Klopt, December (2015)was opmerkelijk warm voor de tijd van het jaar , met op 17 dec 15 a 16 gradenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Da's mooi. En we mogen ook niet echt klagen eigenlijk, meen me nog te herinneren dat er afgelopen Kerst een artikel stond in het AD dat mensen buiten in het park hadden staan bbq-en buiten in een park met 15 graden Celsius
Geloof dat deze December de eerste was waarin het nog nooit gevroren zou hebben in NL sinds ze metingen verrichten.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Klopt, December (2015)was opmerkelijk warm voor de tijd van het jaar , met op 17 dec 15 a 16 graden
https://www.knmi.nl/neder(...)ichten/2015/december
En toch wel leuke weetjes voor deze schrikkeldag:quote:
Rustig maarquote:
Joh.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch wel leuke weetjes voor deze schrikkeldag:
Minder baby's op schrikkeldag (ligt aan de ouders)
http://www.telegraaf.nl/b(...)_schrikkeldag__.html
Elektronicaketen Dixons sluit alle winkels
http://www.telegraaf.nl/d(...)_alle_winkels__.html
Eerste Auschwitz-proces over familie Anne Frank(verdaagt , verdachte heeft hoge bloeddruk)
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_rechter__.html
Het blijft een bijzondere dag die 29ste feb.
Niet echt.quote:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee maar er zijn vast wel users die dat wél hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:55 schreef DeMolay het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat in het modern onderwijs hewt verschil is tussen "programeren" en "Coderen" ik ben flabbergasted
http://www.nldit.com/prog(...)es/201309/86705.html ?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:55 schreef DeMolay het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat in het modern onderwijs hewt verschil is tussen "programeren" en "Coderen" ik ben flabbergasted
Google Translate artikel, waarom gebruiiken sites dat in vredesnaam.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
http://www.nldit.com/prog(...)es/201309/86705.html ?
omdat het dan makkelijker leesbaar is?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Google Translate artikel, waarom gebruiiken sites dat in vredesnaam.
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
omdat het dan makkelijker leesbaar is?
Leesbaarheidquote:Soms zijn de voorwaarden coderen of programmeren kan worden gebruikt als statussymbool .
Nee, is ook niets voor mij.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:36 schreef DeMolay het volgende:
Chris heb je ooit machine langiuage gedaan ?
Gefeliciteerd kerel .quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:03 schreef theguyver het volgende:
Hoi peeps, Ik heb fijn na gedacht na mijn gedwongen vakantie.
En ben er beetje klaar mee.
ik zit nu 15 jaar op fok en de laatste 8 jaar op BNW en TRU.
Sommige zullen het toejuichen en anderen zullen het jammer vinden.
Maar ik zal hier heeeeeeeeel wat minder te vinden zijn de komende tijd.
Fok is geen democratie fok is een dictatuur mooi voor topic ik weet het maar dat word wel weer gewist, zoals de vorige, de NSA is er niks bij.
Dit berichtje zal ook wel weer worden aangepast of gewist![]()
En dat is daarom ook een grote reden waarom jullie mij dus niet zo veel gaan zien.
De andere reden is dat ik nu officieel papa ben geworden en ik op werk promotie heb gemaakt en dus weinig vrije tijd meer heb.
Ja jongens en meisjes theguyver word oud en is geen feestbeest meer.
Ik zal zo nu en dan nog wel hallo zeggen en me met een een of ander topic bemoeien maar het word heel wat minder!
Groetjes
Gefeliciteerd dat is geweldig!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:03 schreef theguyver het volgende:
Fok is geen democratie fok is een dictatuur mooi voor topic ik weet het maar dat word wel weer gewist, zoals de vorige, de NSA is er niks bij.
En dat is daarom ook een grote reden waarom jullie mij dus niet zo veel gaan zien.
De andere reden is dat ik nu officieel papa ben geworden en ik op werk promotie heb gemaakt en dus weinig vrije tijd meer heb.
Ik zal zo nu en dan nog wel hallo zeggen en me met een een of ander topic bemoeien maar het word heel wat minder!
Groetjes
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:03 schreef theguyver het volgende:
Groetjes
Ik heb hem al aangemoedigd om door te Fokken+3quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Oh en +1 voor het actief bestrijden van de depopulatie
quote:
Net als Danny en Yvonne dus!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangemoedigd om door te Fokken+3
Whut?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
[..]
[..]
Net als Danny en Yvonne dus!
TYquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:37 schreef ChrisCarter het volgende:
We wachten het account van guyver jr geduldig af. Congrats!
En hier een tip van mij!quote:
quote:
Yvonne=FOK!quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bent af en toe op Fok,ook al heb je het druk in het dagelijkse leven.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yvonne=FOK!
Leuk dat ze hier ook af en toe komt posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |