SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind deze beterquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[KLB SC] Te blank zijn voor Kanye West
weenie of ik nou moet lachen of huilenquote:Criminaliteit mag nooit legaal worden, legaliteit daarvan is de steilste helling naar de grootste wanorde.
hij controleert de OP toch niet dus had niks uitgemaaktquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou tevens MMG verwijderen uit de op, mocht ik de OP hebben gehad.
Ik...uh....watquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
hahahaha kijk wat ik tegenkom op de fp
[..]
weenie of ik nou moet lachen of huilen
heeft net the purge gezien ckerquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
hahahaha kijk wat ik tegenkom op de fp
[..]
weenie of ik nou moet lachen of huilen
valt me wel op dat iemand mijn plek in de OP heeft aangepast. Doe verder niet caren ofzo hoor, maar stond vroeger naast DP, dus moet binnenkort maar gaan rellen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij controleert de OP toch niet dus had niks uitgemaakt
ik lach gelukkig nog steeds WCH uitquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
valt me wel op dat iemand mijn plek in de OP heeft aangepast. Doe verder niet caren ofzo hoor, maar stond vroeger naast DP, dus moet binnenkort maar gaan rellen.
als hermann ook meedoet zodat ik af en toe kan spectatenquote:
Enige goede hax is met hermannquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
als hermann ook meedoet zodat ik af en toe kan spectaten
als jullie nou eens gewoon allebei jullie bek houden over die opquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Haha MMG heeft dus idd mn UI verplaatst![]()
Die boi wordt zo mad dat het grappig is.
en met guus, vooral als hij boos wordtquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Enige goede hax is met hermann
zelfs als je spectate versla je VK met 5-0quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
als hermann ook meedoet zodat ik af en toe kan spectaten
quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs als je spectate versla je VK met 5-0
Ja ik vind het gewoon grappig hoe mad die MMG kan wordenquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
als jullie nou eens gewoon allebei jullie bek houden over die op
godtering man
quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon grappig hoe mad die MMG kan wordenzal de OP ook niet editten om mn eigen 'plaats' te veranderen ofzo. Vind het gewoon teringgrappig hoe mad hij kan worden
Zal elke keer dat ik OP heb hem verwijderen. #shitsandgiggles enzo.
er is er ééntje maaaaddquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
als jullie nou eens gewoon allebei jullie bek houden over die op
godtering man
je bent zelf madquote:
gebruik dan wasd om te lopen en 0 op numpad om te schieten zoals de ektenquote:
wasd en spatie zodat je ook nog een hand over hebt voor een lekkere ice teaquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruik dan wasd om te lopen en 0 op numpad om te schieten zoals de ekten
Ik gebruik x om te schieten xoxoxoxoxquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe bevalt Pitt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Boh DP is zo'n gigantische faggot he.
Oh mijn nummpadd stond uitquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh mijn nummpadd stond uit![]()
![]()
![]()
vandaar dat het niet werkte
jatochquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter dan ik verwacht had.
Ja moet je gelijk geven. Niet beter dan pakweg Hertog Jan, maar veel beter dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
jatoch
voor de prijs is het gwn chill bier
quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja moet je gelijk geven. Niet beter dan pakweg Hertog Jan, maar veel beter dan ik had verwacht.
dat spel heeft wel meerdere problemen heb ik gelezenquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
'Ragequitten' niet bestraft in Street Fighter Vdat is echt fucking lame
quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat spel heeft wel meerdere problemen heb ik gelezen
geen arcade mode, challenge mode komt pas als DLC na een maand, online doet het amper
watquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
vgm kun je niet eens tegen de CPU vechten
mensen kopen het toch dus yoloquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
watdevelopers worden ook echt steeds luier lijkt t wel
jepquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen kopen het toch dus yolo
ditquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:10 schreef Vanillekwark het volgende:
Ragequitten
Niet je nederlaag tot het bittere einde verdragen
ja, alleen die laatste met nieuw gebied lijkt me enigszins interessantquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
heb je het wel gelezen van Fallout 4 DLC, je kunt binnenkort weer aan de bak
zit te twijfelen of ik die season pass moet kopen, volgende maand kost die het dubbele en geen idee of toekomstige DLC wat isquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, alleen die laatste met nieuw gebied lijkt me enigszins interessant
quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Basically mijn gehele haxball-carriere, behalve tegen defokkingfoker.
zit met hetzelfde probleemquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit te twijfelen of ik die season pass moet kopen, volgende maand kost die het dubbele en geen idee of toekomstige DLC wat is
batties
rematch met een werkende numpad graagquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Basically mijn gehele haxball-carriere, behalve tegen defokkingfoker.
of je krijgt straks 30 verschillende armors voor je hondquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
mja op zich is het het wel waard denk ik, als ze nog een flinke tijd dlc's blijven releasen
Kom maar.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
rematch met een werkende numpad graag
fapse en slaapse hequote:Op donderdag 18 februari 2016 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
maarja ik ga fappen en dan slapen
dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of je krijgt straks 30 verschillende armors voor je hond
grgrquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
maarja ik ga fappen en dan slapen
30 en wordt 60quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook wel weer zohoeveel kost de season pass nu, 30 euro toch?
hmquote:
idd, yolo dan maarquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm
en die 3e dlc gaat sws al iets van 25 euro kosten toch? dan kan ik net zo goed voor t eind van de maand nog een season pass kopen
neenquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:17 schreef Vanillekwark het volgende:
wait, 60 euro voor DLC?DUS MEER DAN DE GAME ZELF? achterlijk dit.
ja gvd achterlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
of ja, na deze maand 60 euro voor alle toekomstige dlc dus hè
op zich wel iddquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
With the Wasteland Workshop, design and set cages to capture live creatures – from raiders to Deathclaws! Tame them or have them face off in battle, even against your fellow settlers.
dit lijkt me eigenlijk wel leuk
truste mattiquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja interessant bois, ik ga slapen xoxooxoxox
houdoequote:Op donderdag 18 februari 2016 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja interessant bois, ik ga slapen xoxooxoxox
godverdommequote:Op donderdag 18 februari 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
houdoe
en ik ga multitasken door diablo 3 te spelen terwijl ik een serie kijk, veel plezier in je eentje he dp
Kanye West is rapper voor blanken beetje de Eminem van deze rapgeneratie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[KLB SC] Te blank zijn voor Kanye West
quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kanye West is rapper voor blanken beetje de Eminem van deze rapgeneratie.
Hee dpquote:Op donderdag 18 februari 2016 06:58 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil niet deelnemen aan de maatschappij![]()
Kom ik maar elke dag tot 12.00 uur uitslapen
kan gewoonquote:Op donderdag 18 februari 2016 06:58 schreef Oberkullie het volgende:
kloptquote:
arme stimoquote:
Kan gewoon als je avondwerk doetquote:Op donderdag 18 februari 2016 06:58 schreef Oberkullie het volgende:
zit wat inquote:Op donderdag 18 februari 2016 07:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan gewoon als je avondwerk doet
Had ik paar jaar terug in de zomer een tijdje gedaan. Voelde eigenlijk totaal niet als werken meer. Gewoon om 11 uur mijn nestje uit, om 12 uur beginnen met werken, 9 uur 's avonds weer thuis en daarna lekker levenloos tot een uur of 3 's nachts beetje pokeren, series kijken, ditdat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan gewoon als je avondwerk doet
Geen flexibele werktijden hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had ik paar jaar terug in de zomer een tijdje gedaan. Voelde eigenlijk totaal niet als werken meer. Gewoon om 11 uur mijn nestje uit, om 12 uur beginnen met werken, 9 uur 's avonds weer thuis en daarna lekker levenloos tot een uur of 3 's nachts beetje pokeren, series kijken, ditdat.
9 tot 5 leef
hoe lang heeft je vergadering nog geduurd gisteren?quote:
10 uur denk ik, maar ben om half 10 weggegaan, want mijn moeder zou me van het station halen en dat werd zo laat anders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang heeft je vergadering nog geduurd gisteren?
Hoe laat was je dan begonnenquote:Op donderdag 18 februari 2016 07:58 schreef Chai het volgende:
[..]
10 uur denk ik, maar ben om half 10 weggegaan, want mijn moeder zou me van het station halen en dat werd zo laat anders.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:03 schreef Stimorol- het volgende:
Kind leer eens te werken met de juiste notering voor tijden.
Kindquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:03 schreef Stimorol- het volgende:
Kind leer eens te werken met de juiste notering voor tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |