Voedselculturen zat daar jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Saisai het volgende:
Volgens mij moeten jullie nodig met z'n allen in de Bijlmer komen eten.
Jullie voedselkennis is beneden peil hoor
dus je gaat niet voor ons koken?quote:
Dat sowieso niet. Ik wil zelf ook een leuke avondquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je gaat niet voor ons koken?
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Saisai het volgende:
Volgens mij moeten jullie nodig met z'n allen in de Bijlmer komen eten.
Jullie voedselkennis is beneden peil hoor
World of Food eens aandoen dan, zit aan de s112.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik rij er dagelijks vrijwel langs 😀
tis dat de bijlmer zo ver weg is..quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Ik wil zelf ook een leuke avond
Ik kan sateh maken... Wil wel helpen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Ik wil zelf ook een leuke avond
Ik weet waar het is, alleen nooit geweestquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Saisai het volgende:
[..]
World of Food eens aandoen dan, zit aan de s112.
Uit een pakje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan sateh maken... Wil wel helpen.
Snufje Molo en scheutje AI. Goeie satehquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef Vijzel het volgende:
Over cultuurbarbarij gesproken. KFC als lunch, kan dat?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef Vijzel het volgende:
goeie sateh is ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
tijdje terug op zondag een keer gedaan in Almere, smaakte primaquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef Vijzel het volgende:
Ja doh. De kip zat in een pakje ja. Ik had toen geen zin hem zelf te plukken.quote:
voor lunch is het genoeg, voor avondeten nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tijdje terug op zondag een keer gedaan in Almere, smaakte prima
plofkippie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja doh. De kip zat in een pakje ja. Ik had toen geen zin hem zelf te plukken.
Wel zelf blokjes gemaakt hoor.
waarom kijk jij zoiets?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:59 schreef Saisai het volgende:
oh, powned heeft het over -hé pssst mocro's-
klinkt beter dan thee jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:59 schreef Cat22 het volgende:
Zeg, meeters... wat willen we eten?
Ken een tentje waar ze een leuke high tea doen, maar volgens mij kunnen ze ook een soort kleine hapjes diner maken. Kan altijd vragen of ze dat in de middag ook willen maken, maar weet niet of jullie dat ook een optie vinden.
arme jijquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
staat nog aan sinds keuringsdienst van waarde
* Arch-Indar krijgt hier vast spijt van maar...quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:59 schreef Cat22 het volgende:
Ken een tentje waar ze een leuke high tea doen, maar volgens mij kunnen ze ook een soort kleine hapjes diner maken. Kan altijd vragen of ze dat in de middag ook willen maken, maar weet niet of jullie dat ook een optie vinden.
tapas is altijd een goed idee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:59 schreef Cat22 het volgende:
nee, dan heb je een uur later weer trekquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:01 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog nooit geweest.En als avondeten is sowieso geen optie.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar krijgt hier vast spijt van maar...
Ik vertrouw op jou.
Ik had t over de kruiden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja doh. De kip zat in een pakje ja. Ik had toen geen zin hem zelf te plukken.
Wel zelf blokjes gemaakt hoor.
Jij staat heul niet in de meetlijstquote:
meld je ook aan..quote:
Ik ben er 1 keer geweest, paar dagen gewoon last van gehad. Wat een smerig vette troep is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:01 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog nooit geweest.En als avondeten is sowieso geen optie.
Ik vind die baas van powned echt een mongool trouwens. Als hij nou gewoon weg gaat en zijn medewerkers zou uit laten praten zou het ineens wel leuk worden om naar te kijken.quote:
Mits je een neger bentquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef Vijzel het volgende:
Avondeten moet met groenten enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan heb je een uur later weer trek
Je mag vast ook koffie hoorquote:
Ik word nooit meegevraagdquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij staat heul niet in de meetlijst
Hmm, dat is wel jammer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, paar dagen gewoon last van gehad. Wat een smerig vette troep is.
vroeger toen het alleen nog geenstijl was, vond ik het leuk, toen ben ik zelf nog powned lid geworden. Dat heb ik al lang weer opgehevenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind die baas van powned echt een mongool trouwens. Als hij nou gewoon weg gaat en zijn medewerkers zou uit laten praten zou het ineens wel leuk worden om naar te kijken.
tering wat een zelfingenomen eikel
Doen we hier niet aanquote:
ik ook niet meerquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij staat heul niet in de meetlijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |