abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160015198
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje
27 augustus: Quoi
29 augustus: Nazil

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
21 september: Twinkle20
29 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn
21 oktober: ViviRAWRS

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 19-02-2016 16:47:04 ]
pi_160015240
Kut, ik ben opgenomen ;(
Bloeddruk te hoog, doorbloeding navelstreng wijst op onvoldoende toevoer naar de placenta, een soort overlevingstrategie van de baby :'(

Dus ze willen me eigenlijk zsm inleiden, vanaf 38 weken is dat de veiligste optie. Dus nu elke dag een paar ctg's en misschien na t weekend inleiden :{

Ik ben me lens geschrokken en baal als een stekker, maar als dit het beste is voor de baby dan ga ik er natuurlijk in mee.
pi_160015330
Oh LB wat naar! Hopelijk blijft je baby het nog ff fijn houden in je buik...

Mag er jongen achter mijn naam? F. krijgt een broertje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_160015377
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Kut, ik ben opgenomen ;(
Bloeddruk te hoog, doorbloeding navelstreng wijst op onvoldoende toevoer naar de placenta, een soort overlevingstrategie van de baby :'(

Dus ze willen me eigenlijk zsm inleiden, vanaf 38 weken is dat de veiligste optie. Dus nu elke dag een paar ctg's en misschien na t weekend inleiden :{

Ik ben me lens geschrokken en baal als een stekker, maar als dit het beste is voor de baby dan ga ik er natuurlijk in mee.
Oh LB. Wat schrikken en wat spannend. Sterkte en hopelijk gaat alles goed, jullie zijn in ieder geval op de juiste plek. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160015448
quote:
Kut, ik ben opgenomen ;(

Och LB wat een schrik! Hopelijk kan je nog wat rust vinden in het ZH. En jullie worden goed in de gaten gehouden. Maar leuk is anders natuurlijk. Heel veel sterkte samen en ik duim voor jullie dat alles goed komt :* .
pi_160015502
LB crap -O- dat was zo wel heel kort genieten van je verlof. :* Heb je een beetje een fijne kamer? En kom je nog een beetje tot rust?

Een broertje voor F., wat leuk!

Ik weet 9 maart wat we krijgen, dan is de guo. Een extra echo kwam er niet van en doen ze hier tot 17 weken of na 24 weken.
pi_160015849
Ah shit LB -O- Tuurlijk ga je erin mee als het het beste is voor je baby, maar ik snap dat je flink geschrokken moet zijn en flink baalt... Hoop dat je nog wat rust kan vinden en dat het met jullie goed gaat!

Marjolijntje een jongen, leuk!

_Ophelia_, nog even wachten dus, spannend!
pi_160015943
Oooh jeetje LB, niet wat je verwacht had! Wat jammer dat je weer ingeleid moet worden. Ik hoop dat je nu dan maar snel en veilig je mannetje in je armen hebt.
pi_160016019
Och lb wat schrikken!! Sterkte! Hopelijk heb je een fijne plek en snel wat rust in je hoofd!

Marjoleintje wat leuk! Grote zussen zijn heel blij met kleine buik broertjes merk ik hier ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160016479
quote:
Kut, ik ben opgenomen ;(

Och LB :* Dat is een omschakeling zeg! Gelukkig gaat het nog wel goed genoeg met jullie om het weekend af te wachten, dan kunnen jullie nog even aan het idee wennen.
pi_160016593
Wat een schrik LB!
Sterkte :* hopelijk kan je babytje nog fijn bij je blijven!
♥ J & S
pi_160016667
Och LB, sterkte met deze omschakeling! Wat een schrik. Ik duim voor het beste voor jou en je baby :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160016725
Wat schrikken LB! Dikke knuffel :*
E.
pi_160017102
Jeetje LB wat een schrik :*! Heel veel sterkte! Wel fijn dat ze jou en baby nu zo goed in de gaten houden, maar dit is natuurlijk niet wat je had gehoopt.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160017591
quote:
Kut, ik ben opgenomen ;(

Oh nee toch LB! ;( wat een onwijze schrik is dit zeg. Pfoeh! Dit dus eigenlijk 'toevallig' ontdekt, want je ging voor de groei toch? Of hangt het samen?

Ongelofelijk balen, ik had je echt nog even je perfecte verlof met peuter gewenst. Wel echt heel fijn dat ze zo goed op jou en de baby letten. Ik denk aan jullie!
pi_160017664
Thx all :*

Svane, dit hangt ws allemaal met elkaar samen. Baby krijgt niet genoeg voeding dus pompt meer bloed naar zn hoofd ipv naar de placenta, mijn lijf probeert daarbij te helpen door de bloeddruk te verhogen. En nouja, als die voeding niet genoeg is blijft ie dus klein.
pi_160017714
Nouja en uiteraard worden mn bloed en urine ook gecheckt om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten...
pi_160017735
Ow LB dat had ik niet aan zien komen!! :o ... Wat ontzettend klote zeg! En wat een schrik en zorgen! Heel veel succes daar! Jammer ook van je verlof waar je zo aan toe was. Maar je bent daar in goede handen!

Marjo en Fieder krijgen jommetjes :D :D

O en ik heb net echt de domste actie ever uitgehaald.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160018267
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja en uiteraard worden mn bloed en urine ook gecheckt om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten...
Voel je je verder wel goed? :*
pi_160018283
LB wat schrikken joh!! Wel heftig dat ze je ook gelijk daar houden. Maar dat doen ze niet zo maar. Hopelijk zijn de bloed en urine uitslagen goed en heb je geen zwangerschaps vergiftiging :*
pi_160018375
Twinkle je hebt iig al getekend dat scheelt ;)
Maar snap dat je wel ff een oeps moment had haha

Fieder en marjo ook jongetjes O+
pi_160018563
Oh LB, war schrikken. :*
pi_160018664
Ja ik voel me wel goed, maar die bloeddruk is niet fraai; 150/100....

Dus eigenlijk willen ze straks maar uit voorzorg een ballonnetje gaan plaatsen. :{
pi_160019019
Hoe ver ben je momenteel LB? Echt rot dit zeg :*
pi_160019038
:{

Is je man al bij je of ben je nog alleen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')