Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk tenzij goedkoop.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:46 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Beiden.
Als ik uit eten ga wil ik iets eten wat ik zelf niet kan koken, van zeer goede kwaliteit. En dan graag in hoeveelheden waar ik wat mee kan. En graag bediening aan tafel, dus niet zelf je eten bij elkaar scharrelen.
Maar ik zie wel dat andere mensen enthousiast worden van ayce. Prima, vooral gaan. Maar sleur mij niet mee.quote:
Zelf eten koken is goedkoop.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk tenzij goedkoop.
Ook dat. Het hoeft niet posh, maar wel in gezelliger setting, kan ook gewoon een eetcafé zijn. Maar buffetachtige toestanden houd ik niet zo erg van. Maakt niet uit of het goede buffetten zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Vriendelijk en deskundig personeel?
we zullen je niet dwingenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:50 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Maar ik zie wel dat andere mensen enthousiast worden van ayce. Prima, vooral gaan. Maar sleur mij niet mee.
Minivijzel krijgt dan last van keuzestress en eet alleen maar patat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik met Mevr Koen ga eten dan is het meestal wel een culinaire verrassing. Met de Kids meestal naar een ayce, lekker eten en de Kids vinden het buffet principe geweldig
Jij vindt goedkoop een excuus voor kwalitatief slecht eten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
begrijp je me opmerking nu niet?
die van mij gaan er naast natuurlijk patat ook dingen bij uitproberen, struisvogelbiefstuk, haai, maar ook spareribs en sateetjesquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:52 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Minivijzel krijgt dan last van keuzestress en eet alleen maar patat.
Terwijl hij in een a la carte restaurant gerust eendenborst besteld en met smaak opeet.
ah ja, je doet de verkeerde aanname inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:54 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Jij vindt goedkoop een excuus voor kwalitatief slecht eten?
Ik wil gewoon geen kwalitatief slecht eten, ook niet als het goedkoop is. Dan kook ik wel zelf.
Dat lukt hier dus niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die van mij gaan er naast natuurlijk patat ook dingen bij uitproberen, struisvogelbiefstuk, haai, maar ook spareribs en sateetjes
Slaap lekker AIquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:54 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Truste culisnobs en ayceeters!
Nou, vertel dan maar!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:55 schreef Saisai het volgende:
[..]
ah ja, je doet de verkeerde aanname inderdaad
Pics van de stok op je kussen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik moet morgen trouwens vroeg op. Moet een stok wegbrengen...
Heb je er ook een dasje voor gehaakt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik moet morgen trouwens vroeg op. Moet een stok wegbrengen...
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je er ook een dasje voor gehaakt?
Als ik naar een restaurant ga wil ik kwalitatief goed eten en goede bediening die vriendelijk is en de etiquette volgt.quote:
Ik ben allebeiquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:54 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Truste culisnobs en ayceeters!
Ah, die hoop heb ik ondertussen een beetje opgegeven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als ik naar een restaurant ga wil ik kwalitatief goed eten en goede bediening die vriendelijk is en de etiquette volgt.
Als ik ergens goedkoop ga eten verwacht ik kwalitatief goed voedsel.
quote:
Ze bestaan nog hoor, zulke restaurantjesquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ah, die hoop heb ik ondertussen een beetje opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |