Nouja 30 is niet echt budgetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:18 schreef Woods het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner pikte ik BF4 circa 6 maanden na release voor ¤30 uit die bak.
Ik pre-order deze juist zo snel mogelijk. Jezus, wat vet man.quote:
Toegeven, het ziet er indrukwekkend uit. Maar volgens mij vooral singleplayerbeelden. Ik haal hem vast, maar niet met release.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:10 schreef very het volgende:
[..]
Ik pre-order deze juist zo snel mogelijk. Jezus, wat vet man.
Ik heb het vrijdagavond direct gedaanquote:Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef ems. het volgende:
Ik ga hem denk ik preorderen om die zeikerds hier te sarren.
Te weinig vertrouwen in EA en Dice daarvoor. Daarnaast ook geen leuke korting en heb ik überhaupt nog geen gameplay gezien.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb het vrijdagavond direct gedaan
Battlefield heeft mij nog nooit teleur gesteld. Ik durf de gok wel te nemen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te weinig vertrouwen in EA en Dice daarvoor. Daarnaast ook geen leuke korting en heb ik überhaupt nog geen gameplay gezien.
De gameplay zelf was nooit echt wat mis mee. Maar de servers waren zo slecht van BF4.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Battlefield heeft mij nog nooit teleur gesteld. Ik durf de gok wel te nemen.
Hardline al vergeten? Eerste BF die ik heb geskipt sinds BF2.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Battlefield heeft mij nog nooit teleur gesteld. Ik durf de gok wel te nemen.
Nog steeds beter dan CoDquote:Op zondag 8 mei 2016 17:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hardline al vergeten? Eerste BF die ik heb geskipt sinds BF2.
Depends, ik heb CoD4 en MW2 met veel plezier gespeeld.quote:
Tot MW2 was het leuk, daarna is het ruk, op de zombie modus naquote:Op zondag 8 mei 2016 17:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Depends, ik heb CoD4 en MW2 met veel plezier gespeeld.
Akimbo 1887,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |