SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Oh LB. Wat schrikken en wat spannend. Sterkte en hopelijk gaat alles goed, jullie zijn in ieder geval op de juiste plek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Kut, ik ben opgenomen
Bloeddruk te hoog, doorbloeding navelstreng wijst op onvoldoende toevoer naar de placenta, een soort overlevingstrategie van de baby
Dus ze willen me eigenlijk zsm inleiden, vanaf 38 weken is dat de veiligste optie. Dus nu elke dag een paar ctg's en misschien na t weekend inleiden
Ik ben me lens geschrokken en baal als een stekker, maar als dit het beste is voor de baby dan ga ik er natuurlijk in mee.
Och LB wat een schrik! Hopelijk kan je nog wat rust vinden in het ZH. En jullie worden goed in de gaten gehouden. Maar leuk is anders natuurlijk. Heel veel sterkte samen en ik duim voor jullie dat alles goed komtquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Kut, ik ben opgenomen
Bloeddruk te hoog, doorbloeding navelstreng wijst op onvoldoende toevoer naar de placenta, een soort overlevingstrategie van de baby
Dus ze willen me eigenlijk zsm inleiden, vanaf 38 weken is dat de veiligste optie. Dus nu elke dag een paar ctg's en misschien na t weekend inleiden
Ik ben me lens geschrokken en baal als een stekker, maar als dit het beste is voor de baby dan ga ik er natuurlijk in mee.
Och LBquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Kut, ik ben opgenomen
Oh nee toch LB!quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Kut, ik ben opgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je verder wel goed?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja en uiteraard worden mn bloed en urine ook gecheckt om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |