mooiere plekken om te wonen. De vraag is echter of je op andere punten er beter af bent.
Het ging mij nu even puur om het uitzicht/de vrijheid voor die prijs in een nieuwbouwwoning met die kenmerken dat dat moeilijk te vinden is in Nederland.
pi_160371275
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 08:46 schreef CaseJunky het volgende:

[..]

Dit is geen bashen.... Dit is gewoon verdomme de waarheid man. Heb je zelf niet in de gaten hoe slecht jullie woningen wel niet zijn? En het verschil tussen wegdek met de rest van je buurlanden?

Kerel Belgie heeft echt wel een achterstand betreft onderhoud op bijne elk vlak. Daarnaast is het hier misschien niet altijd even schoon maar jullie spannen de kroon.
Ach, ik neem dit eigenlijk niet serieus. En over welk stuk België heb je het dan? Je doet alsof we een ontwikkelingsland zijn en niks kunnen! Daarom dat veel Nederlanders in België wonen en leven. Ja, dat wegdek trekt op niks nee maar ga maar eens naar Frankrijk, het VK of zelfs Duitsland. Daar is het ook niet even perfect als Nederland. En wat slechte woningen? Ik heb liever een eigen huis dat groot genoeg is dan een typisch Nederlandse rijtjeswoning en huis wat net hetzelfde uitziet als mijn buurman. Maar goed, je zal vast wel zijn uitgelachen door Belgen ofzo, door het zo zwart-wit weer te geven.

En sorry voor m'n late reply, ik kijk hier niet altijd naar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')