ik ben nu thuis, dus nu ben ik ingelogd. vanmiddag was ik niet ingelogd en zag ik ze welquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee hoor. je kunt ze alleen zien als je bent ingelogd op Google. Daar staan ze namelijk
owhmygawdquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nu thuis, dus nu ben ik ingelogd. vanmiddag was ik niet ingelogd en zag ik ze wel
echt, ben aan het huilen hoorquote:
Slaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:54 schreef Cat22 het volgende:
Collega heeft het gore lef om de griep te krijgen
Ipv weekend te vieren mag ik nu zijn training gaan geven
Morgen voorbereiden, zaterdag aan de slag![]()
ik betwijfel hetquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik denk dat je zonder mijn plaatjes best kunt leven.
Ja, zelf gemaaktquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik betwijfel het
maar hoe kom je aan het ontwerp en/of de snijtekening?
zelf gedaan?
Iewiewiew en dan zijn bacillen aanraken?quote:
Misschien moet je wat vaker bij andere culturen gaan etenquote:
Afrikaans eten ontbreekt nog op m'n lijstje dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker bij andere culturen gaan eten
Heel Afrika eet dit.
Is toch best een groot continent
gaan ze in massa produktie?quote:
is water of laser snijden niet strakker trouwens? (geen ervaring met hout)quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou dat sowieso niet. Misschien ooit op bestelling als ik helemaal tevreden ben.
Bleh.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iewiewiew en dan zijn bacillen aanraken?
Nee, daarvoor is het hout te dik, dat kan een laser niet aan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is water of laser snijden niet strakker trouwens? (geen ervaring met hout)
ah oke. hoe dik is het?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het hout te dik, dat kan een laser niet aan.
ik vind het wel leuk zo'n bouwpakketstoelquote:
Ik ga hem perfectioneren en proberen hem goedkoop te houden om te verkopen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk zo'n bouwpakketstoel
als dat lukt heb ik misschien wel interessequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ga hem perfectioneren en proberen hem goedkoop te houden om te verkopen.
Ik hou niet van dure dingen
dit moet wel sarcasme zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef Saisai het volgende:
Wauw wat een geweldige reclame van wakkerdier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |