ik zie het ook gelijk maar juist daarom niet antiquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben vrij gevoelig voor de emotie van mensen. Als iemand verdrietig is voel/ merk ik dat, maar als iemand blij is ook.
Als iemand drugs heeft gehad merk ik dat ook.
Maar dat voelt hetzelfde als iemand die niet helemaal in orde is/ psychische problemen heeft. het klopt gewoon niet ofzo en dan gaat er een alarmbel af in mn hoofd.
Ik besef me dat dit heel van me raar is, maar goed. iedereen is wel een beetje raar
Voor mij is het niet raar, maar mensen die het niet hebben vinden het wel raar en denken dat je het verzonnen hebt omdat je aandacht wil ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie het ook gelijk maar juist daarom niet anti![]()
ik weet niet of het heel raar is, het is ene reactie die in je zit als mens, meerdere mensen hebben hem, dus raar?
ja mensen heh, sommige stappen nooit buiten hun eigen comfort of gedachtezone dan kun je je weinig anders voorstellen dan wat je zelf kan bedenken maar als je weinig ontdekt of voor open stelt dan blijft de comfort zone lekker knusquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
Voor mij is het niet raar, maar mensen die het niet hebben vinden het wel raar en denken dat je het verzonnen hebt omdat je aandacht wil ofzo.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:47 schreef Saisai het volgende:
uiteraard doe ik het wel om de aandacht van jou PeZu
Ik schat 5 gezien het gedrag, maar dan wel in t bezit van een rijbewijs.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:51 schreef Saisai het volgende:
- in ben nog niet klaar met lezen geloof ik, maar jezus wat een droeftoeter. Hoe oud is die gast?
Ik stel me er een pukkkelige tweaker bij voor die iedereen die anders is dan hij per definitie stom vindt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:54 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik schat 5 gezien het gedrag, maar dan wel in t bezit van een rijbewijs.
gewoon die hele stok negeren is het beste.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:40 schreef Vijzel het volgende:
Sorry, stok-gerelateerde post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Het stokspel is leuk, de soap eromheen is vermakelijk en sneu tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon die hele stok negeren is het beste.
ik heb hem eens zien liggen en fijn laten liggen
Een paar hebben er wel een dagtaak aan om altijd maar te zeiken op alles en iedereen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:00 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Het stokspel is leuk, de soap eromheen is vermakelijk en sneu tegelijkertijd.
doe maar luxequote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:08 schreef Saisai het volgende:
Mijn douche is af trouwens, moet alleen nog drogen uiteraard
[ afbeelding ]
ik doel meer op de douchekoppen in de wand en zoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hij was zwart. ik heb de wanden wit gemaakt.
Ja, dat is wel fijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doel meer op de douchekoppen in de wand en zo
ooit als ik veel geld heb sloop ik ook het bad uit de badkamer en komt er een luxe douche +wc voor in de plaatsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, dat is wel fijn
ooit op marktplaats gevonden voor weinig
Voor een bad was onze badkamer te klein, maar die hadden we sowieso niet genomen. Ik heb er niets mee en een stoomcabine vind ik wel heel fijn, zeker als je verkleumd bentquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ooit als ik veel geld heb sloop ik ook het bad uit de badkamer en komt er een luxe douche +wc voor in de plaats
in bad liggen doe ik nooit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Voor een bad was onze badkamer te klein, maar die hadden we sowieso niet genomen. Ik heb er niets mee en een stoomcabine vind ik wel heel fijn, zeker als je verkleumd bent
plassen terwijl je doucht dusquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in bad liggen doe ik nooit.
dat ding is ook echt groot waardoor er erg veel water verkloot wordt.
ik ben meer van het snel douchen.
en een wc op de badkamer zou ik wel fijn vinden. die heb ik nu niet dus moet ik altijd de trap af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |