Jij bent highclass zekerquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
egt zon vieze huurhuis keuken zie ik hahaahha
Hoe laat gaan we suits kijken vnvquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
Waar gaat de discussie over, wie praat mij even bij.
zaterdag pas. dus tot die tijd zwijgenquote:
Net gekeken, damn spann0nd!!!quote:
Je moeder zal trots op je zijn met zo'n opmerking.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die hebben een koophuis. En een keuken van 17000 gulden, gekocht in 1993 ofzo. Was veel geld toen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moeder zal trots op je zijn met zo'n opmerking. [ afbeelding ]
Deze Bruynzeel keuken ook nog steeds, dus snap je haat niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die hebben een koophuis. En een keuken van 17000 gulden, gekocht in 1993 ofzo. Was veel geld toen.
Dat ding is nog steeds perfect.
Deze dan CUL / Nasi a la Iwaniusquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je komt morgen maar gewoon op tijdquote:
ga je eindk chai neuken? Mag ze ook aan je kontje likkequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je komt morgen maar gewoon op tijd
Hou eens opquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ga je eindk chai neuken? Mag ze ook aan je kontje likke
Ja loopt weer groen aan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kun je op een heel normale manier vragenquote:
Hmmm niet bepaald.quote:
Vertel liever hoe je dag wasquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kun je op een heel normale manier vragen
[..]
Hmmm niet bepaald.Maar wel lief als je dat denkt
Zou u zo vriendelijk willen zijn om het verzieken van de algemene sfeer alhier te staken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kun je op een heel normale manier vragen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn om het verzieken van de algemene sfeer alhier te staken?
Dat nasi maken in CUL is een hele reeks. Kun jij een keer nasi a la dWc posten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn om het verzieken van de algemene sfeer alhier te staken?
Kom maar door hoor Opsoquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik ook even aanwaggelen met m'n chagrijnigheid, lkkr gezellig sfeertje toch
waarom ben jij weer chago?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga anders even in een hoekje staan ofzo, dit hebben wij niet nodig hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |