Oei niet cool als zij of haar vriendinnen in jouw auto hebben gereden zonder toestemming. Dat ligt wel gevoelig voor een man.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:47 schreef T42 het volgende:
[..]
ze heeft wel spullen moeten verzetten oa auto's en arcade machines (wat ik dus liefst zelf doe)
ze heeft nog spullen van mij waarvoor ik zowat schriftelijk moet aanvragen waneer ik ze mag halen...
Zij of haar vrienden hebben wel in zijn auto gereden, zonder zijn toestemming ook nog. Ik zou echt op bloed uit zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:53 schreef hottentot het volgende:
Enige echte zekerheid die je kunt krijgen is de zekerheid die nieuwe sloten je bieden.
Verder is het niet leuk, maar als er geen schade is zou ik het laten rusten.
Of met de hand een halve meter achteruit gereden, geen idee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:58 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Zij of haar vrienden hebben wel in zijn auto gereden, zonder zijn toestemming ook nog. Ik zou echt op bloed uit zijn.
Zat die sleutel er dan in of hoe zit dat? Gingen ze op zoek in huis naar de sleutel van de auto in de garage of zo?
Moet je wel de deur open kunnen maken of hij stond niet op de handrem hetgeen ik me niet kan voorstellenquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Of met de hand een halve meter achteruit gereden, geen idee.
We weten het nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:04 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Moet je wel de deur open kunnen maken of hij stond niet op de handrem hetgeen ik me niet kan voorstellen
Vind het toch wel een belangrijke vraagquote:
Zo erg zullen ze die auto's vast niet mishandeld hebbenquote:
ga ik nu verder ook doen tnx allemaalquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:53 schreef hottentot het volgende:
Enige echte zekerheid die je kunt krijgen is de zekerheid die nieuwe sloten je bieden.
Verder is het niet leuk, maar als er geen schade is zou ik het laten rusten.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zo erg zullen ze die auto's vast niet mishandeld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |