godverdommequote:Op donderdag 18 februari 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
houdoe
en ik ga multitasken door diablo 3 te spelen terwijl ik een serie kijk, veel plezier in je eentje he dp
Kanye West is rapper voor blanken beetje de Eminem van deze rapgeneratie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[KLB SC] Te blank zijn voor Kanye West
quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kanye West is rapper voor blanken beetje de Eminem van deze rapgeneratie.
Hee dpquote:Op donderdag 18 februari 2016 06:58 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil niet deelnemen aan de maatschappij![]()
Kom ik maar elke dag tot 12.00 uur uitslapen
kan gewoonquote:Op donderdag 18 februari 2016 06:58 schreef Oberkullie het volgende:
kloptquote:
arme stimoquote:
Kan gewoon als je avondwerk doetquote:Op donderdag 18 februari 2016 06:58 schreef Oberkullie het volgende:
zit wat inquote:Op donderdag 18 februari 2016 07:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan gewoon als je avondwerk doet
Had ik paar jaar terug in de zomer een tijdje gedaan. Voelde eigenlijk totaal niet als werken meer. Gewoon om 11 uur mijn nestje uit, om 12 uur beginnen met werken, 9 uur 's avonds weer thuis en daarna lekker levenloos tot een uur of 3 's nachts beetje pokeren, series kijken, ditdat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan gewoon als je avondwerk doet
Geen flexibele werktijden hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had ik paar jaar terug in de zomer een tijdje gedaan. Voelde eigenlijk totaal niet als werken meer. Gewoon om 11 uur mijn nestje uit, om 12 uur beginnen met werken, 9 uur 's avonds weer thuis en daarna lekker levenloos tot een uur of 3 's nachts beetje pokeren, series kijken, ditdat.
9 tot 5 leef
hoe lang heeft je vergadering nog geduurd gisteren?quote:
10 uur denk ik, maar ben om half 10 weggegaan, want mijn moeder zou me van het station halen en dat werd zo laat anders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang heeft je vergadering nog geduurd gisteren?
Hoe laat was je dan begonnenquote:Op donderdag 18 februari 2016 07:58 schreef Chai het volgende:
[..]
10 uur denk ik, maar ben om half 10 weggegaan, want mijn moeder zou me van het station halen en dat werd zo laat anders.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:03 schreef Stimorol- het volgende:
Kind leer eens te werken met de juiste notering voor tijden.
Kindquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:03 schreef Stimorol- het volgende:
Kind leer eens te werken met de juiste notering voor tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |