Twee keer blijven zitten in mn leven waarvan één keer op vmbo. Nog geen eens blijven zitten, niveautje + jaartje terug geplaatst. Dat is een mooi verhaalquote:
Ben je al bij het Groninger Museum daar geweest?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:53 schreef Crack_ het volgende:
http://www.paard.nl/event/4588/NEW-WAVE-CITY-DAVID-BOWIE-SPECIAL
Wie gaat hier mee naar toe
Ga meeeeeeeeeeeeeee, met Lokje?!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk om te horen.
Je zit nu toch in de masterfase?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Twee keer blijven zitten in mn leven waarvan één keer op vmbo. Nog geen eens blijven zitten, niveautje + jaartje terug geplaatst. Dat is een mooi verhaal
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Twee keer blijven zitten in mn leven waarvan één keer op vmbo. Nog geen eens blijven zitten, niveautje + jaartje terug geplaatst. Dat is een mooi verhaal
Is het vroeg genoeg als ik het morgen aan haar vraag?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga meeeeeeeeeeeeeee, met Lokje?!Jaaa
Jaa!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je al bij het Groninger Museum daar geweest?
Jaquote:
Haha, jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het vroeg genoeg als ik het morgen aan haar vraag?
quote:
lekker weertje hequote:
Britse tienermeisjes zijn altijd zo viesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bus vol tienermeisjes naar seksfeestje
Laat Elan dit maar niet lezen.
nice nicequote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa!
Het was zeer zeer zeer tof!
Maar het is ook audio met koptelefoontje en vond dat op het begin wel vervelend. Moest echt even mn weg in vinden hoe ik dat ging doen. Lezen + luisteren. Maar super gave expo, geeft meer inzicht en wat persoonlijker enzo
.
[..]
Ja
[..]
Haha, ja
Komen niet nieuwe bomen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:56 schreef supersof het volgende:
ik word vrolijk van de vogeltjes buiten die fluiten
jammer dat ze die bomen weg gaan halen
Meer inkijk en minder groen en vogeltjes
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even dan maar mijn favoriete Bowie nummer hier in gooien:
Hoe laat is het daarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best wel, beetje te warm misschien
mijn mening over Britse chicks is best wel gedraaidquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Britse tienermeisjes zijn altijd zo vies
Heb je geneukt met een geile Britse backpackster?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn mening over Britse chicks is best wel gedraaid
Nee want ze willen de bomen weg hebben om meer zon op de terrassen te krijgenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komen niet nieuwe bomen?
[..]
Ook een van mijn favorieten, maar mn favoriet verandert steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |