Teveel in de oppositie, te weinig in het kabinet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben de tel kwijtgeraakt: de hoeveelste is dit die wegens malversaties op moet krassen?
Hoeveel bij de PVV?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Teveel in de oppositie, te weinig in het kabinet.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Teveel in de oppositie, te weinig in het kabinet.
Ik hoefde niet eens te zoeken want Facebook bood het me op een presenteerblaadje aan:quote:
Ik denk dat het ook te maken heeft met het stigma dat rond de partij hangt. Gezien je nog altijd met de nek aangekeken wordt als je stelt op de PVV te stemmen zullen weinig mensen met een zekere sociale status, kunde en werkervaring zich publiekelijk bij de partij melden. Wat je overhoud zijn mensen welke dit stigma niet interesseert en/of ook geen sociale schade oplopen en dan zit je al snel in de lagere sociale klassen. Had de LPF ook last van; daar leek met merendeel van de parlementsleden er vooral voor eigen gewin en met een desinteresse in het stigma te zitten onderwijl er een gebrek was aan competente mensen. Natuurlijk, dergelijke problematische leden heeft elke partij, maar doordat de andere partijen ook meer fatsoenlijke mensen kunnen werven kan je de negatieve excessen op de achtergrond houden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:55 schreef Hathor het volgende:
Tsja, een idiote partijleider trekt natuurlijk idiote volgelingen aan. Ik vind dit niet eens zo bizar, drugs en drankgebruik komt in alle kringen voor, maar als je het voor elkaar krijgt om iemand te recruteren die bij anderen door de brievenbus gaat staan zeiken, dan weet je dat je je in een speciaal gezelschap bevindt.
En? Al iets ontdekt? Of moeten andere dit tot de bodem uitzoeken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:42 schreef Joezi het volgende:
Tevens: extremistische partijen worden vaak gefinancierd door drugshandel. Dit moet eens tot de bodem worden uitgezocht, wat jullie allen?
Het mooie is dat er na de volgende verkiezingen nog weer meer malloten namens hem in de kamer komen. Kan er nu al naar uitkijkenquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zou bijna op Wilders gaan stemmen om van een afstandje de Puinhopen van Peroxide te aanschouwen.
Maar dat gaat me toch net iets te ver, straks in het stemlokaal.
Daar heb je denk ik wel gelijk in, zodra je zo'n partij gaat vertegenwoordigen krijg je toch een bepaald stempel opgedrukt, en niet iedereen zit daarop te wachten, zelfs al zouden ze de partijstandpunten ondersteunen. De LPF was inderdaad ook smullen, een hele groep mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunden, probeer daar maar eens wat van te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:02 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met het stigma dat rond de partij hangt. Gezien je nog altijd met de nek aangekeken wordt als je stelt op de PVV te stemmen zullen weinig mensen met een zekere sociale status, kunde en werkervaring zich publiekelijk bij de partij melden. Wat je overhoud zijn mensen welke dit stigma niet interesseert en/of ook geen sociale schade oplopen en dan zit je al snel in de lagere sociale klassen. Had de LPF ook last van; daar leek met merendeel van de parlementsleden er vooral voor eigen gewin en met een desinteresse in het stigma te zitten onderwijl er een gebrek was aan competente mensen. Natuurlijk, dergelijke problematische leden heeft elke partij, maar doordat de andere partijen ook meer fatsoenlijke mensen kunnen werven kan je de negatieve excessen op de achtergrond houden.
Die zit nu in een postbus te schijten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:08 schreef xpompompomx het volgende:
Wat zou er geworden zijn van de Brievenbuszeiker?
Heb eens e.e.a geanalyseerd, check dit, kan niet missen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:06 schreef begaaierd het volgende:
[..]
En? Al iets ontdekt? Of moeten andere dit tot de bodem uitzoeken?
PVV-ers mogen toch blijven zitten na malversaties?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben de tel kwijtgeraakt: de hoeveelste is dit die wegens malversaties op moet krassen?
Dat weet ik dus ook niet. Ik kon een lijst bovenhalen met misdragingen, maar wat de consequenties waren staat er niet bij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
PVV-ers mogen toch blijven zitten na malversaties?
Dat filmpje waarin Wilders het over Markos Ruttos had, daar had hij duidelijk een aantal snatsen genuttigdquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
'Doorgesnoven' is zo'n schitterend woord altijd.
Link?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat filmpje waarin Wilders het over Markos Ruttos had, daar had hij duidelijk een aantal snatsen genuttigd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |