SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noem je hem nou dik?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja oke jij houdt alles vast terwijl ik in pashokje ben
Je hebt ook van die grote hokjes voor 2 personenquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja oke jij houdt alles vast terwijl ik in pashokje ben
maar hier geboren? heb in praag gewoond maar ben russische baas btw.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
30 ja...niet 31:p en half tsjechisch
Ah, vieze communistquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
maar hier geboren? heb in praag gewoond maar ben russische baas btw.
haten op gingersquote:
Ja nou nee ik ga niet met nog iemand anders in een pashokjequote:Op donderdag 18 februari 2016 16:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je hebt ook van die grote hokjes voor 2 personen
Nee. Dat maak jij ervan.quote:
Pidaras spokoninotchiquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
whauitt whuutyt wie is er dan bij je?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja nou nee ik ga niet met nog iemand anders in een pashokje
[..]
Nee. Dat maak jij ervan.
praag is een leuke stadquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hier geboren ja. Mijn moeder komt er vandaan. Ah oke praagquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
de sletquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik mocht weer terug van madeliefff
TJACKOquote:
Me myself and Iquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
whauitt whuutyt wie is er dan bij je?![]()
Niet echt democratisch....quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |